Bokalven Skrevet 30. november 2009 #801 Del Skrevet 30. november 2009 Håper du føler deg bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #802 Del Skrevet 1. desember 2009 Får ikke soooooove :sure: Takk for igår Herregud, jeg føler meg dødsteit som ikke engang har fått med meg Nyheten, men nå er jeg asjur! skijntknl45 'æø (hilser tilbake til Plutten). Takk selv. Jeg er ikke akkurat den som har skreket høyest om Nyheten Jeg har jo ikke en gang sagt ifra på jobben enda. Men idag skal jeg! Må bare ta meg sammen, gå rett til sjefen og si det. Kan vel ikke være så vanskelig... Håper du føler deg bedre snart. Tusen takk. (håper å få gitt deg en ordentlig klem når du er byen om bare noen få uker!) Formen er mye bedre. Jobbet 2,5 time overtid igår, og så ble det litt juleshopping etterpå. Kjente det i bekkenet da, men var ellers ved godt humør. Regner med at det blir en minst like lang dag idag, men da dropper jeg shopping etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. desember 2009 #803 Del Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk. (håper å få gitt deg en ordentlig klem når du er byen om bare noen få uker!) Formen er mye bedre. Fikk du smsen jeg sendte? Hvis du vil treffe meg må du skynde deg å svare, det fyller seg opp kjappere enn lynet! Er i Oslo veldig kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 1. desember 2009 #804 Del Skrevet 1. desember 2009 Tja, gode venninner som Kara står vel alltid på toppen av prioriteringslista? --- Håper du får sove godt i natt, vennen! Torde du å fortelle sjefen Nyheten idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. desember 2009 #805 Del Skrevet 1. desember 2009 Tja, gode venninner som Kara står vel alltid på toppen av prioriteringslista? Jeg rangerer ikke vennene mine. :gjeiper: Men som du ser HAR jeg sendt henne sms. Hva som står i den vet du tross alt ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 1. desember 2009 Det ble ikke til at jeg fortalte det Og temaet kom til og med opp i lunsjen! Får prøve igjen imorgen. Idag var nok en lang og hektisk dag, men det gikk veldig bra. Lærte mye, men rart å jobbe så lite selvstendig. Er veldig sliten i bekkenet nå. Skal straka gå og legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. desember 2009 #807 Del Skrevet 2. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #808 Del Skrevet 2. desember 2009 Nok en lang dag på jobb. Mannen skulle spille idag, så han ville at jeg skulle komme hjem tidelig, men det gikk ikke. Kom hjem like før leggetid til plutten, og han sto midt mellom alle guttene og pratet og gjørde seg til og var på strålende humør. Endte opp med å leke med ham nesten en time før jeg la ham. Idag tror jeg at jeg kom på hvorfor jeg ikke alltid føler meg helt komfertabel i rollen som mamma. Jeg har alltid vært minst. I familien min er jeg yngst, jeg har alltid hatt eldre venner osv. Det betyr at jeg føler meg dårlig en dag og har lyst på sympati og oppmerksomhet, så har det alltid vært masse av det tilgjengelig. Ingen som ber meg være voksen, eller som kommer med krav. Og pluttselig er det noen andre der som forlanger trøst og kos, og som ikke bryr seg om at jeg har hatt en dårlig dag og har lyst til å ligge på sofaen og lese. Og nå skal jeg få en til! Altså, jeg angrer ikke på at å ha fått barn, men omstillingene ble på noen måter vanskeligere enn jeg hadde trodd. Andre ting var mye lettere enn jeg hadde sett for meg, så det går sikkert opp i opp. Får bare se å venne meg til tanken om at jeg nå er voksen og se å oppføre meg som en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. desember 2009 #809 Del Skrevet 3. desember 2009 For meg vil du alltid være lille Kara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #810 Del Skrevet 3. desember 2009 Au, au, au! Dumme bekkenet Eller, jeg vet jo ikke om det er det, men jeg har utrolig vondt i rumpa! I går hjalp det å trene litt, men idag er det bare vondt igjen. Gjør vondt å både sitte og gå. Så nå skal jeg straks gå og legge meg i et varmt badekar i håp om at det hjelper. Fikk sagt ifra til sjefen idag, så nå vet ihvertfall hun at jeg er gravid. Hun tok det veldig greit. Nå mangler bare å si ifra til teamleder og kollegaer. For jeg tror jeg trenger å ta noen pauser og enten trene litt eller legge meg ned (ikke det at det finnes noen steder å legge seg ned). Men det var en bra dag på jobben. Følte meg faktisk nyttig og produktiv idag For meg vil du alltid være lille Kara. Godt at noen fortsatt tenker slik om meg. Synes det er koselig, jeg. Var en annen som kalte meg for Lille "Kara" da det kom opp at vi hadde kjent hverandre i ti år. Ble glad da jeg :nikk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. desember 2009 #811 Del Skrevet 4. desember 2009 Så godt at du fikk sagt i fra til sjefen. Og det med å legge seg nedpå burde ikke være så stort problem egentlig om du har eget kontor kan du jo bare ta med deg et par tepper og ha liggende og så har du en kjapp plass å ta en hvil når behovet melder seg. Og den rompevondten din høres akkurat ut som mine bekkenplager, håper det ikke blir verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #812 Del Skrevet 4. desember 2009 Badet hjalp veldig på smertene. Har vært mye bedre idag, selv om jeg fortsatt kjenner det. Er ikke flink til å ta vare på meg selv mens jeg er på kontoret. Har desverre ikke eget kontor lenger, men kanskje jeg skulle ta med meg en liten matte som jeg kan legge ned på møterommet. Rommet er sjeldent i bruk, men det ligger midt i lokalet med vinduer langs to av veggene, så det er ikke akkurat privat. Nå har jeg prøvd å lage appelsinmarmelade. Med tanke på at jeg ikke aner hva jeg drev med så ble ikke resultatet så veldig dårlig, men er usikker på om det er bra nok til å gi bort. Får vente til mannen kommer hjem og han kan smake på det. Jeg spiser det jo ikke selv Imorgen skal jeg og mamma på julemarked på folkemuseet. Var der for noen år siden og det var veldig koselig. Vi skal dra tidelig i håp om at det er mindre folk da. Skal til og med prøve å ta bilen. Er blitt så lat i det siste. Etterpå skal jeg hjem og lage kandiserte appelsinskall. Skrellet alle appelsinene veldig forsiktig, så nå er det mange store biter jeg kan lage av. Søndag skal jeg sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2009 #813 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå kom jeg på at jeg har kjent deg i nesten 11 år! Yeiks! ;-D Gleder meg til å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #814 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Innom med en liten oppdatering: Det bor en liten jente i magen min, og hun kommer ut den 8. mai (satser på å treffe rett på termin denne gangen også ). Så idag er jeg 19 uker på vei Endret 10. desember 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. desember 2009 #815 Del Skrevet 10. desember 2009 Du venter jente du også. Så moro å få en av hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 10. desember 2009 #816 Del Skrevet 10. desember 2009 Gratulerer med å vente en liten jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. desember 2009 #817 Del Skrevet 13. desember 2009 Innom med en liten oppdatering: Det bor en liten jente i magen min, og hun kommer ut den 8. mai (satser på å treffe rett på termin denne gangen også ). Så idag er jeg 19 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #818 Del Skrevet 15. desember 2009 Formen er raskt dalende. På søndag hadde jeg lagt planer om å ta med hele familien på julemarked og så spise middag sammen etterpå. Men formen var så dårlig at jeg måtte bli hjemme Endte med at mannen og plutten dro, mens jeg var hjemme og sov. Så mandag var en OK dag på jobb, men idag slet jeg med å holde øynene åpne i 8 timer. Hjernen kjentes ut som om den var byttet ut med grøt, og jeg satt og gjorde teite feil og stilte spørsmål om opplagte ting. Bekkenet er begynt å bli vondt igjen. prøver å være flink og trene, men kjenner at det ikke hjelper like mye som før. Igår var det som om noen stakk nåler inn i ryggen/rompen min <- smiley som skriker au Trøtt og sliten hentet jeg i barnehagen og gikk for å finne et tog. Etter å ha ventet i ti minutter kom det endelig et tog, men med bare tre vogner! Det var stappfullt. Skjønte jo raskt at der kom man ikke på med barnevogn. Rask manøver på å ta barnet ut av vognen, prøve å klappe sammen vognen mens man passer på at barnet ikke går sin vei og ikke blir tråkket på av alle som presser seg av og på, for så å prøve å presse seg på selv med barn, vogn, veske og handleposer. Plutten syntes ikke noe om å være så tettpakket og skrek hele veien hjem. Takk og lov for snille og hjelpsomme mennesker! En mann tilbød seg å først holde vognen så jeg kunne vie full oppmerksomhet til gutten min, og så ble han med meg ut og foldet ut vognen til meg, selv om han ikke skulle av på den stasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. desember 2009 #819 Del Skrevet 15. desember 2009 Snille mannen som hjalp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 15. desember 2009 #820 Del Skrevet 15. desember 2009 Så hyggelig med hjelpsomme mennesker! Det er sjelden vare i rushet på lokaltoget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå