msplum Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 20. juni 2008 Da har jeg gjort nok et forsøk på å få tak i damen på Landa. Måtte ringe kommunen og fant da ut at mailadressen jeg hadde brukt var feil. Så nå håper jeg at vi snart får et svar. Så får vi finne ut om vi bare må glemme det eller om vi skal selge rompa vår for å få råd til det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. juni 2008 #22 Del Skrevet 21. juni 2008 http://www.tilbryllupet.no/bryllup_pynt_Ka...gdeg_33100.html Er ikke denne morsom så vet ikke jeg. men det er ikke middelalderpreget som du leter etter da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 21. juni 2008 Joda, den er morsom, men i forhold til oss så burde den vært omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. juni 2008 #24 Del Skrevet 21. juni 2008 Joda, den er morsom, men i forhold til oss så burde den vært omvendt Hehe.. Såpass ja? ja, de finnes vel de også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg vil ha en hvit brudekjole. Jeg har vært svartkledd siden jeg var 18. Fullstendig svartkledd. De siste årene har det sneket seg inn et par røde topper og til og med en beige. Noen svarte gensre har hatt hvite detaljer, men alt i alt så er det svart i klesskapet mitt. Derfor har jeg lyst til å gå i hvitt denne ene dagen. Det vil muligens være den ene gangen jeg viser meg offentlig i hvitt Men jeg sliter litt med at den skal være heeelt hvit. Jeg har lyst at den skal ha detaljer i rødt. Denne var lenge storfavoritten. Jeg liker fortsatt veldig godt det røde på den. Denne har også noe som bryter alt det hvitt-hvite. Den er elegant den svarte sløyfa. Men ellers er det lite med den. Denne er nydelig. Jeg liker den veldig godt, men den mangler liksom .... noe... Jeg liker armene og halslinningen på denne. Jeg liker ikke den firkanta halslinningen på denne, men ellers er den fantastisk. Spesielt armene. Denne er tøff med de svarte detaljene, men er litt mye marsmellow Akkurat nå er denne storfavoritt, men jeg kunne godt tenkt meg noen fargedetaljer på den. Kjolen over med for eksempel dette røde beltet. Synd jeg ikke vant i lotto i kveld - da kunne jeg hatt råd til å få noen til å designe kjolen for meg Det hadde vært kult! Det er godt det er lenge til. Endret 21. juni 2008 av msplum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. juni 2008 #26 Del Skrevet 23. juni 2008 Hehe.. Jeg må le litt når jeg kikker på utvalget ditt. Flere av de har jeg som favoritt. Spesielt den første. Hva med denne da? http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2006/aspera_rose.html Eller denne? http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2006/aspera_poppy.html Kanskje...? http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2006/aspera_poppy.html Eller? (Denne er min nåværende favoritt... ) http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2006...ra_anemone.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 28. juni 2008 #27 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg har faktisk vært i bryllup på Landa Et helt fantastisk lokale med magisk stemning. Hadde det ikke vært for at vi av praktiske grunner skal gifte oss på østlandet så ville jeg og vært der, hmmm kanskje vi må ombestemme oss litt... Krysser fingrene for at dere får det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 29. juni 2008 Da har vi vært på Landa, og plassen er reservert til oss 27.6.09. De ordner med borddekking, servering, alkohol og rydding - da var det plutselig mye jeg slapp å tenke på Nå må vi bare finne ut hvordan vi skal finansiere dette. Prisen blir vel sånn ca 1000,- pr. kuvert inkl. drikke til maten. Monica skulle sende meg et prisoverslag på mail. Angående kjole: Bryllupsweb ville ikke åpne seg, så jeg fikk ikke sett dine forslag anamelona, men jeg har funnet meg en ny favoritt. Håper ikke madam mim blir sur på meg, men jeg har falt for hennes kjole, bare i blå/grått og ikke gull :D Men.... den koster jo bare 25000,- på agape, og det skal jeg love at ikke er aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #29 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Kjære lille søte du, jeg blir ikke sur i det hele tatt, tvert imot Jeg skjønner deg godt jeg - kjolen er jo bare n-y-d-e-l-i-g :dåne: Vet den koster 25.000 i silke, men jeg har min i sateng (ble anbefalt det, fordi sateng tåler mer enn silke Og pga prisen da, den er temmelig stiv!! ) Den koster 15.000 kr ny i sateng...Verdt å sjekke Så gøy dere får drømmelokalet Og kuvertprisen var jo rettogslett ganske så normal :juhu: Åh...jeg ønsker meg også sånt lokale, men det vi har her (vikinggård) ligger så vanskelig til, vi måtte ordnet med båt for å få folk på plass så da droppa vi det Angrer litt nå når jeg så lokalet deres Edit: glemte å si at jeg fant kjolen min (i rett størrelse og lengde) brukt på Finn.no for 7500 kr med slør, brukt en gang Også verdt å sjekke Så kan kanskje JKdress sy den også, for halvparten av det igjen Endret 29. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2008 #30 Del Skrevet 29. juni 2008 Den kjolen er utrolig vakker!!! Om du leter etter billigere variant så fant jeg denne på finn : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Nå kjenner jeg ikke til Torunns, men du kan jo søke litt rundt og se om noen har erfaringer derfra! Må bare si at lokalet deres er helt fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 29. juni 2008 Lokalet vårt er fantastisk ja Jeg er kjempefornøyd! Vi kommer antageligvis også til å ha selve vielsen også på dette stedet. Vi kan ha det ute, men jeg skal høre med Monica om vi kanskje kan ha den inne i bronsealdrehuset, eller om vi kan sette av en del av Gildehallen til dette. Hallen har jo plass til 200 stykker og vi blir nok ikke mer enn 50, så det burde kunne gå. Vi skal jo gjerne ha litt danseplass også...... Hadde tenkt at jeg skulle spørre JKdress om de har lyst til å sy den ja. Jeg er i grunnen ikke villig til å betale så veldig mye for en kjole som jeg bare skal bruke én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 1. juli 2008 Så, hvor langt har man kommet? 18 - 8 mnd før bryllupet Sjekk om vilkårene for inngåelse av ekteskap er tilstede - ser ingen grunn til at dette skal være et problem.... Skaff forlovere - jepp den er grei Velg vielsesform, dato, sted og tid - Human etisk, Landa, 27.6.09 klokkeslett åpent Bli enige om de økonomiske betingelsene - joda, gubben tar seg ekstrajobb :D Sett opp et budsjett for bryllupskostnadene - tja.... denne er ikke i boks nei.... Lær dere brudevalsen. Meld dere på kurs i god tid! - denne er ikke aktuell tenker jeg Bestill evnt. kirke. - Nei, det gidder vi ikke Da er det vel ikke så mye mer å finne på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. juli 2008 #33 Del Skrevet 1. juli 2008 Ah! Den øverste kjolen med mye rødt likte jeg godt Den kunne minne mye om min drømmekjole, men på den er det brukt lilla istedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 1. juli 2008 Ah! Den øverste kjolen med mye rødt likte jeg godt Den kunne minne mye om min drømmekjole, men på den er det brukt lilla istedet for. Ja, den er virkelig fin den kjolen, men jeg har dessverre ikke kropp til den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 4. juli 2008 Menyen Forrett Nystekte hellebrød med gardssmør, ferskost, knuste hasselnøtter og friske urter Hovedrett Lammelår tilberedt på forhistorisk vis. Kjøttet er marinert i rømme, tyttebær og einer, og tilberedes i kokegrop. Serveres med sopp og urtedampede rotgrønnsaker Dessert Tilslørte landapiker Dette serveres på et grovt keramikkservice. Det jeg lurer litt på er om det ikke hadde passet best med øl til maten. Helst skulle det jo ha vært Mjød :D, men ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. juli 2008 #36 Del Skrevet 4. juli 2008 Menyen Forrett Nystekte hellebrød med gardssmør, ferskost, knuste hasselnøtter og friske urter Hovedrett Lammelår tilberedt på forhistorisk vis. Kjøttet er marinert i rømme, tyttebær og einer, og tilberedes i kokegrop. Serveres med sopp og urtedampede rotgrønnsaker Dessert Tilslørte landapiker Dette serveres på et grovt keramikkservice. Det jeg lurer litt på er om det ikke hadde passet best med øl til maten. Helst skulle det jo ha vært Mjød :D, men ok. NAM!!!!!!!!!!!!!!! Er jeg invitert??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2008 #37 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei! Innom og hilser på.. Deilig med en litt kort dagbok, litt lettere å lese seg opp på! Syns dere har fått ordnet masse jeg!! Mye mer enn oss i hvert fall!! Skal kopiere den listen din nå, med ting som skal gjøres 18-8 mnd før bryllupet, og se hvordan vi ligger an.. Blir nok noen huller der ja... Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 4. juli 2008 NAM!!!!!!!!!!!!!!! Er jeg invitert??? Klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msplum Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei! Innom og hilser på.. Deilig med en litt kort dagbok, litt lettere å lese seg opp på! Syns dere har fått ordnet masse jeg!! Mye mer enn oss i hvert fall!! Skal kopiere den listen din nå, med ting som skal gjøres 18-8 mnd før bryllupet, og se hvordan vi ligger an.. Blir nok noen huller der ja... Ha en fin dag!! Ja, jeg faller litt ut av disse lange. Går inn og leser siste siden, men der er det alltid mange referanser til sider lenger fremme... og jeg kan ikke sitte og lese 50 sider bryllupsdagbok. Vi har jo en del ting vi ikke trenger å ordne - som f.eks. kirke. Det er litt deilig. Lykke til med dine forberedelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2008 #40 Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, jeg faller litt ut av disse lange. Går inn og leser siste siden, men der er det alltid mange referanser til sider lenger fremme... og jeg kan ikke sitte og lese 50 sider bryllupsdagbok. Vi har jo en del ting vi ikke trenger å ordne - som f.eks. kirke. Det er litt deilig. Lykke til med dine forberedelser! Takk takk!! Ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå