Lucky? Skrevet 26. april 2009 #361 Del Skrevet 26. april 2009 Håper du har hatt en super helg, tross jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. april 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 26. april 2009 Har hatt en veldig avslappende helg! Ble fort ferdig med retting, og har bare kost oss. I kveld reiser jeg fra min kjære for noen dager, litt trist... men så godt det blir å komme hjem igjen!!! Håper bare vi traff EL.. vanskelig å se på ELtestene denne gangen, men er jo på dag 14 i dag, så det må da begynne å bli her nå... Kjenner en del kiling i "eggstokkområdet", men ikke så mye som før jeg startet med akupunktur. Blir spennende å se, men det er typisk at sånne reiser skal komme på sånne ugunstige tidspunkt.. Pusilus: Jeg syntes det var litt ukomfortabelt å skulle snakke med noen fremmede om så private ting, men hun var veldig grei å snakke med. Var interessert, og ga ikke uttrykk for at noe jeg var dumt eller irrelevant. Men selvsagt fortsatt litt merkelig... så lenge det hjelper kunne jeg ha snakket om hva som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. april 2009 #363 Del Skrevet 26. april 2009 Krysser fingrene for at dere traff EL! Er igang med EL-testing selv her nå. Var det om et par uker at du skulle på lapraskopi? Deilig å ha ei avslappende helg og bare ta det med ro. Bare synd at helgene går så fort.. God tur til dit du skal, og håper at denne måneden er din måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. april 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 26. april 2009 Krysser fingrene for at dere traff EL! Er igang med EL-testing selv her nå. Var det om et par uker at du skulle på lapraskopi? Deilig å ha ei avslappende helg og bare ta det med ro. Bare synd at helgene går så fort.. God tur til dit du skal, og håper at denne måneden er din måned! Skal på lap 13. mai, etter planen. Må vel ringe å utsette den pga men ser det an litt til, tenker jeg! Nå reiser jeg snart, og har ikke pakket enda!!! Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. april 2009 #365 Del Skrevet 26. april 2009 God tur Mayami Skal nok ta meg en prat med fysioterapeut/akupunktøren min Blir litt snodig, personen er ikke heeelt vilt fremmed jeg har hatt dattera på en fritidsaktivitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. april 2009 #366 Del Skrevet 26. april 2009 God tur og ikke slit deg helt ut med elevene Får håpe dere har truffet el denne mnd da, spermen lever jo lenge da så det går helt sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. april 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 28. april 2009 Puh... det tar på å være på tur! Har løpt rundt hele dagen både i dag og i går. Moro, da... og søte elever! I går traff jeg en venninne her jeg ikke har sett på årevis, og det var kjempekoselig! Vi fant tonen med en gang, og det var akkurat som før! Har ikke hatt tid til å kjenne etter symptomer eller ikke symptomer, og er heller ikke sikker på om eller når EL har vært/var. Så det blir ingen WY på meg denne mnd! Kanskje det virker likevel? Håper Lucky får rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. april 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 28. april 2009 My god, så kjedelig det er her!!! Han dotten som er med på tur er kjempe-usosial (sier jeg som har sittet på rommet mitt hele ettermiddagen), og jeg orker rett og slett ikke flere elever... så da er jeg her med KG og TV... Vil hjem til sambo!!!! Var ute og kjøpte meg en baguette i stad, og den smakte sånn litt under middels godt. Altfor mye majones, greide å tvinge i meg halvparten, men kjenner at jeg nesten brekker meg bare jeg tenker på det... Så nå er jeg fortsatt sulten, men gidder ikke å gå ut en gang til... Forslag til løsning? Tusler meg en tur rundt i dagbøkene og legger igjen noen spor jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. april 2009 #369 Del Skrevet 28. april 2009 Uffe, så kjipt da. Skal du være lenge på tur? Godt du har KG hvertfall da ja Koselig å møte på ei venninne som du ikke har sett på lenge hvertfall! Forslag til løsning når du er sulten sliter jeg litt med.. Hm.. :klø: En klem kan du hvertfall få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. april 2009 Forfatter #370 Del Skrevet 28. april 2009 Uffe, så kjipt da. Skal du være lenge på tur? Godt du har KG hvertfall da ja Koselig å møte på ei venninne som du ikke har sett på lenge hvertfall! Forslag til løsning når du er sulten sliter jeg litt med.. Hm.. :klø: En klem kan du hvertfall få! En klem hjalp veldig! Takk! tilbake! Vi reiser hjem i morgen kveld, og er hjemme tidlig, tidlig på torsdag.. Kjempefint med KG! Nei, det var rart at kollega skulle være så usosial, for det er han jo ikke til vanlig. Merkelig.. kanskje det er meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. april 2009 #371 Del Skrevet 28. april 2009 Kjipe kollega da men KG kan fikse det meste Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. april 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 28. april 2009 Oi, jeg sitter visst her fortsatt jeg... Kollega ringte (den dotten...) og sa fra at alle var tellet og "i seng" (as if...). Så da ble jeg litt blidere på han, men fortsatt... Nei, nå SKAL jeg legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. april 2009 #373 Del Skrevet 29. april 2009 Kjipe kollega da Godt vi har kg ja Skal bli deilig å komme hjem igjen til sambo nå tenker jeg God tur hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. april 2009 Forfatter #374 Del Skrevet 30. april 2009 Det var veldig godt å komme hjem ja, men har ikke fått sove så mye. Måtte til byen for stikking (les: akupunktur), og innom butikken og greier.. Kollega mye triveligere på slutten av turen, heldigvis! Nå skal jeg bare telle minutter til jeg kan lalle meg i seng igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. april 2009 #375 Del Skrevet 30. april 2009 Godt at kollegaen kom seg mot slutten av turen Håper du får sove godt i natt, så kan du være opplagt og nyte langhelga skikkelig! Ha ei fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 1. mai 2009 Groggy dag i går, altså! Men bedre i dag, og skal på grilling med damene etterpå! Koselig! Det er godt med fint vær, selv om jeg må være inne og jobbe.. (på arbeidernes frihetsdag - ironisk nok..) Sambo et ute og skrur bil, og alle er fornøyde! Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 1. mai 2009 Nå er vi akkurat hjemme fra grilling - det var kjempekoselig! Alle hadde med barna, og så ble det skravling og slarving! Akkurat sånn som det skal være! Ut igjen neste fredag, enten til meg eller ut på byen! Det er omtrent nøyaktig IKM det.. så det blir forhåpentligvis ikke noe på meg.. *krysse* I morgen skal jeg og venninne på fjelltur! Puste og pese oss oppover... huff, men sunt! Håper alle har en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mai 2009 #378 Del Skrevet 2. mai 2009 Så koselig med grilling, nå er det virkelig snart sommer God fjelltur Deilig da Ha en super lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 2. mai 2009 Ble en veldig bra fjelltur, til tross for litt regn og vind. Det er ikke verre enn det vi er vant til her i vest! Nå har vi boblet oss, og skal snart til med kveldskos og potetgull og øl (for sambo, Munkholm for meg). Merkelig å tenke på at det bare er lørdag, det kjennnes ut som om jeg har vært på lørdag i tre dager nå! I morgen tror jeg vi reiser på hytta en tur, prøve å bli mer ferdig der også, så vi kan begynne å skru sammen kjøkkeninnredning snart! Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2009 #380 Del Skrevet 2. mai 2009 Kos deg med munkholm og din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå