Gjest pjanola Skrevet 16. juni 2008 #61 Del Skrevet 16. juni 2008 Haha. Jeg snuser. Og drikker whiskey. Gjerne i kombinasjon. Kongekombinasjon! I tillegg røyker jeg, liker trekkspill og gammeldans (men IKKE dansebænd, der går grensen!), og har eid en bil med digre høytalere bak. (Trenger vel ikke nevne at jeg er trønder....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. juni 2008 #62 Del Skrevet 24. juni 2008 Herlig tråd. Snobbete meg må innrømme at jeg har et forferdelig harry trekk. Og det gjelder musikk. Å drikke seg småbrisen på rødvin og danse til dansebandmusikk. Eller gaule mens jeg kjører bil- gjerne "Rosa Helikopter" eller noe annet lødig. Off, fælt å innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oxford Skrevet 24. juni 2008 #63 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) dd Endret 27. juli 2008 av Oxford Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 24. juni 2008 #64 Del Skrevet 24. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. juni 2008 #65 Del Skrevet 24. juni 2008 Helen, da! Oss som liker Vassendgutane, mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 24. juni 2008 #66 Del Skrevet 24. juni 2008 Helen, da! Oss som liker Vassendgutane, mener du vel? Nei, den går jeg ikke på. Det var kanskje mitt mest snobbete trekk. *feil tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. juni 2008 #67 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei, den går jeg ikke på. Det var kanskje mitt mest snobbete trekk. *feil tråd* Søren så lite lettlurt du er i kveld, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 13. august 2008 #68 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg elsker (type kan gå på sjøen for) Bon Jovi Drikker masse cola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #69 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg håper da alle mine trekk er harry, vil nødig være snobbete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 13. august 2008 #70 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg håper da alle mine trekk er harry, vil nødig være snobbete. Jeg foretrekker at alle mine trekk er snobbete, jeg vil nødig være harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #71 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg foretrekker at alle mine trekk er snobbete, jeg vil nødig være harry. Det er harry å være snobbete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matty Skrevet 14. august 2008 #72 Del Skrevet 14. august 2008 Hmmm, prøver vel ganske sterkt og ikke være harry.... MEN: - Veldig glad i taco og hender jeg lager grytrett fra pose og slik(hybelliv) - kan finne på å bruke joggebukse på skolen(nå bor jeg veeeldig langt ut på landet og det er kaldt om vinteren) - Liker feelgood romaner, rosa og med en happy ending. - Hører på p4 som bakrunnsmusikk i blant. - Digger meget dårlige slagere på fylla, dog ikke danseband Drikker øl på festival og hyttetur(ikke tenkt på det som spesielt harry) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shibby Skrevet 15. august 2008 #73 Del Skrevet 15. august 2008 - Jeg röyker - jeg bare elsker fake ting ( så lenge det SER bra og ikke FOR fake ut) - jeg sluker såpeserier - jeg har nordlendings dialekt - jeg tar helt av når det er salg - grandiosa <3 hm.. sikkert mye mer jeg ikke kommer på ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 15. august 2008 #74 Del Skrevet 15. august 2008 Syden er ålreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #75 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg er på Svinesund en gang i uka!! Og jeg driter i hva alle mener og synes om det, jeg sparer MYE penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2008 #76 Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg liker å se på reality, som Hells Kitchen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. oktober 2008 #77 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er taco harry? Da er jeg litt harry, for jeg synes taco er godt. Jeg kjøper Her&Nå stort sett hver uke. Jeg handler i Sverige og sparer masse penger. Jeg har kjøpt meg grønne gummistøver fra Viking. Er det harry? Jeg bruker allværsjakke hvis det regner og er kaldt. Jeg ser altfor mye sitcoms - det anser jeg som harry og ukultivert. Ellers ser jeg som regel ut som "før"-bildene i Bli Ny reportasjene, og det er vel gjerne ganske harry som regel det også? Olabukse, t-skjorte og joggesko.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. oktober 2008 #78 Del Skrevet 7. oktober 2008 -Eg pratar brei austlandsdialekt HÆÆ?? You could have fooled me... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 7. oktober 2008 #79 Del Skrevet 7. oktober 2008 1. I en alder av 40 år løper jeg fortsatt rundt på festivaler/konserter med diverse rocke-band. 2. Jeg går fortsatt ut på mindre stilige utesteder der klientellet sjeldent er de mest eksklusive personene. *jeg festrøyker og drikker gjerne Tuborg fordi det er billig Det der er da ikke noe harry? For min del håper jeg at jeg fortsatt drar på konserter og en og annen festival om tjue år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 7. oktober 2008 #80 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmmm, prøver vel ganske sterkt og ikke være harry.... Det er harry, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå