Kara W Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #721 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå har jeg vært på shoppingtur, men den ble ikke så veldig vellykket. Tenkte jeg skulle begynne med litt julegaver, men det er ikke lett når man ikke vet hva man skal gi til folk Har også sent en jobbsøknad og ringt på en annen jobb. Pleier å ha som mål å sende tre søknader hver dag, så da bør jeg vel sende en til idag. Tenkte jeg skulle lese litt fag nå, men fantasy-boken frister så utrolig mye mer Er invitert på Haloweenfest, men har ingen ide om hva vi skal gå som. Har masse med kostymer, så totalt krise blir det jo ikke. Hadde vært morsomt om jeg og mannen kunne gå som noe sammen. Kom med alle gode idéer dere måtte ha på lager! Ellers har jeg såvidt fått litt mage :rødme: Synes ikke utenpå klærne enda, men jeg kjenner det tydelig når jeg tar på magen når jeg ligger. Mannen innsisterer også på at puppene er blitt større. Selv ser jeg ingen forskjell, men jeg stoler på at han vet hva han prater om :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2009 #722 Del Skrevet 26. oktober 2009 Mannfolk har en tendens til å se det med pupper mye tidligere enn vi selv gjør - merkelig det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 26. oktober 2009 #723 Del Skrevet 26. oktober 2009 Her er det omvendt, jeg merker forandringen på puppene med en gang noe skjer (her går det motsatt vei, da ) mens Sondre ikke aner hva jeg snakker om. Han er fornøyd bare det er pupper, han Kara, jeg regner ganske 100% om at vi tar imot tilbudet ditt om overnatting 12. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Kara, jeg regner ganske 100% om at vi tar imot tilbudet ditt om overnatting 12. november Så koselig. Jeg skal sørge for å få tak mer sengetøy og slikt til da. Akkurat nå har vi en gjestemadrass og en gjestedyne. Trengte en unnskyldning til å skafef meg et sett til Igår ble dagen litt opp og ned. Var mye slapp og slet med å komme igang. Litt utpå ettermiddagen fant jeg heldigvis energi, for da skulle det lages middag. Hjortestek med ovnsbakte poteter, ertestuing, stekte gullerøtter og skysaus Desverre ble det ikke så vellykket som jeg hadde håpet. Men gjesten var fornøyd og gav mange komplimenter. Han er en superhyggelig fyr, men akkurat nå sliter han litt i livet sitt. Tenkte vi skulle prøve å gi ham nye ting å tenke på, så nå skal vi starte firma sammen Jeg skal ta meg av alt papirarbeid og de formelle tingene, vennen skal lage en webside, og mannen tar seg av buisness-siden med kontakter og salg osv. Var veldig gøy å prate om, selv om det kanskje ikke blir noe av. Idag er jeg trøtt og kvalm igjen. Men jeg er nå oppe, så her er dagens liste:Ringe legekontoretMerke barnehagetøyRydde bort klærstøvsugetømme og fylle oppvaskmaskinensette på en klesvasklese pensumTror det holder lenge idag. Får besøk av en veninne i ettermiddag, så må ha litt energi igjen til det. Endret 27. oktober 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #725 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ringe legekontoret Merke barnehagetøyRydde bort klærstøvsugetømme og fylle oppvaskmaskinen sette på en klesvask lese pensum Har endelig klart å komme igjennom til legekontoret. De har så stor pågang at det er nesten umulig å komme inn i telefonkøen en gang. De har allerede fått og brukt opp alle vaksinene sine Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å få tatt denne teite saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #726 Del Skrevet 27. oktober 2009 Middagen din igår hørtes fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #727 Del Skrevet 27. oktober 2009 Middagen din igår hørtes fantastisk ut Det syntes jeg også. Desverre smakte den ikke like godt som jeg hadde håpet. Men med tanke på at jeg har veldig liten erfaring med sånne middager ble den faktisk ikke så værst. Idag ble den til en pytt-i-panne, og det er også veldig godt. Mamma kom innom idag en tur. Selv om jeg hver gang tenker at en liten kopp med te har jeg sikkert tid til, så blir det alltid til at vi tilbringer halve dagen sammen. Er veldig koselig, og idag fikk vi gjort en del fornuftige ting, men jeg får jo ikke gjort det jeg ville ha gjort. Men nå er alt på listen min ferdig bortsett fra støvsuging. Er for sent å gjøre det nå, ettersom det bråker en del for naboene. Plutten vår er nå den eneste i barnehagen som ikke fått diaré, inkludert de ansatte. De to siste andre barna fikk det idag. Så nå lurer vi på om vi bør holde ham hjemme resten av uke. Jeg er jo tross alt hjemme, og selv om jeg liksom skal søke jobb og lese pensum, så gjør jeg jo ikke så mye av det på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #728 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hørtes ut som en god idé å holde ham hjemme ja, bedre å ha frisk plutt hjemme, enn syk plutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #729 Del Skrevet 28. oktober 2009 Plutten er hjemme idag, og han virker endelig helt fornøyd igjen. Han har spist godt, og vi har lekt en del. Nå har han sovet i tre timer, så det er på tide å gåog plukke ham opp Litt greit at han sov så lenge, for da fikk jeg tid til å søke på jobb. Hater å fylle ut sånne skjemaer på web med arbeidserfaring og hva jeg kan og slikt. Hva er det liksom jeg bruker mange timer på å lage en pen CV og søknad for hvis ikke for å sende til arbeidsgivere? Nå har jeg fylt ut Adecco sitt skjema, og det er det værste jeg har vært borti. Har brukt en hel time på den, og føler alikevell at den sier mindre om meg enn CVen og søknadsbrevet mitt! Håper virkelig det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #730 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Sitter nå i sofaen med brownies og slapper av etter en slitsom, men koselig dag. Etter at plutten hadde sovet spiste vi litt og så dro i butikker. Hadde en ting jeg skulle bytte, og det gikk veldig greit. Så at den ene lekebutikken hadde flyttesalg, så da gikk vi innom for å titte. Det var veldig "lagersalg-følelse" med paller og store binger med ræl. Fant ingen ting som var verdt å kjøpe, men plutten gikk rundt og tittet og tok på alt. Mye greier for ham enn butikker med alt på hyller. Tror vi tilbragte over en halvtime der inne Hadde planlagt å marinere og ovnssteke koteletter, men vi var ute så lenge at mannen hadde rukket å komme hjem før vi gjorde. Dessuten var ingen av oss særlig sultne, så det ble rester fra fryseren. Etter mye lek så sover nå plutten. Jeg har søkt enda en jobb og lest litt pensum. Endret 28. oktober 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #731 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har fått gjort en del idag, men nå er jeg sliten, kvalm og har vondt i hodet. Det virker ikke som det gir seg, så da går jeg og legger meg. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 29. oktober 2009 #732 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vil bare si ifra at jeg får ikke sendt toppen før neste uke, med flyttinga og sånt så har det ikke blitt tid til å komme seg på posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #733 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vil bare si ifra at jeg får ikke sendt toppen før neste uke, med flyttinga og sånt så har det ikke blitt tid til å komme seg på posten! Ikke noe problem. Du kan jo også evt. ta den med når (hvis?) du kommer hit. Idag er plutten hjemme igjen, for barnehagen har planleggingsdag. Mannen hadde også planer om å være hjemme, men så dukket det opp et viktig møte Etter jobben drar han ut med venner, så da kommer han ikke hjem før sent. Savner ham allerede. Lurer på hva jeg skal finne på idag. Burde lese en del pensum, men det er ikke så lett med en liten gutt som skal ha masse oppmerksomhet. Vurderer å gå i butikken nå før han skal sove, og kjøpe litt ting til å lage julegaver med. Eller så kan jeg ringe mamma. Hun er alltid så glad i å komme innom og skravle. På radioen imorges sa de at Bærum kommune var den flinkeste til å vaksinere innbyggerne, men når jeg prøver å finne ut når jeg kan få vaksinen er det "kanskje neste uke". Det sa de jo i forrige uke også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 2. november 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 2. november 2009 Har ikke fått skrevet noe i helgen, så da tar vi en rask oppdatering. Fredag: Prøvde å shoppe litt på dagen, men fant ikke noe som fristet. På kvelden kom foreldrene mine innom. mamma lagde middag til oss, og etterpå så vi Prince Caspian. Lørdag: Plutten våknet kl 5 Slikt skulle ikke være lov! Men han er nå kos og sjarmerende for det. Hadde en avlsappende innedag, før jeg kjørte plutten bort til foreldrene min på kvelden. Der fikk han være med og åpne døren til alle de utkledde barna. Han var ganske skeptisk til dem, men veldig fasinert av den store skålen med godteri. Vi voksne skulle på Halloweenfest. Selv om magen ikke har voks noe særlig, så passet jeg ikke inn i noen av de fine, historiske kjolene mine, så da ble det et lite sexy middelalderantrekk. Men festen var kjempekoselig! Hygget meg utrolig mye, selv om jeg egentlig bare kjente han som holdt festen (synes alltid det er så skummelt å være på fest med mange fremmede ) Var ganske øm i bekkenet hele dagen. Søndag: Sov leeeenge. Foreldrene leverte plutten i 11-tiden, og kl 15 kom svigermor for å sitte barnevakt. Vi har nemmelig endelig kommet oss ut på date! Spiste på Steak House, og det var veldig godt, selv om kjøttet var godt stekt. Etterpå gikk vi en lang tur rundt i byen, helt til bekkenet sa stopp, og vi satte oss ned på Fridays for å spise dessert Etterpå så vi Distrikt 9, en utrolig bra Sci-Fi film, selv om den var litt ekkel til tider. Da kvelden var over hadde jeg så vondt at jeg måtte be mannen kjøre. Jeg hadde egentlig lovet å kjøre, men det klarte jeg altså ikke Mandag: Var på jobbintervju, og jeg tror det gikk veldig bra. Jobben er akkurat den type stilling jeg kunne tenke meg. Eneste negative er at det ikke er oppstart før 01.01, og det er en stilling jeg kommer til å få dårlig samvittighet for å forlate. Etterpå var jeg innom jobben for å få unna en del ting. Gjorde utrolig vondt i bekkenet, men føler ikke at jeg kan klage til sjefen akkurat, venter jo på å bli tatt tilbake. Kjøpte meg en pølse på veien, og helt ketchup nedover benet mitt. Da vi kom hjem skulle jeg bare gi guttungen litt melk før jeg tok av meg jobbintervju-klærne. Lokket på koppen hans glapp, og dermed var det melk utover hele meg og halve kjøkkenet. Og for å være helt sikker på at jeg måtte vaske klærne, så hoppet plutten på meg mens jeg drakk te, slik at det ble teflekker også Er skikkelig øm og vond nå. Resten av kvelden skal jeg tilbringe på sofaen. Men har klart å støvsuge og vaske badene, men gode hjelp av plutten. Imorgen skal jeg først til legen for å få noe henvisning til fysio, før jeg drar tilbake på jobben. Er jo veldig mye som må gjøres. Jobben blir jo ikke borte bare fordi jeg er permitert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. november 2009 #735 Del Skrevet 2. november 2009 Nå må du ta hensyn til deg selv og bekkenet, kjenner igjen symptomene dine og det blir ikke bedre om du ikke lytter til kroppen. Husk å få bekkenløsning med gangvansker på henvisningen til fysioterapeut så slipper du å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. november 2009 Forfatter #736 Del Skrevet 3. november 2009 Nå har jeg vært til lege for å få henvisning til fysioterapi. Hans første kommentar var at det ihvertfall ikke var bekkenløsning, for det er alt for tidelig. Ifølge ham var bekkenløsning noe man fikk helt på slutten når kroppen gjorde seg klar til å føde. Da jeg prøvde å si at jeg kjente flere som hadde fått diagnosen bekkenløsning tideligere i svangerskapet, så sa han at de må ha fått feil diagnose Duste legen! Men jeg fikk ihvertfall en henvisning. Det er på legespråk, så skjønner ingenting av det det står, men hverken bekkenløsning eller gangvansker. Får høre hva fysio sier, og så heller gå tilbake og håpe at jeg måter på en bedre lege. Hadde glemt å skru på mobilen etter at jeg var på kino på søndag, og da jeg skrudde den på imorges var det 9 meldinger der! 5 av dem var svar på søknader, så nå skal jeg ringe rundt. Etterpå skal jeg på jobben igjen. Er lite motivert, men akkurat nå håper jeg at jeg kan få den tilbake, for så å bli sykemeldt og være hjemme med god samvittighet og god lønn :gjeiper: Huff, teit sagt, men når man er sliten og full av hormoner er det lov å tenke slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 #737 Del Skrevet 3. november 2009 Hvor langt er du på vei nå??? Og at det er fortidlig med bekkenløsning er bare tull, jeg kjente de første tegnene da jeg var ca 11-12 uker på vei, og ca 2 uker senere fikk jeg diagnosen av legen uten problemer og fysio som jobber med bekkenløsningspasienter sa at dette klart var bekkenløsning. Tror kanskje han legen din bør lese litt mer om akkurat bekkenløsning altså. Her kan du lese masse om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. november 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, dette var noe av det mest tåpelige jeg har hørt en lege si. Han skrev det til og med på henvisningen. "påstått bekkenløsning, men er alt for tidelig. Passienten er kun i uke 14" eller noe står det. Tenker jeg skal få fysioterapeuten til å skrive til ham, eller sende ham noe info han kan lese seg opp på. Heldigvis var det ikke fastlegen min, så neste gang får jeg forhåpnetligvis en annen lege. Har ringt tilbake alle som ringte meg. Skal på to intervjuer på onsdag og en på fredag. Kjenner at det egentlig er mer enn jeg orker, så jeg tror ikke jeg sender noen flere søknader før jeg har sett hvordan de går. Håper å kunne få en time hos fysio på torsdag, så slipper jeg kanskje litt smerter til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. november 2009 #739 Del Skrevet 3. november 2009 Du er så flink til å søke jobber og gå på intervju. Er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. november 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 3. november 2009 Du er så flink til å søke jobber og gå på intervju. Er imponert! Takk, men skulle helst ha sluppet. Jeg føler meg ikke i form til å drive på med dette nå Er på jobb igjen i noen timer idag. Er minst to uker til før jeg får høre noe. Har gjort alt jeg skulle, et par små ting som kan fikses, men er ikke motivert. Lurer på å dra nå, men skal hente en veninne, og da må jeg bare vente på henne istedenfor. Blir en litt slitsom dag idag tror jeg. Er lei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå