Mayami Skrevet 20. november 2014 Forfatter #3241 Del Skrevet 20. november 2014 Nei, SÅ speennende er det ikke! Her tygges det og konsumeres søppeltv. Mannen kom hjem fra jobb, men panikkstemningen lar vente på seg. Får se om kynner-opplegget tar seg opp i løpet av natta.. Urolig og løs i magen og litt mindre bevegelse på vesla (men hikker som en gal as we speak), kynnere nesten nonstop. Nå er det på tide med sjokoladeis, så en dusj og så en liten for å få fart på sakene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. november 2014 Forfatter #3242 Del Skrevet 21. november 2014 Skuffende lite action her i dag! Sovet irriterende godt i natt (så utrolig teit å klage på det!!) med lite kynnere og sånt. Fortsatt brunt gøgg på dopapiret, og litt mer kynnere nå på morgenen. Vesla er der, men er døsig, sikkert sliten etter å ha blitt klemt og most av kynnere hele dagen i går. Sendte lille i barnehagen selv om planen var at han skulle være hjemme i dag. Han våknet 05:40 stappfull av energi. Jeg fikk han til å ligge stille og slappe av i en time, men så var det gjort. Jeg har ikke overskudd til å løpe rundt etter han i dag, så kjære skal heller hente han tidlig (avspaserer på jobben). Tassene skal blrt i helga, blir hentet i ettermiddag, og jeg og kjære skal lage luxustaco til fredagskosen i kveld! Med alkoholfritt øl til! Jeg varslet barnevaktene (go'venninne og svigermor) om mulig utkalling i løpet av helga, så alle er klare for utrykning! Hadde vært greit om det ble i helga mens tassene alt er borte.. Lettere å administrere bare lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. november 2014 Forfatter #3243 Del Skrevet 21. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. november 2014 Forfatter #3244 Del Skrevet 22. november 2014 Mistenkelig regelmessige kynnere her som beveger seg ovenfra og ned. Sitter også i ryggen og framsiden på lårene, kommer på slaget med 15min mellomrom... Hmm... Og det eneste heg klarer å tenke på er at gjestesenga ikke er påkledd til barnevakten! Jaja, kanskje jeg bare er dårlig i magen etter burger i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. november 2014 Forfatter #3245 Del Skrevet 22. november 2014 Innlagt, 4-6min mellom riene. Max 2cm åpning kl 05, men ble innlagt pg rask progresjon under ctg. Jordmoren mente at fødselen ville være ferdig før hun kom på vakt igjen i kveld, satser på at hun har rett! Oppdatering følger senere, når vesla er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2014 #3246 Del Skrevet 22. november 2014 Åh, masse masse lykke til!!! Da er det ikke lenge igjen da! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. november 2014 #3247 Del Skrevet 22. november 2014 Spennende!!!! Måtte alt gå godt, lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!! Gooo mayami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. november 2014 Forfatter #3248 Del Skrevet 22. november 2014 Takk! Akkurat nå er det blæh-stemning her... Er innlosjert på barselsavdelingen i enerom, og har vært på føden for kontroll 4 ganger totalt. Første gangen ved ankomst, ingen åpning. Andre, tredje og fjerde gang bare 4cm, hodet festet men høyt. Ingen forandring. Nå har jeg neste kontroll kl 19:15 hvis det ikke skjer noe drastisk i mellomtiden. Slimproppen er forsvunnet og tegningsblødning godt i gang. Hadde enda vannet gått, men neida.. Vesla har det i alle fall fint, og jeg har fått reservert en fødestue med badekar! Lille storkoser med tante venninne i dag tidlig og bestemor nå, rakk bare å snakke litt med pappaen på telefonen i stad. Skulle jo se brannmann sam, må vite! Savner han, men prøver å ikke tenke på det.. Tassene er på helgebesøk, så de er lykkelig uvitende om alt sammen. Nå trenger vi bare litt sterkere rier og mye mer fortgang! Kjære er på butikken og handler proviant og lesestoff, for det er bare kjedelige greier på tv.. Skulle tatt med heklingen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. november 2014 #3249 Del Skrevet 22. november 2014 Spennande! :-) Masse lykke til med fødselen, viss den ikkje allerede er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. november 2014 #3250 Del Skrevet 22. november 2014 Wooow.. Kanskje du har født nå da?! De andre barna dine har det sikkert fint og flott der de er, men er vel naturlig å savne dem. Skjønt du har vel nok å tenke på og konsentrere deg om på fødestua så lenge det står på der Snart har du en liten baby å ta vare på også, ja den babyen har kanskje kommet nå når du leser dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2014 #3251 Del Skrevet 22. november 2014 Blæh-stemning er kjedelig. Håper det ble fortgang i sakene i kveld og at vesla er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. november 2014 #3252 Del Skrevet 22. november 2014 så spennende!! men du skulle jo ikke føde før 3.desember joo heier på deg og spiser popcorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. november 2014 Forfatter #3253 Del Skrevet 22. november 2014 Takk alle sammen! ja, nå har vi fire barn! Vesla ble født kl 20, på bare 5-6cm åpning. Revnet bare bittelitt overflatisk, og har ingen problem med å sitte denne gangen! Sliten og trøtte alle tre, blir godt å krype til køys en stund! Forteller mer senere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. november 2014 #3254 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Gratulerer så mykje med veslejenta! Kos deg, og nyt tida med den lille! Endret 22. november 2014 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. november 2014 #3255 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Åååh, gratulerer så masse!!! Godt å høre at hun er ute, og jeg gleder meg til å høre mer Tenk å ha fire barn, dere er fantastiske!! (Du føda bare en dag for sent jo ) Endret 23. november 2014 av honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 23. november 2014 #3256 Del Skrevet 23. november 2014 Åh, gratulerer såååå masse! Så godt at det er over og at dere kan kose dere med det lille nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. november 2014 #3257 Del Skrevet 23. november 2014 Oioi, så fantastisk! Kjempeglad på dine vegne. Gleder meg til å høre fødselshistorie. Så flott at det skjedde i helgen, siden det var praktisk for dere. Kos dere med jenta deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. november 2014 #3258 Del Skrevet 23. november 2014 Gratulerer kjempemasse med lillesøster! Hurra!!! Visste ikke at det gikk an å føde med liten åpning, jeg... men jeg har jo ikke såå mye fødeerfaring da. Håper du heles fort! Og håper du får deg litt søvn i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. november 2014 #3259 Del Skrevet 23. november 2014 Gratulerer sååå masse! Gleder meg til å få høre mer etter hvert! Nå må du bare nyte dagene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. november 2014 Forfatter #3260 Del Skrevet 23. november 2014 Takk! Pasjonsblomst: Snakket med jordmoren i dag og hun oppklarte det.. Jeg gikk fra 5-6 cm til full åpning i løpet av siste minutt før pressrien kom.. Så det var full åpning, det bare kjentes ikke sånn ut! Akkurat nå sover hun, men har vært urolig. Sulten og umotivert for amming, dårlig kombo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå