Gå til innhold

Skade`s verden


Skade

Anbefalte innlegg

Dagbok ja, det er noen år siden jeg skreiv det sist. Men hvorfor ikke ha et sted å skrive ned sine gjøremål og tanker?

Idag har jeg jobba til klokka 2, trodde jeg skulle gå i veggen av kjedsomhet ei stund. Utroli lite folk til tider. Jeg jobber forresten på Wistex i sommer, og jeg trives utrolig godt! Hadde ikke trodd jeg skulle trives så godt som butikkmedarbeider, jeg som er så sjenert, men der tok jeg helt feil! Det er jo skikkelig moro (selv om det til tider er utrolig kjedelig).

Anyway, dette var min første "side" i dagboka. I`ll be back!

_Skade_

Endret av Skade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite moro å ha samboeren på jobb lengst sør i landet :tristbla: Og det er enda 9 dager igjen til han kommer hjem :tristbla: Men det må vel gå denne perioden også. Heldigvis har jeg Arrluk til selskap :)

Idag har det hegla, himmelens sluser åpnet seg akkurat da jeg og Arrluk var ute og gikk. Vi ble skikkelig blaute begge to :regn: Men dt var godt likevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Ulva35! :)

Denne dagen gikk da den også... Har ikke gjort så mye, men... :gjeiper: Lagde meg bakt potet til middag... Og det er jo veldig enkelt når man har microbølgeovn... :) Så det blir det nok flere ganger...

Nå sitter jeg da her alene på en lørdagskveld... Savner kjæresten :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagskveld...

Sitter her og ser film... Bytta nick har jeg gjort også... :)

I morgen er det på`an igjen... Jobb klokka 3 til 8... Ettermiddag er bedre enn formiddag, bortsett fra at men mister halve kvelden... :plystre:

Ei uke til samboeren kommer hjem fra jobb... Gleder meg til å se ham igjen... :love:

Også er det like moro hver gang å se hvor glad Arrluk blir... Da er full fart ei stund ja! :ler:

Jaja, enda ei uke å glede seg.. håper denne går fortere enn forrige uke... Den var skikkeli treg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du! :vinke:

Gratulerer med dagbok! :klem:

Håper det går bra med deg!

Tusen takk! :klem:

Det går egentlig ganske bra med meg... :)

Men -et stort MEN- jeg sliter såå jævli med å finne burdagsgave til typen :kjefte: Hva skal jeg finne på?

Har funnet ei nettside hvor man kan lage fotogaver, så han vil nok muligens kansje få et puslespill med et nice bilde av meg :lur:

MEN jeg må finne på noe mer... Og det er ikke enkelt...

Jaja... jeg får bare fortsette å lete... Plutselig ser jeg noe som er perfekt... :) Kansje jeg må ta en bytur i morgen da? Hm... Jeg får tenke på den saken i natt... :)

Vi får oss spisebord med 6 stoler gratis!! Weee!! Håper bare de ikke ser helt forj...... ut... :skratte: Gjør de det, får jeg vel noe å holde på med når jeg skal pusse dem opp... :) Også må vi jo møblere om, og jeg elsker å møblere om... :jepp:

Detta blir gøy!

Nå har jeg "mann", hund og stasjonsvogn... Det eneste jeg mangler da, er barn... :sukk: Det blir etterhvert det også, håper jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste kjæreste!!

Nå har jeg akkurat prata med han i telefonen, og han sa han hadde dårlig samvittighet for å dra rett på festival på fredag... Så han kommer hjem, også tar han med meg på festival på lørdag... Han ofrer halve festivalen for min skyld... Er det rart jeg elsker ham... :love: Han er jo bare nydelig! Han var jo helt bestemt på at han ikke kom hjem før søndag, helt til i dag... :rødme:

Får bare håpe han ikke lurer meg trill rundt nå da... ;)

Har hatt fri i hele dag, og har ikke gjort en dritt... Fikk ordna meg frisørtime til i morgen da... :) Så nå blir jeg fin på toppen av hodet igjen... :D

Nå må jeg vel ta en runde på trømaskina... Få svetta litt skikkeli... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah... Arbeidsdagen er ferdig, og i morgen har jeg fri... :)

Da skal jeg være skikkelig husmor... Jeg skal lage rabarbrasyltetøy, vaske gulv og kopper (vil ha oppvaskmaskin....) også er det mulig jeg finner på å gjøre litt ute i hagen... Bør vel luke litt ugress tror jeg... ;)

Og nå er det ikke lenge til kjæresten kommer hjem! :) Gleder meg så sinnsykt!! :rødme:

Kjenner jeg har lyst til å på ferietur... Bilferie hadde vært så moro... Mamma, pappa og søstra drar til Skotland på søndag... Såå urettferdig...Kunne tenkt meg å vært med ja... :jepp:

Men jeg må nok spare penger in case vi må begynne å betale ned huslån... Og da kommer jeg ikke til å tid til noe, for her er det mange rom som må pusses opp... :) Moro! *sitter og håper på at banken svarer ja*

Også sitter jeg her og strikker da... Er ferdig med en babysokk... En bitteliten rosa en... :) Desverre ikke til oss, men er moro når venner får baby også... :) Så i september må jakken og den andre sokker være ferdig også... Og det skal det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk #Spidergirl#! :)

Gjett om jeg har vært husmor i dag da...

Jeg har lagd rabarbrasyltetøy (godt ble det også... :ler: )

Jeg har vaska gulv (med engangsvåtmopp, men likevel... :ler: )

Jeg har luka ugress!! Masse masse ugress... Og vi har et rundt bedd midt på plena, der jeg har sett en kjempefin lilla tue tidligere i år (har ikke peiling på hva den heter men)... Da jeg skulle luke der i dag (overgrodd av ugress), fant jeg ut at det faktisk var en steinkant under mosen rundt beddet!! Og da var det bare å sette igang... Jeg brukte ganske lang tid på å få fram hele sirkelen, for å si det sånn... :gjeiper:

Men det er jo litt moro å være husmor også da... :)

I morgen kveld kommer kjæresten hjem! :rødme: Gleder meg!

Neste periode skal han være borte i 3 uker.. 3 uker!! Det er lenge det... :tristbla: Han får fri i 2 uker etterpå da, så det er jo litt bedre sånn, men likevel tror jeg nok det blir 3 forferdelig lange uker...

Sitter og ser Wallander jeg da... Har jo lest boka, så jeg får jo med meg hver eneste "feil"... Litt irriterende, men det er bra likevel... :) Mangler noen av bøkene om Wallander ennå, så må vel snart ta meg råd til å kjøpe ei til... Litt moro å ha alle egentlig, og veldig greit å starte lesingen fra begynnelsen... :) Mankell er en utrolig bra forfatter... :)

Sverige har ganske mange bra krimserier, egentlig...

Jaja... Etterpå skal jeg og Arrluk ta kveld... Skal på jobb til kl. 3 i morgen, må vel vaske kopper før jeg drar, og kjøre med søpla... Sjønner ikke at ikke søppelbilen kan kjøre 100 meter fra riksveien?!? Er det så vanskelig!? Hoff... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten kommer hjem om 2 timer... :love: Blir godt å se ham igjen... Og det vet jeg en annen som syns også... Arrluk blir jo spinnvill! :ler:

Og i morgen kjører vi til Selbu etter at jeg er ferdig på jobb... Det tror jeg kan bli skikkelig gøy! :)

Nå begynner det snart en film jeg skal se... Håper den er bra... :gjeiper:

Kjenner det blir godt med fridag søndag og mandag... To dager etter hverandre... :) Men så blir det vel fullt kjør på torsdag når hetebølgen starter på senteret... Da er det mange fine tilbud ja... Så da slipper man vel å kjede seg på jobb.... :)

Også slipper jeg å tenke mer på bursdagsgave til typen... Vi fant ut at vi kunne gi soffa til hverandre i bursdagsgaver... Så vi må vel ta oss en tur til byen å se om vi finner en billig skinnsoffa...:) Da kansje jeg kan få til å ommøblere stua også... :jepp: Gøygøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi... Sommerfestival i Selbu må oppleves... Helt sinnsykt moro!! :) Neste år håper jeg på å kunne være der hele helga... Og kansje få med meg noen av artistene.... :ler:

Kjæresten kom hjem på fredag... Så godt å ha han hjemme en stund igjen... :love:

Og idag skal vi hente spisebord og salongbord... Det blir bra ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: som dagbokskriver!

Må være deilig med gratis spiserbord+6 stoler! Vi kjøpte vårt på qxl.no til 425kr ;) Nå skal vi trolig kjøpe nytt da, et som er lite i utgangspunktet, men som kan bli digert! Vi flytter inn i ny leilighet til høsten (bare leier) der stua er litt mindre enn den vi hadde før, men samtidig, større kjøkken, 2 soverom istedet for 1, større bad + 3 boder og egen uteplass! Blir så deilig! Gleeeder meg til å kunne flytte inn ;)

Må være deilig å få kjæresten hjem igjen, og de ukene går nok fort!

:sol: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner! :) Det er jo alltid like moro!

Har fått henta spisebordet, og det ble perfekt! Må kjøpe nye stolputer da, for de var ikke av de vakreste... :ler: Måtte ommøblere på stua, og nå ser den mer åpen ut, på en måte... :)

Nå har jeg bestemt meg for virkelig å satse på å gå ned noen kilo... Jeg trenger det absolutt... :sjenert: Så idag har vi vært på en gåtur, og jeg skal ta mine 20-30 sit-ups veldig snart... Vurderer også å starte syklinga igjen... Det er jo fantastisk trening!... Skjønner ikke hvorfor jeg slutta med det... :kjefte: Mye trafikk etter riksveien, men jeg får finne meg en annen vei å sykle etter da... :gjeiper:

Blir Spaniatur til høsten!! gleder meg! :jepp:

17 dager igejn til kjæresten kommer hjem... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et nydelig vær! :sol:

Lå jo faktisk og solte meg i to timer før jobb i dag... Utrolig men sant... :ler:

Pacific Blue er en fantastisk serie...:) Så moro å se den igjen... :)

Jobba i ettermiddag da... 4 varme timer... Et forferdelig dårlig air-conditionanlegg...

Nå går jeg bare og venter på å få høre om jeg kommer inn på "skole"... Regner jo med det, siden det er nettbasert da... Tror det kan bli spennende... Geografi har jo alltid interessert meg, så det tror jeg er noe for meg...:) Også er det veldig greit at jeg ikke trenger å sitte ved skolebenken... Det er ikke noe for meg lenger... Glad jeg valgte å kutte førskolelærerutdanningen i høst ja... Det gjorde det ikke bedre at min venninne fra barneåra plutselig ikke ville prate med meg lenger... Men som mamman hennes sier, hun er fryktelig barnslig... Skulle tro det begynte å gå over når man er 22 men... :nei:

Jaja... Jeg har jo andre venner, og når jeg og hun venninna møtes bare vi, da er jo alt helt greit... :) Det er ikke så ofte da... Man vil jo miste kontakten med noen venner i løpet av livet...

Var og henta meg fargekart i går... så nå har jeg noe å sikle etter... Er jo så mange fine farger å velge i!... Kunne gjerne hatt gult av en eller annen type, men det blir jo egentlig litt domt midt i en kornåker... :gjeiper:

Jeg får vel fundere en stund til tenker jeg...:)

Jaja... Nå blir det snart natta her i huset... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for varmt! Men nå ser jeg jo faktisk skyer, utrolig nok... :)

Har stått på jobb de siste dagene med 29 varmegrader bak disken... Det er sinnsykt...!! Godt med fri noen dager nå ja... :)

I går satt jeg hos svigermor til klokka var halv to på natta... skikkeli trivelig! Kunne ikke fått en bedre svigerfamilie :) Og nå har vi snart eget hus, så da mangler vi bare unger... Men tror nok vi skal vente litt med det ennå... :gjeiper:

1 dag nærmere neste års Selbufestival også nå... :ler:

Endret av Skade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vaskedag i dag... Har vaska koppa og gulv... Så flink jeg er! :)

Og jeg og Arrluk har vært ute og gått... Så idag har vi gjort det veldig bra... :gjeiper:

Nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal finne på... kan jo ta frem strikketøyet, men jeg kan også plukke fram malesakene... Men, nei, jeg tror nok det blir strikkinga... Det må jo være ferdig i september...Og jeg har fremdeles ei arm, en sokk og to framdeler å gjøre ferdig... Så det er vel bare å strikke iveg... :) Også må jeg huske å kjøpe knapper...

I morgen kommer mamma, pappa og søstra inom på tur hjem!... Gleder meg til å se dem igjen, det blir litt sjelden... :tristbla: Vi har jo "aldri" tid... eller, typen har aldri tid, for han kan jo gå glipp av noe når han ikke er med på den festen som er akkurat den helga vier hos mamma og pappa... :tristbla: Jeg føler det ihvertfall sånn noen ganger... Men det er sikkert fordi jeg er vant til å være hjemme hver helg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må begynne letingen etter kjole i morgen... håper tante kan hjelpe meg... :) ca en uke til typen kommer hjem... :rødme: Lei av å være hjemme alene...

Jobber formiddag i morgen... Og så kommer lønna! :jepp:

Enn at jeg ikke har mer å skrive i dag da... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...