Gå til innhold

The happening

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så denne på kino igår. Synes ikke den var verdt kinopengene, ville heller ha leid den når den kom ut på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, si ikke det!! Ble akkurat overtalt av kjæresten til å bli med på den, selv om jeg egentlig ikke liker skumle filmer... Kan jo hende jeg liker den bedre enn deg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, si ikke det!! Ble akkurat overtalt av kjæresten til å bli med på den, selv om jeg egentlig ikke liker skumle filmer... Kan jo hende jeg liker den bedre enn deg da ;)

Det er godt mulig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den har sin andel av kalkun-scener, men er grei nok underholdning. En blanding av "vanlig" katastrofefilm og skrekk. Litt ufrivillig morsom til tider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marky Mark ødela for filmen. Skjønner ikke helt hva som har skjedd med M. Night Shymalan siden The Sixth Sense... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gitt den terningkast tre, og anbefaler å heller vente til den kommer ut på DVD. Men det er selvsagt smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for først og fremst ha sagt det - den er IKKE skummel, hvis noen skulle innbille seg det...

Den har ikke noe plot, og det skjer veldig lite i filmen. Men man blir jo veldig nysgjerrig på hva det egentlig er som foregår, selv om man ikke egentlig får mer forklaring enn det man får sånn halvveis uti filmen. Jeg er enig med den som sa at det er en ok film å leie på dvd, men ikke å bruke dyre kinopenger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
Marky Mark ødela for filmen. Skjønner ikke helt hva som har skjedd med M. Night Shymalan siden The Sixth Sense... :sukk:

Ikke jeg heller! Blir gira når han kommer ut med ny film, men skuffet hver gang :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller! Blir gira når han kommer ut med ny film, men skuffet hver gang :klaske:

Ikke jeg. "Lady in the water" var jo nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...