Kara W Skrevet 13. september 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 13. september 2009 Idag har jeg hatt 0 energi. Plutten vekket oss ikke, så jeg sov til 10. Prøvde å få lest litt, men hodet var bare ikke med. Så nå er jeg etter skjema igjen. Tenkte at det ville hjelpe å gå en tur. Var veldig koselig tur, men da vi kom inn sovnet jeg i stolen. Dermed ble middag forsinket. Klarte å samle nok energi til å lage middagen, men orket ikke å spise særlig mye av den. Etter middag har jeg sett TV og lest tegneserier, og nå skal jeg kravle til sengs. Skjønner ikke hvorfor jeg er så sliten. Frister ikke å dra på jobb igjen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. september 2009 #622 Del Skrevet 13. september 2009 Av og til har man bare sånne dager, alle har det, det er kroppen som sier ifra innimellom at den trenger HVILE og da tar den seg den hvilen den trenger. Det er nok bedre igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. september 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 15. september 2009 Sov skikkelig dårlig i natt, og klarte ikke å få opp øynene imorges. Er super trøtt idag Vi var så forsinket at vi bestemte oss for å kjøre til jobb (ikke at det egentlig hjelper, for det er alt for mye kø, men det er mye koseligere enn toget). Kom for sent på jobben, men var alikevell først på plass som vanlig, og fikk dessuten parkeringsplass rett ved døren! Hadde ikke jobbet i mange minuttene før jeg fikk mail fra mannen om at han har glemt nøkkler, lommebok og adganskort. Han reiser til Stockholm idag, så nå må jeg bruke lunchen min på å kjøre bort og hente ham, kjøre hjem, og så kjøre ham inn til byen igjen. Dessuten skal jeg hente i barnehage og møte en veninne, så hadde tenkt til å gå litt tidelig. Som jeg sa til mannen, hvis jeg først skal jobbe kort dag kan den like gjerne bli skikkelig kort :gjeiper: Oj, det var første gang jeg har logget meg på KG på jobb. Dette blir ikke en effektiv dag, kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. september 2009 #624 Del Skrevet 15. september 2009 Du er i det minste på jobb da, det er ikke jeg nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. september 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 15. september 2009 Pratet nettop med sjefen. Vet fortsatt ikke hva som skjer med jobben, men håper på svar på mandag. Han spurte meg om det var mye å gjøre om dagen, og jeg innrømmet at det hadde vært litt lite (men ikke hvor lite, vil jo ikke at han skal foreslå at jeg går ned i stilling ) Han sa at jeg måtte gjerne styre dagene selv, og så lenge jeg var ajour med arbeidet, svarte telefonen, og logget meg på hejmmenifra, så var det ikke så viktig at jeg satt på kontoret Så nå skal jeg rydde opp litt og så gå og hente plutten og nyte det fine været (og dra før all trafikken). Oppdaget at telefonen min er blitt sperret. Bare fordi det er over en måned siden fakturaen forfalt. Jeg har jo pengene, jeg hadde bare glemt hele fakturaen. Men mannen på kundeservice sa at siden jeg ellers alltid betaler i tide skulle han låse opp telefonen med en gang. Snille mannen. Dette blir visst en ganske god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. september 2009 #626 Del Skrevet 15. september 2009 Det er så ålreit med sånne kundeservicemennesker! Ja takk til fler av de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. september 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 16. september 2009 Føler meg slapp og uggen idag. Ringte nettop en kolega og spurte om jeg var på kontoret enda. Sa at jeg var på vei for å levere i barnehagen, men sannheten er jo at jeg sitter på KG og spiser frokost. Plutten kom gående med en skje og ville ha frokostblanding han også. Så nå får han en bit, og så løper han en runde i huset før han kommer tilbake og vil ha en bit til. Var det noen som sa at mat kun skulle spises på kjøkkenet? Å ja, det var visst meg det. Fy plutten, som ikke følger reglene mine! Tror jeg kommer til å ta bilen igjen idag. Orker ikke å måtte sitte ved siden av fremmede mennesker på toget idag. Æsj, føler meg teit og lat når jeg tar bilen, når det er raskere og mer miljøvennlig å ta toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. september 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 16. september 2009 Huff, det har skjedd ting på jobben. Har nå dårlig samvittighet for at jeg kom så sent. Har prøvd å ringe sjefen, men han svarte ikke. Han kommer til å bli skikkelig sur når han oppdager det. Har sagt klart ifra at jeg ønsker å forholde meg helt nøytral i denne saken, men har alikevell en ekkel følelse i magen. Er ikke noe jeg kunne ha gjort annerledes, og jeg har på ingen måte noe med denne konflikten å gjøre, men jeg liker den fortsatt ikke. Der ringer sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2009 #629 Del Skrevet 16. september 2009 PM om hva som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. september 2009 #630 Del Skrevet 16. september 2009 PM om hva som har skjedd? Kan jeg også få PM??? Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. september 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 16. september 2009 PM sendt Det gikke ganske greit. Sjefen hadde forventet dette, så han ble ikke sint, heldigvis. Men merket at han ikke akkurat ble fornøyd, og jobben min ble ikke lettere. Men jeg tror det kommer til å gå bra. Er veldig glad for at han har sagt at jeg kan jobbe kortere dager hvis jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. september 2009 Forfatter #632 Del Skrevet 16. september 2009 Hvorfor klarer jeg ikke å lage god suppe? Har prøvd maneg forskjellige oppskrifter, og også å bare lage etter mitt eget hode, men det blir aldri noe godt Er så glad i suppe, men er trist når det smaker bedre med posesuppe enn med hjemmelaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2009 #633 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har to gode oppskrifter liggende, den ene er Lekehusmor sin tomatfiskesuppe med karri, og den andre er MarianneE sin vanlige tomatsuppe. De to er kjempegode hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. september 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 17. september 2009 Og så var man hjemme igjen. Internett var nede på jobben, så da dro jeg hjem og hadde hjemmekontor. Kjekt med bil og laptop! Nå sitter jeg på sofaen med laptopen i fanger og lurer litt på hva jeg skal gjøre. Har noen lister jeg skal lage, men er ikke så mye mer som trengs. Jeg satt og leste mail da telefonentingte. Mailen var fra en som het Linn, og så svarte jeg telefonen med "Hei det er Linn"! Ble super flau da skjønte hva jeg hadde sagt, og bedre ble det ikke av at damen spurte etter [navnet mitt], og svarer at det er meg. Kan ikke mitt eget navn en gang Jeg har to gode oppskrifter liggende, den ene er Lekehusmor sin tomatfiskesuppe med karri, og den andre er MarianneE sin vanlige tomatsuppe. De to er kjempegode hvertfall. Prøver gjerne en ny oppskrift på tomatsuppe, er ikke så veldig glad i fiskesuppe. Plutten syntes tomatsuppen var helt forferdelig, og nektet å spise av skjeen. men å dyppe brød i suppen og spise var visst kjempegodt Så lenge han spiser skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. september 2009 #635 Del Skrevet 17. september 2009 Sondre heller like ikke fiskesuppe, men Lekis sin er god altså! Det er så langt ifra standard hvit fiskesuppe som du får det... Men det er både chili og curry oppi, det blir sikkert litt sterkt for en liten plutt. Tomatsuppe: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...t&p=7144187 Jeg forenkler den litt ved å steke løk og hvitløk, og deretter slenge alt i blenderen, fordi jeg har ikke stavmikser Altså buljongen får ikke være med i blenderen da, det er det ikke plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. september 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 17. september 2009 Sondre heller like ikke fiskesuppe, men Lekis sin er god altså! Det er så langt ifra standard hvit fiskesuppe som du får det... Men det er både chili og curry oppi, det blir sikkert litt sterkt for en liten plutt. Tomatsuppe: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...t&p=7144187 Jeg forenkler den litt ved å steke løk og hvitløk, og deretter slenge alt i blenderen, fordi jeg har ikke stavmikser Altså buljongen får ikke være med i blenderen da, det er det ikke plass til. Den så veldig lik ut som oppskriften jeg lagde igår, bortsett fra at jeg ikke brukte stavmixer. Kanskje det er det jeg gjør feil? Suppene mine blir liksom bare klumper med kokte grønnsaker med tynn buljong imellom. Skal prøve blender neste gang! (har heller ikke stavmixer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. september 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 21. september 2009 Æsj og fysj for denne helgen! Etter at mannen hadde vært borte hele uken gledet jeg meg til å tilbringe helgen sammen og finne på koselige familieting. Men neida. Jeg fikk feber igjen! Jeg har vanligvis aldri feber, og nå har jeg fått det to ganger på under 3 uker. Ingen andre symptomer på noe som helst. Hadde over 40 på lørdagen, mens det lå mellom 38 og 39 på søndagen. Så jeg har ligget og sovet, og kun stått opp får å hente vann. Har ikke spist på to dager, så er rimelig slapp idag. Har "hjemmekontor" (ligger i sengen og svarer på mail og telefoner). Men jeg fikk lekt litt med plutten før han dro i barnehagen. Har jo ikke sett ham på to dager. Mannen hadde vært innom en konfektbutikk og kjøpt konfekt og sjokoladete til meg som unnskyldning for at han var borte, men så ble jeg syk og jeg fikk det først idag. Han er så god. Men nå er jeg lei av å være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. september 2009 #638 Del Skrevet 21. september 2009 Uff! Håper du blir fort frisk. Så rart med bare feber :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. september 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 21. september 2009 Nå har jeg dusjet, tatt på meg rene klær og kommet meg opp av sengen. Har spsit litt også, så jeg føler meg mye bedre, men langt fra frisk. Håpet er å klare noe husarbeid iløpet av dagen også. Jeg tenkte jeg skulle ta tempen idag for å finne ut hva normaltemperaturen min er, da jeg vet at den ligger noe over 37. Men jeg får bare skikkelig lave målinger. Har prøvd 4 ganger. Den høyeste var 36,9 og den laveste 35,7! Det kan jo umulig stemme :klø: Og hvis termometeret måler så feil lurer jeg på hva jeg egentlig hadde i feber da jeg målte 40,5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. september 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 21. september 2009 Nå har jeg vært ute på store eventyr! Jeg har nemmelig krysset veien for å kjøpe meg en frossenpizza Klarte å bli sliten av den lille turen, så nå ligger jeg på sofaen igjen mens jeg venter på at pizzaen blir ferdig. Håper jeg får litt mer energi etter å ha spist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå