Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Han virker mye bedre i dag. Nå er det bare utslettene som er røde og ikke hele nedre del av ansiktet. Liker fortsatt ikke tanken på salve, men har da fått det på en gang i dag. Koselig å være hjemme med "friskt" barn for en gangs skyld! Får ta oss en tur ut når sola kommer over fjellet tenker jeg!

Nå er vaskedama her, og jeg liker virkelig ikke å være her samtidig. Føler at jeg går i veien!

5 uker i dag - og ingen dårlige tegn! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferdig med medisiner ja - heldigvis!! Crinone-søl... Men så lenge det funker er det helt greit! :)

I dag har vært den mest slitsomme dagen så langt siden jeg testet positivt. Lille vært hjemme fra barnehagen både i går og i dag, og i dag har han vært ganske så harmonisk. Jeg derimot, er og har vært så trøtt at jeg må passe på å ikke blunke for sakte. Gikk fra kl to og bare ventet på at kjære skulle komme hjem fra jobb så jeg kunne ta meg en lur. Når han endelig kom hjem, kom vi at storetass skulle i bursdag, så da måtte kjære kjøre han dit...og hente igjen... I tillegg til å være trøtt blir jeg fort kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok, og de pølsene vi grillet til middag prøver jeg å ikke tenke på. Forrige svangerskap ødela for mitt inntak av brokkoli, og det spørs om det blir grilling som blir ødelagt denne gangen! Kjære gjør virkelig det han kan for å holde meg fornøyd, og nå er han ute og kjøper sure godteri til gullrekka i kveld! :rodmer: Er veldig heldig som har han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra mannen stiller opp litt.

Trøtt som en dupp jeg også, var såvidt jeg ikke sovnet stående på jobb i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det mannen sin tur å stå opp. Han foreslo det til i med selv i går, da jeg stod opp frivillig! "I morgen kan jo du sove".. Så langt i dag har jeg puttet lille tilbake i seng to ganger (03:30 og 05:30); hentet lille inn i senga vår (07:00), skiftet bleie og kledd på han. Nå er lille sulten og mannen har sendt han inn på stua for å se barnetv med de store. Og selv ligger han og SOVER!! Ærlig talt... Mannfolk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da tror jeg at jeg hadde blitt en smule irritert på Mannen.. :dry:

Men han tar vel igjen for det i løpet av dagen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forløpig har han ikke tatt igjen stort, annet enn at han laget frokost til seg selv da han stod opp i 11:30-tiden... ETTER jeg hadde lagt ut lille i vogna si for lur... Håper virkelig han har mer på lager ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vei til å bli blid igjen, etter at kjære tok initiativ til å ta middagen på restaurant! :) Kjempekoselig å gjøre det bare fordi det er søndag!

Lille har vært kjempefornøyd hele dagen, og det ser ut til at brennkoppene er på vei bort heldigvis. Han gleder seg til å være i barnehagen igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mannfolk!! Hadde blitt rimelig sur jeg også ja. Spesielt nå som du konstant er trøtt og sliten, så bør han gjøre en ekstra innsats :Nikke: Bra initiativ med restaurantmiddag hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig natt!! Lille våknet og skrek kl 02, og ga seg ikke før jeg ga opp og tok han inn til oss kl 04.. Var oppe sikkert 7 ganger på de to timene og puttet han i seng igjen, men han var veldig bestemt.. Og ad han kom inn til oss, lå han og snakket og sang og klappet meg på ryggen og ropte "MAAAAAMMA!" - så nå sitter jeg på jobben og håper dagen går fort over slik at jeg kan legge meg. Kjære jobber selvfølgelig sent i kveld, men han skal visst slutte tidlig. Jeg skulle egentlig på et møte, men det tror jeg nok at jeg hopper over. Sliter fortsatt med forkjølelse, tett nese og øyeverk, så egentlig bør jeg vel ikke befinne meg i allmennheten i det hele tatt!

5+5 i dag, fortsatt med godt håp! Litt lite symptomer enda, men det er vel tidlig. Kvalmen kommer nok for fullt om en ukes tid, tenker jeg, hvis det blir om det var med lille! Hurra.... ;) 16 dager til tidlig UL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt sov lille heldigvis bedre, og laget ikke en lyd før kl 06. Helt greit! Jeg fikk verdens største ligament-strekk i går kveld, og trodde ikke jeg skulle klare å bevege meg igjen noen sinne, men det gikke heldigvis over etter noen minutter. Hadde glemt hvor ille det kunne være! :fnise: Småkvalm og med hodepine i dag, og kjære låste seg inne på badet (for å dusje, ikke mer drama enn det) før jeg rakk å hente ut Paracet... og når han først har kommet seg inn på badet, tar det laaaang tid før han kommer ut igjen!! Så jeg måtte reise på jobb..

Ingen planer for kvelden, skal bare slappe av. Snart påskeferie med enda mer avslapping, og da er det jammen ikke lenge før det er sommerferie! Tiden flyr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som det er greit med graviditetstegn! :nigo: Hver en plage er jo en positiv tegn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for hver plage som dukker opp! :Nikke:

Nå er vi i gang med skrikekur igjen... Lille sov under en time i bhg og er kjempetrøtt. Storetass bråker og styrer og vandrer fram og tilbake foran døra hans. Ikke mye mulight for soving, overtrøtt og alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 i dag, og 14 dager til UL!

Tror jeg har fått bihulebetennelse. Våknet i går med en intens hodepine, og den har ikke gitt seg enda. Skikkelig press i panna når jeg bøyer meg ned, og sånn "potte-tett" følelse i hodet... Må innom et sted og kjøpe mer saltvannsspray i dag.

I går kveld grillet vi pølser på bålpanne, og det var veldig koselig! Bortsett fra at tassene kranglet hele tiden da.. Men i dag skal storetass på besøk til en kamerat, så da blir det vel litt roligere! Blir uansett fantastisk med påskeferie nå, det er på høy tid! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...