Johanna Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 Som sagt så reiser vi til Mallorca på lørdagen, hva er lurt å ta med seg på en slik reise. Vi har aldri vært i syden før så det kunne være greit med litt hjelp. Vi er forresten to voksne og to barn på 7 og 9 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg trenger vel ikke å nevne bikini, shorts o.l. Men ta med noen litt varmere klær også. En eller to langbukser (pr. pers.) og tynn jakke, genser o.l. Ting du ville hatt/brukt på en sommerkveld i Norge, når det kan bli kjølig. Ellers har jeg alltid med smertestillende (paraset e.l.), Imodium (mot feriemage), noen plaster og evt. andre medisiner dere bruker. Jeg ville også tatt med en egen liten veske til billetter, pass o.l. Mye greiere å holde ordne på disse tingene om de ikke ligger løst i håndbagasjen. På Mallorca er det såpass mange nordmenn at dere sikkert får tak i lesestoff, men jeg ville nok tatt med noen bøker.. både for voksne og for barn. Kan ikke komme på noe mer jeg. Bortsett i fra det "vanlige" som fotoapparat og sommerklær. God tur! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 20. mai 2003 #3 Del Skrevet 20. mai 2003 Klessnor, klesklyper og vannfast tusj til merking av ungenes badeleker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 20. mai 2003 #4 Del Skrevet 20. mai 2003 Ja, og så solkrem med faktor!!!!!!! Pass på å smøre ungene på ryggen...solen er mye sterkere enn man tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Ja' date=' og så solkrem med faktor!!!!!!! Pass på å smøre ungene på ryggen...solen er mye sterkere enn man tror. [/quote'] Dessuten er solkrem ganske rimelig her til lands, så det kan være lurt å ta med hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei, masse en kan kjøpe der nede, men da blir turen fort så dyr... visst man allerede har mange av tingene hjemme: - caps til deg selv og ungene - strandsekk/sekk, 2 stk. kanskje, siden dere er 4 - "leker" til stranden. - solkrem ( 15, 8 , 6) - mageveske visst du har. - kulepenn til kortskriving - SOLBRILLER - badesko til å dusje med, rusle med.. osv - hårstrikker - lette kveldsklær Ja, sikkert mer, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #7 Del Skrevet 21. mai 2003 Tusen takk for alle svar, jeg har skrevet alt på en liste. Drar til byen i morgen og kjøper det jeg trenger. Åhh jeg gleder meg som en unge til å reise. Og Lea, jeg er nesten misunnelig på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mai 2003 Som dere sikkert skjønner så glemte jeg å logge meg på. Er på jobb akkurat nå og dær blir jeg ikke automatisk logget på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2003 #9 Del Skrevet 22. mai 2003 Våtservietter er et must når en er ute og reiser! Kjekke å ha generelt, men spesielt når en spiser på restaurant og det ikke er noe sted i nærheten å vaske fingrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå