Kara W Skrevet 22. november 2009 Forfatter #781 Del Skrevet 22. november 2009 Idag er nok en tung dag Lørdag ble en kjempe fin dag (og en enda bedre natt ), men nå er alt bare trist og tungt igjen. Det er liksom ikke noe spesielt som er galt, føler meg bare stor og klumpete og har lyst til å gjemme meg fra verden. Sitter og leser i graviditetsbok og kjenner at tårene triller. Merker at jeg plages av helt andre tanker nå enn i første svangerskap. Venter på at mannen skal stå opp så jeg kan få en klem. Har ikke samvittighet til å vekke ham. Og på en eller annen måte har det at vi hadde sex i går blitt koblet til at jeg er trist idag, så nå har jeg ikke lyst til å ha sex noe mer i resten av svangerskapet. Akkurat det jeg trenger, enda en sperre for å klare å slappe a Jeg skal ha møte med kontakten min i vikarbyrået på mandag, og jeg vurderer å fortelle om graviditeten med en gang. Hadde egentlig tenkt til å vente et par uker, men kjenner at jeg ikke orker å prøve å skjule magen stort lenger. Også må jeg levere fra meg laptopen imorgen, og har ikke kjøpt ny enda, så nå blir det ikke mye KG eller spilling på meg på en stund fremover. Det er sikkert sundt, men jeg kommer til å savne det. Men nå er det en veldig fornøyd gutt her som krever oppmerksomhet. Han har åpnet flere av kjøkkenskuffene og driver og tar ting inn og ut. Får gå og passe på at jeg fortsatt klare å finne noe når han er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. november 2009 #782 Del Skrevet 22. november 2009 Har ikke så mye fornuftig å si, men en klem er alltid bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2009 #783 Del Skrevet 22. november 2009 Bare innom for å legge igjen en på en ellers trist dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 22. november 2009 #784 Del Skrevet 22. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 22. november 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Takk jenter. Klemmer er akkurat det jeg trenger om dagen. Mannen har sørget for en konstnat strøm av og så dagen ble ganske bra etterhvert. Vi gikk en tur i parken idag, og med en gang plutten skjønte hva vi drev med gikk han rundt og koste seg. Vi har vært veldig lite flinke til å være ute med ham, så alt var nytt og spennende. Ble stående lenge og bare se på trafikken som kjørte forbi. Det var en utrolig koselig familieaktivitet, og vi skal helt klart bli flinkere til å gjøre slikt. Han er også blitt veldig glad i å herme alt vi gjør. Her om dagen skulle jeg regne noen oppgaver, og da satt han på stolen ved siden av meg med egen skriveblokk og blyant og holdt på han og. Også har han sett meg mange ganger gå på badet for å pusse nesen, så nå går han også inn dit, tar litt dopapir, gnir seg i ansiktet med det og kaster i do (eller legger oppo lokket, ettersom han ikke klarer å løfte det) Og foreldrene hans synes selvfølgelig han er så søt og sjarmerende når han gjør slikt. Jeg har bestilt julegave til mannen fra Amazon, men uheldigvis vet han om den. Tok den på mitt kort og tenkte jeg skulle pakke inn den og et annet spill jeg kjøpte og gi dem til jul. Tideligere når jeg har bestilt fra USA så har det tatt opp til to måneder før jeg fikk bøkene, men denne gangen har det gått superraskt. Lurer på hvordan jeg skal skjule det for ham. Om jeg skal lyve og si at den ikke ble med, eller om han skal få den som førjulsgave. Han bestilte den for å kunne spille nå, før han begynner i ny jobb i januar. Mannen har lånt min laptop for å spille spill, så nå sitter jeg her med hans. Den føles så stor og klumpete ut etter at jeg ble vandt til min lille. Skal nok skaffe meg en liten en neste gang også. Orker nok ikke å sitte her med denne så lenge. Går nok heller og leser en bok og legger meg tidelig. Endret 22. november 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. november 2009 #786 Del Skrevet 22. november 2009 Innom med en kopp kakao til deg! Kjener du forresten til The Book Depository? Min favorittbokhandel på nettet blitt, de sender fraktfritt! Og har super service og i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 23. november 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 23. november 2009 Kjener du forresten til The Book Depository? Min favorittbokhandel på nettet blitt, de sender fraktfritt! Og har super service og i det hele tatt! Den skal jeg huske på å slå opp. Ikke det at jeg skal kjøpe flere bøker, men sånn hvis jeg skulle Idag har det ikke vært en eneste tung tanke i hodet mitt Magen har føltes liten, og jeg synes jeg fint klarte å skjule den under klærne. Imorgen begynner jeg i ny jobb og gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. november 2009 #788 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan gikk det på ny jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 24. november 2009 Forfatter #789 Del Skrevet 24. november 2009 Idag har vært en laaaang dag. Sto opp tidelig og tok morgenstell på meg og plutten. Han var veldig bestemt og jeg var en veldig slem mamma som ikke lot ham gjøre noen ting (som å spise bare brunost til frokost). Etter å endelig å fått i ham mat, laget matpakke og fått på oss begge yttertøy og ut døren var jeg selvfølgelig litt forsinket. Vognen hans gikk istykker i helgen, så den var utrolig vanskelig å trille (men det kom nettop en veldig stolt ektemann inn døren og fortalte at den nå var fikste ) Og endelig kunne jeg prøve å komme meg avgårde til den nye jobben. Det var mange å hilse på, men de eneste jeg husker er vel de på teamet mitt. De var alle sammen relativt unge, og veldig hyggelige. Vi har ansvar for to hoteller hver, men samarbeider om å få alle klare hver måned. I dag ble jeg satt til en veldig enkel oppgave, men en som fikk meg litt inn i systemet og gjorde at jeg ble litt kjent med hotellkjeden. Håper på litt mer spennende oppgaver imorgen. Det var veldig slitsomt å jobbe helt til 17. Jeg har jo ikke jobbet fulle dager siden før sommeren. Også er det litt uvant å sitte i landskap igjen. Trives best på eget kontor, må jeg innrømme. Men kantinen var god, og gratis, så det er ihvertfall positivt. Gleder meg til å dra tilbake igjen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2009 #790 Del Skrevet 24. november 2009 Så bra med jobben da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. november 2009 #791 Del Skrevet 24. november 2009 Høres ut som om du har hatt en fin første dag i nye jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. november 2009 #792 Del Skrevet 25. november 2009 Høres ut som en bra start, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 25. november 2009 Forfatter #793 Del Skrevet 25. november 2009 Dag to på jobben var også bra. Fikk noen flere oppgaver idag, men fortsatt enkle rutine-ting. Er spent på hvordan hverdagen blir etterhvert. Jeg tror jobben kan være utrolig spennende, men den er ikke det jeg så for meg som drømmejobben. Lurer på om jeg kommer til å bli positivt overrasket? Ellers har hormonene roet seg og jeg føler meg helt fin igjen. Kjenner meg absolutt ikke stor og tykk lenger. Nesten så jeg ønsker at magen var litt større Blir visst aldri fornøyd. Jeg har fått fri neste fredag slik at vi kan dra til Hemsedal. Det gleder jeg meg veldig til. Men tror kanskje det er best med en dag i slalombakken. Har ikke hatt vondt i bekkenet på en stund, men sikkert ikke lurt å utfordre skjebnen for mye. Også har jeg litt lyst til å leie utstyr. Har fullt utstyr selv, men det er så gammelt at det er litt flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. november 2009 #794 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har knapt vinterklær, jeg... Og DET får jeg høre. "Byfrøkna". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. november 2009 Forfatter #795 Del Skrevet 27. november 2009 d+ooo00000xcc+ww twwwwwwwwwwwtt5cc +++dsx4sssssss x de Plutten hilser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2009 #796 Del Skrevet 27. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. november 2009 Forfatter #797 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke lite man skal ha gjort på en lørdag. Sto opp 8 og spiste frokost med plutten. Han var ganske grinete hele morgenen, men kl 10 gikk vi og handlet mat, og det var stor stas. Gikk selv hele veien til butikken og tilbake. Tok litt lengre tid enn det pleier, kan man si. Anta ikke at det fantes så mye fasinerende som måtte undersøkes rett utenfor huset Så var det hjem og legge plutt og spise lunch med mannen. Lage litt julegaver og bake julekaker. Når plutten våknet var det på tide å dra til svigermor for å spise lunch der også. Kjørte svigerbestemor hjem etterpå, og er nettop kommet inn døren. Nå skal jeg skifte og stæsje meg litt opp før jeg drar inn til byen på julebord. Må bare finne en kjole som passer meg. Fikk mannen til å bære opp kassen med gravidtøy tideligere, så håper på å finne noe fint nedi der. Gleder meg masse til å se alle sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. november 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 29. november 2009 Tusen takk for en super koslig kveld igår jenter. Gleder meg allerede til neste gang Idag har desverre ikke formen vært helt på topp. Våknet med hodepine, kvalme og svimmelhet, og jeg som ikke rørte noe alkohol Desverre var mannens form akkurat like god, så da måtte jeg kjøre og hente plutten. Vel hjemme fikk jeg lest litt og bakt en kake, før vi dro videre til foreldrene mine og spiste Thanksgiving middag. Veldig koselig, men vi ble alt for lenge. Skal sitte og slappe av litt før jeg tar en tidelig kveld. Hadde egentlig en lang liste over ting jeg skulle gjøre idag, men det får utsettes til en annen dag. Og neste uke blir det mye overtid, så vet ikke når jeg får tid til å gjøre noe da. til alle som er innom dagboken min. Orker ikke en dagbokrunde ikveld, så den utsettes til en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 29. november 2009 #799 Del Skrevet 29. november 2009 Kos å se deg i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 29. november 2009 #800 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for igår Herregud, jeg føler meg dødsteit som ikke engang har fått med meg Nyheten, men nå er jeg asjur! skijntknl45 'æø (hilser tilbake til Plutten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå