vilja Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har en samboer som ikke har det aldeles godt med seg selv. Bare bagateller som utløser ren furting med ettersleng av smelte døtrer i ren frustrasjon. Han takkler ikke at datteren min vil smake på middagen, lell om han smaker. Hun skal spørre først, er svaret på hvorfor han ligger i senga. Skulle ikke ha middag han nei. Finnes det stabile folk der ute????- Halloooo? Jeg vil ikke ha en furten guttunge. Jeg vil ha en mann!!!!! Som klarer å snakke. Får f.... m ikke noe vettugt utav han heller. Bare slike små bagateller. Andre folk kan smøre han på brøskiva, når han er snurt på meg. Han takkler faktisk ikke en 3 årings trass. han greide ikke å ha henne leger sa han. ( vi jobber skift) -Det var andre ga¨ngen på 2 uker han kommer med den. Er menn så svake? har de ikke beherskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 Dere må ta en alvorlig rolig prat en dag han ikke er i så barnslig humør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Herregud. Send ham hjem til mamma - han er jo åpenbart ikke tørr bak ørene enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Det der hørtes ikke så veldig bra ut. Prøv å snakke med ham om det er noe utenfor hjemmet som plager ham, en dag som han er i litt bedre humør. Ellers får du gi ham skriftlig beskjed om at hans oppførsel plager deg. Dermed får du tenkt hva du vil si, og gjør det på en ikke altfor emosjonell måte. Og han kan ikke avbryte deg med alle slags rare innfall. Han kan jo droppe å lese det du har skrevet, men det sier vel mer om ham enn deg. Ta tak i problemene før du går altfor lei. Da kan det jo hende at han skjerper seg og ting går bedre mellom dere. Hvis du ikke tar tak i det, kommer du til å mislike ham mer og mer og etterhvert ikke orke å bygge noe sammen med ham, vil jeg tro. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest randaberg Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Du sier at det er din datter, hvis ikke han er barnefaren så forstår eg ikke at han skal takle treåringen din aleine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. mai 2003 #6 Del Skrevet 24. mai 2003 Det virker da som om det må være noe mer enn bare det han sier som plager han... Har du forsøkt å prate med han da? Det går da ikke an å oppføre seg på den måten der.. Det var sånn jeg, som JENTE, oppførte meg når jeg ikke fikk viljen min som 8 åring det... Han har en usedvanlig barnslig måte å vise ting på, å furte, smelle med dører, kaste seg ned på sengen, nekte middag.. Sånn gjør man bare ikke når man er en voksen mann ( dame heller for den saks skyld). Å når det i tillegg kommer av en så liten bagatell. Den voksne måten ville være å ta opp problemet, enten med deg eller med treåringen. Han oppfører seg verre enn henne gjør jo ikke saken bedre. Holder meg enig i den ideen Catzy skrev. Skriv ett brev til han, å gi det til han på en "god dag". Om han løser problemet med å furte på sengen da også, så fortell han hvor skapet skal stå, at du ikke trenger en liten guttunge og at han bør skjerpe seg kraftig. Jeg hadde i alle fall IKKE holdt ut med en sånn person. ( tror jeg hadde flydd i flint av irritasjon og sinne ovenfor oppførselen hans ) Lykke til da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå