Kara W Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #681 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dagens liste:Re opp sengen Sette på en klesvask Levere plutt i barnehagen Lese til regnskapstest Dusje og skifte til jobbintervjuklær Intervju og test hos Manpower JobbintervjuTreneLese pensumSkrive klage til NSBRinge NKS Da var intervjuet hos manpower overstått. Tror det gikk veldig bra. Fikk ihvertfall alle svar riktig på testen, og damen virket veldig positiv. Nå skal jeg bare kaste i meg litt mat før jeg løper videre til neste intervju. Er veldig nervøs for dette intervjuet. Det virker som en veldig bra jobb, men lurer på om jeg egentlig har lyst på den. Virker litt issolert, som er noe av det jeg mistrives med i den jobben jeg har nå (eller ikke har, da). De vil helst ha noen som kan begynne imorgen, så det hjelper jo ikke å prøve dra ut på avgjørelsen heller. Huff. Får komme meg avgårde så jeg ikke kommer for sent ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. oktober 2009 #682 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvordan gikk det andre intervjuet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 14. oktober 2009 Intervjuet gikk sånn passe. Følte ikke at jeg klarte å gi et veldig godt inntrykk, og så er jeg ikke veldig motivert for jobben. Karrieremessig er det et sprang i riktig rettning, og lønnen er god, men den føltes ikke riktig. Tror den blir litt for isolert og avansert for meg. Kjenner at jeg ikke har overskudd til å lære masse nytt nå. Aner ikke hva jeg gjør hvis jeg får tilbud om den. Hver gang vi kjører forbi Smart Club sier jeg at "dit må vi gå en gang", men det har aldri blitt noe av. Siden intervjuet var i bygget vedsiden av tenkte jeg at jeg endelig skulle benytte muligheten. De hadde veldig mye rart, men følte at alt bare var rotete og uoversiktlig. Fikk ikke lyst til å gå der og handle igjen. Dessuten var vognene alt for store. Jeg hadde lyst på en handlekurv for å handle et par matvarer, men alt de hadde var handlevogn. Håndtaket var på høyde med brystene mine! De hadde i og for seg et ganske godt utvalg av mat, og en del av tingene var veldig billig, så jeg tror det er godt mulig at vi drar dit og storhandler en gang i blandt, men jeg går dit ikke alene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. oktober 2009 #684 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dumt vi ikke kunne komme innom deg i dag, men vi tar det en annen gang. Skal si i fra i bedre tid neste gang jeg skal dine veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. oktober 2009 #685 Del Skrevet 15. oktober 2009 Smart Club på Alnabru? Utvalget der er fantastisk, ja, men det er et sted for storhandel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 #686 Del Skrevet 15. oktober 2009 Regner nesten med at det var Smartclub på Nesbru, siden Alnabru blir feil side av by'n for Kara W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #687 Del Skrevet 15. oktober 2009 Regner nesten med at det var Smartclub på Nesbru, siden Alnabru blir feil side av by'n for Kara W. Det stemmer. Jeg bor på riktig side av byen, vet du vel Idag hadde jeg ikke lyst til å stå opp, men mannen innsisterte Har ikke sover noe på dagen idag, så regner med at jeg legger meg ganske tidelig. Fikk kjøpt ullundertøy til plutten og meg, ettersom vi skal til Hemsedal i helgen. Har fått beskjed om at det er mye snø der. De vi skal besøke er veldig hyggelige, og har to koselige barn, men jeg er litt redd for å bare være sliten og ikke orke noen ting. Ellers har jeg ikke gjort mye idag. Hentet plutten, laget middag og strikket litt. Nå kommer snart mannen hjem, så da skal jeg varme opp restene og rydde litt på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 #688 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva strikker du nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #689 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva strikker du nå???? Jeg strikker babysett til broren min. De venter en liten en i slutten av februar. Idag ble jeg ferdig med bakstykke på genseren. Har ellers strikket votter og halve forstykket, så da mengler det å lage ferdig genseren, samt å strikke lue og sokker. Er gøy å strikke så små ting, for det går så fort. Strikket skistrømper til mannen og brukte nesten to år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 #690 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg strikker babysett til broren min. De venter en liten en i slutten av februar. Idag ble jeg ferdig med bakstykke på genseren. Har ellers strikket votter og halve forstykket, så da mengler det å lage ferdig genseren, samt å strikke lue og sokker. Er gøy å strikke så små ting, for det går så fort. Strikket skistrømper til mannen og brukte nesten to år Hvor har du funnet mønster??? Kan jeg evt få link og se på settet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har kjøpt mønsterhefte fra Du store Alpakka. Det er det sorte og hvite settet i dette heftet jeg strikker på. Du kan gjerne låne heftet når jeg er ferdig, eller så kan jeg kopiere opp mønster til deg når (hvis?) jeg kommer tilbake på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #692 Del Skrevet 16. oktober 2009 Idag har jeg levert plutten i barnehagen, ryddet litt hus, pakket bagger til tur, bestilt attester og karakterutskrifter og laget lunch. Sitter nå og slapper av litt før jeg gjør det siste som skal til før vi kan reise. Mannen har hjemmekontor og har sagt at vi skal reise når han er lei av å jobbe. Idag gleder jeg meg til turen igjen og tror det blir veldig koselig. Pratet med Manpower, og jeg fikk ikke jobben. Det regnet jeg jo egentlig med, så dårlig som jeg gjorde det på intervjuet. Litt deilig å slippe å forholde seg til det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. oktober 2009 #693 Del Skrevet 16. oktober 2009 Takk for titten på settet, men tror ikke jeg vil strikke det - har funnet et annet sett jeg vurderer å prøve på. Vet ikke om jeg tør, men bare en måte å finne ut det på - å gjøre det. Så greit at du har fått beskjed før turen at du ikke får den jobben så slipper du å tenke på det hele helgen. God tur og kose dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. oktober 2009 #694 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har glemt hvor dere skal, jeg Men jeg håper dere får en super tur uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #695 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har glemt hvor dere skal, jeg Men jeg håper dere får en super tur uansett! Vi har vært i Hemsedal, og turen ble kjempefin! Vi dro oppover på fredagen, og kom frem akkurat i tide til å spise middag og legge barna. De har to hærlige barn på 7 og 10 år. Gutten på 7 år er autist, men veldig morsom og kosete. Har tilbragt mye av helgen med ham på fanget mens han fortalte om alt mulig rart fra astronomi til varulver. Jenten på 10 er veldig hensynsfull og liker å ta seg av andre. Plutten var helt fortapt i henne og fulgte henne rundt og var med på alt hun gjorde. Hun lærte ham å spille piano, noe han koste seg med utrolig mye. Vi har jo tullet med at vi kommer til å få en liten musiker, så klønete vi begge er på det, og nå lurer vi på om det stemmer. Med stor iver slå han løs med begge hendene, mens han vugget frem og tilbake til "takten" Lørdag hadde vi en lang, lat morgen, før vi dro på fjelltur på ettermiddagen. Da hadde en bæremeis som vi nå har fått. Plutten var først litt skeptisk, men fant snart ut at dette var storartede greier. Han prøvde å gå selv et par ganger, men dette med snø og is var fryktelig vanskelig. Middagen ble litt sen, og etterpå satt mennene inne på kontoret (hvor vi sov) og spilte dataspill. Jeg prøvde flere ganger å si til Mannen at han nå skulle legge plutten, men da var hele tiden "straks ferdig". Plutten fant en morsom ledning festet til TVen som man kunne dra i og få spennende reaksjoner fra de voksne. Så jeg bar ham inn på kontoret, satt ham fra meg på sengen og informerte mennene om at nå holdt han på å rive ned TVen. Dette var selvfølgelig en forferdelig ting, og de skulle avslutte med en gang! To minutter senere er plutten ute i stuen igjen og rett bort på ledningen. Igjen bærer jeg ham inn til mennene som fortsatt er i ferd med å avslutte. Dette gjentok seg 5 ganger før de faktisk ble ferdig. Og når guttungen legger så sent visste jeg at det kom til å ødelegge døgnrytmen. Og det gjorde det. Kl 2 våknet han og ville ikke sove videre. Av hensyn til alle de andre ble det til at jeg lå med ham på sofaen resten av natten. Bare litt sliten søndags morgen, kan du si! Søndag ble igjen en lang, lat morgen. En anne venn av mannen, som også har flyttet til Hemsedal kom innom og vi skravlet litt med ham også. Det viser seg at han er slalom-instruktør, noe som passer veldig bra, ettersom jeg har bestemt at mannen skal på skiskole. Vil ha noen å stå sammen med, og den eneste jeg kjenner som står alpint er faren min. Så da avtalte vi at vi skulle komme oppover første helgen i desember og stå på slalom og spille rollespill. Gleder meg allerede! Idag sov vi lenge, så da kjørte jeg plutten i barnehagen. De skulle ut på tur like etter at jeg kom, så jeg tilbø meg å hjelpe til med påkledningen. De to assistentene der har litt mer erfaring enn meg, kan man si! På den tiden jeg hadde kledd på min egen plutt, hadde de klart å kle på de seks andre Idag kom endelig ligningen. Jeg får igjen 25.000! Jeg bare håper at mannen får igjen også, og at de pengene ikke forsvinner rett i restskatt for ham. Hvis ikke går 15.000 rett inn på BSU, og resten skal brukes frem til jeg får betalt. Det er tomt på kontoen, og det kan fortsatt ta tid før jeg får penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. oktober 2009 #696 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har du sett PM jeg har sendt deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. oktober 2009 #697 Del Skrevet 19. oktober 2009 Høres ut som en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #698 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er klokka så mye allerede hadde planer om å få gjort masse idag, samt å ha middag klar til "gutta" kommer hjem. Hvis jeg tenker meg om så har jeg faktisk gjort en hel del, men ikke alt jeg hadde lyst til. Hadde håpet å få støvsugd, vasket badet, handlet mat, skiftet sengetøy og laget middag også. Det er enda 1,5 time til de kommer, så noe rekker jeg, men ikke alt. Er ganske sliten nå, og kjenner det stikker litt i bekkenet. Tror jeg skal slappe av med en kopp te, og så gjøre litt mer husarbeid. Planen for kvelden er å nyte tid med familien, og kanskje se en episode med Tudors eller to. Best å ikke være for utslitt når de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. oktober 2009 #699 Del Skrevet 19. oktober 2009 Stikker det i bekkenet MÅ du ta hensyn til det, jeg vet bare så altfor godt hvordan det er å ha vondt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #700 Del Skrevet 19. oktober 2009 Stikker det i bekkenet MÅ du ta hensyn til det, jeg vet bare så altfor godt hvordan det er å ha vondt der. Ja. Leser hvordan du har det og er glad for at jeg ikke har det slik, samtidig som jeg er veldig redd for at det skal bli værre. Setter meg ned med en gang jeg kjenner noe. Men da får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør noe og føler meg pysete, for det gjør jo ikke egentlig vondt Tenker jeg prøver å få en henvisning til fysio snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå