Gå til innhold

Er det sant at alle menn og damer som drar på seminar er utro.

Jigva

Anbefalte innlegg

Har vært på masse seminarer i inn og utland og aldri sett noe muffens (uten at det betyr at det ikke skjedde noe, men jo fullere folk bli jo mindre diskrete, så...) Veldig La vida loca-dansing som man ikke hadde gjort vanligvis, ja, men ikke noe mer. Men nå jobber jeg i en kunnskapsbedrift så kanskje er folk ekstremt utspekulerte.

En av mine sjefer ble drita på en sommerfest engang og skulle bli med meg hjem. Vi er begge opptatt. Jeg kasta meg inn i en drosje med en kollega og dro så raskt jeg kunne. Han var faktisk mann nok til å gi meg en skikkelig unnskyldning et par dager etterpå, og vi har vært på seminarer sammen siden med no problemos.

Men jeg kommer fra en liten bygd hvor det var mange selgere/forretningsmenn som stoppet på hotellet for en natt eller to, samt seminarer. Da foregikk det åpenbart endel mellom de lokale damene og disse mennene. Ikke særlig sjenerte heller. Tydeligvis var det en logisk brist, da disse mennene kunne dra uten at noen visste hvem de var, mens disse fulle damene fra bygda kom tuslende ut rett før drosjekøen var avsluttet.... pinlig, da de fleste av de var gift.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_caskr_*
Har du noen gang sett en kjekk og tagbar mannlig bibliotekar i passende alder?

Tror tverrfaglige seminarer må til da, gitt...

De finnes, men å så sjelden vare :)

De få seminarene jeg har vært på, har vært de reneste kyskhetsmøter, jeg tror ikke utroskap på seminar hadde gitt deg den største kred'en på mandagen etter heller.

Men jeg går iblant ut på byens hotell, møter konferansedeltakere o.l., har fått noen tvilsomme tilbud en ytterst sjelden gang, som regel er det bare prating og flørting, kanskje en dans. Gamle, feite gubber med giftering skjønner godt at det stopper der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de fleste gifte menn på seminarer og kurser, skal opp på rommet og ringe til konemor etter middagen. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*
Min erfaring er at de fleste gifte menn på seminarer og kurser, skal opp på rommet og ringe til konemor etter middagen. :Gjesp:

Koselig det, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig det, da! :)

Ja, jøss. Mente ikke at de var kjedelige for det! Tvertimot. Men det viser jo at det ikke alltid er så veldig spennende på kurs heller. Som mange tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Naturligvis er det sant. "Seminar" er kun et penere ord på at man skal ha en eneste lang orgie med kollegaer, kunder og leverandører. Hvorfor tror du egentlig at ektefeller aldri blir invitert med? :lur:

Det er derfor ja... tror / ja vet at de fleset heromkring er utroe på slike seminarer!'

Ja sikkert, også ned i baren for å flørte videre :klovn:

Forbanna duster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at på seminarer og jobb-reiser så har folk seg som kaniner.

Stemmer det?

"Har seg som kaniner" var jo et lite sexy uttrykk, men ja, min erfaring er at vi i arbeidslivet som reiser på slikt finner noen å kose sammen med. Det er veldig vanlig, enkelte treffer også sin fremtidige ektemann gjennom kurs og jobbreiser.

Selv har jeg jobbet i offentlig sektor, nå i pårivat, og jeg erfarer at det er veldig lett å komme i kontakt med folk. Ofte er det middager, luncher og annet sosialt på slike kurs, konferanser og jobbreiser, og det er klart mange folk finner hverandre for kortere eller lengre tid der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sikkert, også ned i baren for å flørte videre :klovn:

Der sa du det jeg tenkte :gjeiper: Løpe opp på rommet for å ringe hjem.Også kallt plikttelefonen.Skifte,ta på seg litt godlukt,ta en kikk i speilet og så rett i baren for å sondere terrenget.

Gud, jeg er kynisk :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det?

Ja, i hvert fall når det gjelder mannen min. Han bruker anledningen til å ha hemningsløs, lidenskapelig sex både morgen og kveld.

(det skal nevnes at han han alltid tar med meg, og at det er den eneste barnefri stunden vi har på lenge :) )

Så seminarsex er ikke bare en myte! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det?

Nei ikke alle er det :fnise:

Noe er det men de er nok i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett direkte utroskap på våre turer, men husker første møte med ei jente/dame som jeg syntes var veldig støyende fra første stund, og som jeg vet at noen i vennegjengen vet hvem er...

Da jeg kom hjem fra en tur spurte de hvordan det hadde vært, og så sa jeg at jeg blir så irritert på de single jentene(blant annet hun de visste hvem er) som prøver legger seg etter menn med ring på fingeren.. og som prøver å flørte seg etc til toppen... og så sa de: singel? Hun er da ikke singel... Og det syntes jeg sier litt.. for jeg trodde absolutt hun var singel..!!

Jeg tror det er litt både og på slike samlinger.. og det er nok noen som drar det litt for langt..desverre...

Selv lengter jeg som oftest bare hjem med en gang, og føler det ofte er "bortkastede" helger.. men men.. man får vel være med på noen samliger for samholdet og det sosiales del..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...