Småkjekset Skrevet 4. juni 2010 #1081 Del Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer med overstått eksamen Håper dere har flott vær i dag også, og at dere nyter det alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1082 Del Skrevet 4. juni 2010 I dag har jeg: * levert i barnehagen * spist frokost * sovet En skikkelig produktiv dag, med ande ord Veslejenta har spist 2.-hver time i to døgn nå, noe som betyr at jeg aldri får mer enn 1,5 timers søvn. Så da hun sovnet i 12-tiden idag fulgte jeg etter, og våknet ikke før mannen kom hjem. Deilig! Heldigvis var det han som skulle hente idag! Vi har hatt flott vær idag, Småkjekset, men det eneste jeg har nytt har vært sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2010 #1083 Del Skrevet 4. juni 2010 Er ikke det verste en kan gjøre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juni 2010 #1084 Del Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer med overstått eksamen! Tipper du gjorde det bra. Sitter her og tenker at jeg skal ta meg et varmt bad, jeg har fortsatt igjen av Lush-støffet jeg kjøpte sist jeg hang med deg. Badekar og bok! (Leser omigjen American Gods av Neil Gaiman...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1085 Del Skrevet 6. juni 2010 Åååå, trøtt og irritabel! Veslejenta hadde vondt i magen igår, så det ble lite søvn på meg. Har vært oppe med barna siden kl 7 idag, og mannen sover fortsatt. Har utrolig lyst til å gå og legge meg, men kan jo ikke det så lenge guttungen er våken. Og selv om jeg nå er skikkelig irritert på mannen, så vet jeg jo at han må få sove ut i helgene. Jeg kan jo i teorien sove ut i uken. Alle tre er fortsatt i pysj, for jeg orker ikke å styre med å kle på hverken barn eller meg selv. Har lekt litt med gutten, men nå er han forvist til brio-togene, for jeg er orker ikke mer. Ingen god mamma idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1086 Del Skrevet 6. juni 2010 Mannen sto opp til slutt, og jeg har nå sovet i 1,5 time. HUmøret er betydelig bedre Mannen har tatt med seg guttungen på sykkeltur. Jeg vurderer om jeg skal vandre bort til Løkkehaven, hvor det er håndverksmesse idag. De har en designkonkuranse som jeg har vært med på tideligere. Jeg er naturlig nok ikke med i år,men det hadde vært morsomt å se innslagene og hvem som vinner. Eller så kan jeg sitter her og bare nyte stillheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #1087 Del Skrevet 6. juni 2010 Hva endte du opp med å gjøre i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2010 #1088 Del Skrevet 6. juni 2010 Å, slike dager kjenner jeg igjen, til tross for at jeg bare har ett barn. Heldigvis varer ikke slike dager evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1089 Del Skrevet 7. juni 2010 Dagen igår ble ganske bra. Jeg dro og så på konkuransen. Mye bra innslag i år, men ikke like fine premier, så gjorde meg ingenting å ikke få være med. Det er nye dommere hvert år, så umulig å forutsi hva de liker og hva som kommer til å vinne. Veslejenta syntes det ble litt mye lyder og inntrykk, men så lenge man har med seg to pupper går alt bra I går hadde vi indisk til middag. Dessverre fikk jeg feil styrke, så det ble ganske sterk mat på gutten vår. Han spiser det gjerne, men i morges hadde han så mye bleieutslett at han ikke kunne gå stakar Lå bare i sengen og sa "vondt vondt". Vi har smurt ham inn skikkelig og latt ham sitte uten bleie i et par timer, og det ser ut til å ha hjulpet. Han reiste seg opp og gikk litt selv etterhvert. Nå har han gått og lagt seg igjen, så får vi se hvordan han har det når han våkner. Ser heldigvis ut til at veslejenten ikke har reagert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. juni 2010 #1090 Del Skrevet 7. juni 2010 Uff, det høres ikke noe særlig ut Håper at det går over snart for lille gutten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1091 Del Skrevet 7. juni 2010 Da han sto opp etter formiddagsluren sin var han helt fin igjen. Jenten sov hele ettermiddagen, så vi har lekt og kost oss masse sammen. Og så fikk jeg laget en god middag til mannen kom hjem. Nå slapper jeg av med litt sjokolade, men hører at det er en liten en som holder på å våkne. Skal vel straks gå og amme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1092 Del Skrevet 8. juni 2010 I dag har jeg hatt besøk av en venninne. Vi skulle egentlig sy, men så fant vi ut at hun trengte et nytt antrekk til hun skal på jobbintervju, så da ble det shoppingtur istedenfor. Hun kommer nå til å se skikkelig lekker ut Jeg har jo tenkt at jeg skal begynne å få litt mer rutiner rundt legging og spising, men har manglet tiltakslyst. Det er jo så lett å bare ta frem puppen hver gang babyen gråter. Men i kveld har jeg vært flink! Etter middag satt mannen med henne en times tid, mens jeg lekte og la lillegutt. Det er første gang han har fått lov til å holde henne i mer enn 10 min. Så da gikk det 1,5 time både mellom den matingen og neste. Nå har jeg vugget henne i søvn, men hun våknet da jeg skulle legge henne i sengen. Har lagt henne alikevell, og jeg tror faktisk hun har sovnet! Skal straks gå og legge meg selv. Føler meg som flink mamma nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #1093 Del Skrevet 8. juni 2010 Du er kjempe flink Kara Høres ut som om dette er starten på en ny og flott rutine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juni 2010 #1094 Del Skrevet 9. juni 2010 Synes du er kjempeflink jeg. Her får vi ennå ikke vesla til å sovne på egenhånd, det må stort sett pupp eller flaske til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1095 Del Skrevet 9. juni 2010 Synes du er kjempeflink jeg. Her får vi ennå ikke vesla til å sovne på egenhånd, det må stort sett pupp eller flaske til. Var visst ikke så flink alikevell, for hun våknet etter en halvtime Men det var jo et lite steg i riktig retning, så vi prøver igjen! Jenten har sovet i hele formiddag, og nå som jeg har lyst til å sove er hun selvfølgelig lys våken. Jeg har gjort alt for mye idag og har slitt meg helt ut. Etter å ha levert i barnehagen kom jeg hjem og satte på en klesvask. Ryddet så i sminkeskuffen og kastet masse gammelt og ting jeg ikke bruker. Fortsatte så med klesskapet og har ryddet i alle skuffene. Etterpå gikk vi tur. Først til postkontoret, og så på biblioteket og vinmonopolet. Hjem og spise lunch, og så tilbake på postkontoret for pakken var skadet Nå sitter jeg i sofaen helt utslitt, så her blir jeg nok resten av kvelden. Middag ikveld blir kalvestek og fløtagratinerte poteter. Har kjøpt en rødvin, men er usikker på om vi tar den ikveld eller venter til en annen gang. Må uansett vente til jeg er sikker på at jentungen sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juni 2010 #1096 Del Skrevet 9. juni 2010 Så flittig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juni 2010 #1097 Del Skrevet 9. juni 2010 Synes du er veldig flittig til å ha en så liten en i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1098 Del Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk. Føler meg flink og produktiv idag, men vet at jeg egentlig burde ha sovet. Imorgen skal jeg til svigermormor, så blir ikke noe soving på dagtid da heller. Vi har nettopp sovet i to timer nå, så blir spennende å se hvordan resten av natten går. Hun er ihvertfall lys våken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1099 Del Skrevet 11. juni 2010 Morgenene med to barn er slitsomme! Begge barna klarer å våkne nøyaktig samtidig. Så mens jeg ammer den ene maser den andre om bleie, frokost og oppmerksomhet Lillesøster er veldig missfornøyd med å måtte ligge alene, og enda mer misfornøyd med å bli satt i bilen, men sovner som regel på vei til barnehagen. Vel hjemme igjen er ting heldigvis litt roligere. Igår var vi hos svigermormor (barnas oldemor), og besøket var bare koselig. Ofte kan det bli litt slitsomt å være der, men ikke igår. Hun er superflink med to-åringen og distraherte ham hver gang han ble masete eller gjorde noe han ikke fikk lov til (han hører ikke så godt på meg når jeg sitter og ammer og ikke kan fysisk fjerne ham fra det han gjør galt). Vi var nok litt av et syn ved middagsbordet. Hun har brukket høyrearmen, og jeg måtte amme, så hadde bare venstrearmen fri. Dermed ble det samarbeid ved servering og oppskjæring av maten. Hun holdt gaffelen og jeg kniven På kvelden, etter at jenten hadde sovnet, tenkte jeg at jeg skulle være litt fornuftig og betale regninger og slikt. Inne på nettbanken så jeg at permisjonspenger endelig hadde kommet Da slipper jeg å gå på NAV og mase. Og så tenkte jeg at jeg skulle sjekke om sensuren på eksamen hadde kommet, selv om den pleier å ta tre uker. Men den var å kommet. Det ble en A! Så igår var helt klart en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juni 2010 #1100 Del Skrevet 11. juni 2010 Vil tro det ikke er så lett å ta seg av to barn som våkner samtidig, men de lærer vel etter hvert at du kun kan ta en om gangen, og så går det nok seg til Hehe, vil tro dere var litt av et syn rundt middagsboret da Så bra at både permisjonspenger og sensur på eksamen var kommet da! Gratulerer med A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå