Kara W Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1061 Del Skrevet 28. mai 2010 I dag er mannen tilbake på jobb og jeg skal begynne å være alene hjemme på dagtid. Det har vært så helt utrolig deilig å ha ham hjemme! Savner ham allerede I dag leverte jeg i barnehagen for første gang siden fødselen. Var litt nervøs for hvordan det kom til å gå. Jeg fikk mannen til å ta morgenstell på guttungen og plassere ham i bilen, og så gjorde jeg resten. Tok med veslejenten i bæresjal og det gikk forbausende greit. Alle barna var veldig interesserte i den lille, men jeg følte at hun lå trygt i sjalet sitt, og jeg lot dem bare titte. Nå har jeg gjort litt husarbeid mens hun lå i sjalet og sov. Hadde glemt hvor deilig det var å ha en baby der :rødme: Nå sover hun videre i vuggen sin, og jeg håper på litt slapp-av tid. Tror et av målene for dagen er å hente opp esken med babyleker. Hun virket veldig interessert i å titte på badeboken til plutten, som bare er en plastting med fargerike, enkle tegninger. Ellers oppdaget jeg at jeg skal ha en eksamen på onsdag. Kanskje på tide å begynne å lese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mai 2010 #1062 Del Skrevet 28. mai 2010 Høres ut som om du har hatt en flott start på dagen Lykke til med eksamenslesingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1063 Del Skrevet 28. mai 2010 Fant plutselig ut at det kunne være lurt å undersøke hvilke hjelpemidler som er tillat til eksamen, og man kan ha med seg læreboken :dåne: At jeg ikke har sett det før! Nå føler jeg at det kommer til å gå mye bedre. Har jo stresset med å lære meg alt dette utenat. Har klart å lese i nesten en time idag. Jeg kjenner at at det største problemet mitt kommer til å være konsentrasjonsvansker Også kommer jeg til å sitte og bekymre meg om velsejenten. Mamma skal sitte barnevakt og komme innom slik at jeg kan ta ammepauser, men jeg kommer til å bekymre meg masse alikevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. mai 2010 #1064 Del Skrevet 28. mai 2010 Synes du er en tøffing som skal ha eksamen så kort tid etter fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #1065 Del Skrevet 29. mai 2010 Synes du er en tøffing som skal ha eksamen så kort tid etter fødsel! Nei, det handler egentlig bare om å la være å tenke når man får slike vannvittige ideer I dag våknet begge barna kl 5:30 :dåne: Utrolig nok klarte vi å få begge to til å sovne igjen, og så sov vi til 9:30! Sto ikke opp før klokka nærmet seg 10, og da fikk jeg tatt meg en god dusj. Deilig morgen Etter en god frokost, og en der sulling med å komme seg ut av døren, hentet jeg moren min og sviger-mormor og dro på husflidens marked. Tenkte det ville bli litt mye å ta med guttungen, særlig siden jeg ikke visste om det ville være noe spennende der for ham. Men det første vi ser når vi kommer frem er ponniridning og små lam man kan klappe på. Får ta ham med neste gang. Dessverre begynte det å regne, så vi ble ikke så veldig lenge. Vi spiste middag hos sviger-mormor, og fikk tatt unna en del ting hun ikke klarer, ettersom hun har brukket armen. Hun er en utrolig koselig dame, og det er hyggelig å kunne hjelpe til, men jeg ble utrolig sliten etterhvert. Var deilig å komme hjem etter en hel dag på farten. Nå har jeg sittet og lest til eksamen, mens mannen spiller brettspill med en venn. Begynner å føle at eksamen vil gå greit. Jeg har jo mye lavere forventninger til meg selv enn vanligvis. Jeg har også fått godkjent noen kurs fra universitetet, så etter denne eksamen er det bare tre igjen, før jeg blir en bedriftsøkonom Målet er å ta ferdig de kursene før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mai 2010 #1066 Del Skrevet 29. mai 2010 Satser på at du når de målene dine uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 30. mai 2010 Det endte med at jeg ble med å spille litt i går. Vi spilte Dominion, og det kan helt klart anbefales Det er et kjempemorsomt kortspill som går fort å lære og fort å spille, men kan varieres såpass mye at man ikke går lei det. Det var litt vanskelig å spille med en sutrete baby på armen, men det gikk bra det også. Jeg gikk og la meg i 1-tiden, mens mannen ikke kravlet til sengs før 7:30 i morges :dåne: Heldigvis hadde de tatt det rolig med drikkingen, så han var i fin form da han til slutt sto opp. Nå er mannen og guttungen og leker hos en venn, mens jeg sitter hjemme og leser. Har vært flink og regnet meg igjennom en hel eksamen! Holdt på å miste konsentrasjonen flere ganger, men jeg bet tenna sammen og gjorde meg helt ferdig. Så nå står det en sjokoladekake i ovnen til meg til belønning Jeg har ikke sjekket svarene mine enda, da. Skal bare ta en liten KG-pause først, så får vi se om jeg egentlig fortjener den kaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #1068 Del Skrevet 30. mai 2010 Satser på at du når de målene dine uten problemer Takk, takk. Første målet er å ikke stryke til eksamen, så den tror jeg ihvertfall jeg skal klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2010 #1069 Del Skrevet 30. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2010 #1070 Del Skrevet 30. mai 2010 Det frå være vårt felles mål for den kommende uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 31. mai 2010 Endelig sover begge barna! Mannen er ute i kveld, så jeg har måttet hente og legge alene. Tenkte at det sikkert kom til å gå greit, ettersom jenten pleier å sove om ettermiddagen. Men idag har hun ikke villet sove i sengen sin i det hele tatt. Hun sov i vognen på tur, og litt i sjalet, men ellers har det bare vært korte dupper på fanget mitt. Får satse på at hun sover mye i natt. Tenker jeg leser litt til, og så tar en tidelig kveld. Kommer ihvertfall ikke til å gjøre det bra på eksamen om jeg lider av søvnmangel! I natt lå jeg våken og bekymret meg for hvordan den lille jenten min kommer til å ha det mens jeg tar eksamen. Det blir første gang vi er borte fra hverandre, og selv om jeg har tenkt til å ta mange ammepauser, så er jeg jo redd for at hun ikke kommer til å ville spise akkurat da, men heller midt mellom. Pratet med mamma, for det kommer jo til å gå utover henne også, men hun var bare positiv og glad for å kunne stille opp. Hun jobber ikke for tiden, og bruker det meste av tiden sin på barnebarna, og insisterer på at hun synes det er koselig. Er redd for at hun skal føle seg utnyttet, men jeg får vel nesten ta henne på ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mai 2010 #1072 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg tror ikke du skal bekymre deg for veslejenta di, men jeg skjønner hvordan du har det. Lykke til med eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2010 #1073 Del Skrevet 1. juni 2010 Synes du er en tøffing som skal ha eksamen så kort tid etter fødsel! Ja, vet du hva... det står det virkelig respekt av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juni 2010 #1074 Del Skrevet 1. juni 2010 Enig. Det hadde ikke vært meg, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juni 2010 #1075 Del Skrevet 2. juni 2010 Åssen er det med KaraW idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juni 2010 #1076 Del Skrevet 2. juni 2010 Ville bare si at jeg er glad i deg, Kara. Gleder meg til å se deg igjen, når enn vi får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 3. juni 2010 Har hatt fri fra KG et par dager. Eksamen igår gikk veldig bra, både med tanke på amme-pauser og på selve eksamen. Er deilig å endelig få det overstått. Etterpå gikk jeg og mamma rundt i byen og nøt det fine været, før vi dro i barnehagen og hentet gutten. Mannen var syk og lå til sengs hele dagen, så mamma ble hos oss og tok seg av gutten hele kvelden. Etter å ha vært ute og lekt gav hun ham et bad, og så leste hun for ham i nesten en time før han sovnet. Føler meg heldig som har en mamma som virkelig elsker å være sammen med barnebarna sine. Idag har vi vært på helsestasjonen på 2-års kontroll. Jeg klarte faktisk å ha alle tre påkledd, spist og ute av døren i tide :dåne: Gutten legger godt på seg, men vokser ikke like mye som han burde, så det blir ny kontroll til høsten. Men fikk masse skryt for språket sitt, og utvikler seg ellers veldig bra. Ikke noe overraskende der, vi vet jo at han er perfekt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #1078 Del Skrevet 3. juni 2010 Ville bare si at jeg er glad i deg, Kara. Gleder meg til å se deg igjen, når enn vi får det til! Tusen takk. Er veldig glad i deg også, vennen. Tenker masse på deg, og synes alltid det er kjempe koselig å treffe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juni 2010 #1079 Del Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer med vel overstått eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juni 2010 #1080 Del Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer med veloverstått eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå