Gå til innhold

Skade`s verden

Skade

Anbefalte innlegg

Da flytter vi tilbake til den gamle dagboka... :)

Fikk en liten gutt 16 juni, så nå har jeg endelig blitt mor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutt er 1 uke idag! Utrolig hvor fort dagene har gått! :)

Trett, men lykkelig! :)

Tur hjem til mamma og papp til helga :) Gleder meg! Har ikke vært der siden april... Ogå er alle søskenene samlet, og det skjer ikke ofte... :) Blir kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er 2 uker og 1 dag! Tida flyr... Syns ikke det er lenge siden jeg gikk med en kjempemage!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten ligger i vogga og sover... Deilig med litt pause :)

Skal lage meg et par brødskiver, og se resten av Hells Kitchen... Blir sultn av sånne program :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart har det gått tre uker siden fødselen, og jeg får på meg dongribuksene mine! :juhu:

Hadde absolutt ikke trodd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille M er 3 uker idag :)

Og nå har vi begynt å tenke på dåp... Hadde det ikke vært for at svigermor absolutt mener vi må døpe ham, er det ikke sikkert vi ville gjort det... Men vi tenker jo litt på konfirmasjon om 15 år også... Så da er det bare å ta en tur i kirka... :gjeiper:

Trenger heldigvis ikke be så mange, så det blir ikke noe kjempestort familieselskap (noe verken jeg eller typen er veldig glad i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei så det er her du holder til =)

Høres ut som du koser deg som nybakt mamma! Håper alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har vondt i magen stakkar... :tristbla:

Igår var han så og si utrøstelig... Det eneste som hjalp var å gå og bære på ham... Og han er tung!

Tror nok jeg skal gå til innkjøp av MeiTai snart...

Kokte karve-te idag, og fikk i ham litt, så nå satser vi på at magen blir bedre... :)

Skal ta en trilletur nå, få litt frisk luft og litt trim... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får besøk av mamma, pappa, søstra, bestemor og bestefar! :)

Og siden typen er på fjellet, passer det ypperlig, for da kan det jo hende dagen går litt fortere :jepp:

Var fryktelig tomt i senga inatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig trivelig med besøk idag :jepp:

Hadde jo ikke sett bestemor og bestefar siden ifjor... Må oppover en tur i sommer... :)

Lillegutt fikk seg lammeskinnspose av oldeforeldrene, så nå kan bare vinteren komme ;)

Og jeg har fått meg Meitai! Tror nok vi får brukt den ja... :jepp:

Gleder meg til kjæresten kommer hjem i morgen... ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kommer kjæresten hjem! Håper det ikke blir altfor sent... :)

Regner med å få vite dato for gudstjeneste til uka, så da skal jeg ringe presten og avtale dåp... :) Og så er det bare å lage invitasjoner og sende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er 1 måned!

Tida går forferdelig fort :hakeslepp:

50års feiring i helga :)

Mamma får gavekort i klesbutikk, på 2000 kroner, fra alle oss barna... Og en "verdens beste bestemor"-kopp fra Lillegutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MeiTai er en fin ting å ha når lillegutt er urolig... Sovner så godt mens jeg gjør forskjellig husarbeid :)

Gleder meg så til typen kommer, så vi får begynne å kjøre nordøstover :) Blir koselig å treffe familien :)

Lillegutt var smøreblid igår! :)

Det var så gøy... Han lå og smilte hele dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vært hjemme hos mamma og pappa i nesten en uke! :jepp:

Var skikkelig koslig... Fikk bra mye avlastning ;) Har nesten ikke bytta bleie i det hele tatt ;)

Gutten har lagt på seg 1200 gram på 5 uker, og blitt 7 cm lengre! :hakeslepp:

Så lang som han er nå, var ikke jeg før jeg var 3 måneder!

Sinnsykt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Ting går i ett med en 2 måneder gammel gutt i huset... Og når han har det med å bli overtrett og ikke klarer og sovne av "egen maskin", blir det mye byssing og trilling av vogn...

Da er det godt å ha ei stund for seg selv atter at han har lagt seg om kvelden :)

Sånn ellers, så har jeg ommøblert stua, kjøpt og hengt opp nye gardiner og brukt opp et gavekort på BlackDesign så jeg fikk nye duker og rammer :)

Er ganske fornøyd ;)

Nå mangler det bare en liten shining av huset, så er alt ypperlig! Satser på å få tatt ei opprydding i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

3 og en halv måned, har gutten vår blitt!

Nå spiser han grøt til kvelds, og legger seg før halv 9 :)

Og jeg er dritlei av at alle i svigerfamilien kaller gutten bortskjemt! :kjefte: Jeg plukker ham heller opp enn å la han ligge å hylskrike...

Og oldemora til gutten (på farssida) klarte å ødelegge dåpsdagen helt for meg... Blir så sint!

Idag sa typen til meg at jeg måtte komme meg mer ut og treffe folk... Enkelt for ham å si, som har "ørti" venner rundt omkring i bygda... Jeg har ikke ei venninne i nærheten! Og det er ikke så forbanna enkelt å bli en del av en jentegjeng som har vært venner hele livet...

Savner familien og hjembygda mi jeg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...