Gå til innhold

Hva er ditt mest harry trekk?

Gjest emmeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg faktisk ikke igjen i så masse av det som blir skrevet her, men synes allikevel at jeg er utrolig harry..

Har begynt å røyke igjen.

Elsker å bli kanonfull, gjerne på kartongvin..

Banner jævlig mye.

Spiser masse snop og ting som ikke er bra for meg.

Synes rosa er den fineste fargen ever.

Handler på H&M.

Bruker joggeturer som unnskyldning for å høre på dance/trance, "fordi det er så bra rytme". Mens jeg egentlig synes det er veldig kult og kunne gjerne hørt på det hele tiden. (Dette skammer jeg meg faktisk ganske masse over).. :fnise:

Min kjære er virkelig dødsharry, og han begynner å smitte over på meg.. Han synes svensketurer og fylleturer med danskebåten er kjempefestlig. Når jeg ikke er hjemme så hører han ofte på contry. Han syns New York er en super by. Han eeelsker øl, og skal vistnok på kompistur til Tyskland på ølfestival. Pølse i lompe med ketchup er stas, men skytevåpen er virkelig noe av det tøffeste som finnes her i verden.. (Det skal sies at han er skarpskytter, da)..

Jævla østlending.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey

Jeg har handlet på Nordby i Sverige...og kjøper Se og Hør. Dessuten ser jeg på Hotel Cæsar og er litt lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lamia Lenis

Oioi! Jeg glemte en meget vesentlig ting: Jeg tar gjerne en tur med Sarpsborg-Strömstad båten Mr. Shoppy for å kjøpe billig øl. En hel kasse til 99 kroner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er dødsharry...

Jeg er trønder..... need I say more??? ;)

Tror ikke jeg trenger å tilføye en eneste ting til... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedlig enkelt... jeg er trønder! Mere harry enn det går det vel knapt ann å bli?

Banner gjør jeg også, rett som det er.Og kan drikke meg kanonfull på kartongvin. Mens jeg hører på puddelrock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er gøy å drikke seg dritings helt alene av og til, mens jeg hører på svenske danseband. Celine Dion går også bra. Ellers tar jeg gjerne en Big Mac-meny et par ganger i måneden, røyker på fest og banner rimelig høyt når jeg føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mest harry trekk er at jeg digger harry damer: Små rosa topper, miniskjørt, plastikkdilldall i håret, teite ryggsekker, silikonpupper, enkle å gled, digger ABBA, etc.

Dess billigere de ser ut, dess deiligere er de. :gjeiper:

(Men dessverre har jeg ikke fikset å være sammen med slike. :gråte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Jeg har silikonpupper

-Jeg har piercing i navlen

-Jeg har tre hull i høyre øre, og bare ett i venstre

-Jeg liker Hotel Cæsar (periodevis)

-Jeg røyker ganske ofte, selv om jeg ikke er avhengig

-Jeg synes bustete hår og dype utrigninger er kjempefint

-Jeg synes øl er bedre enn vin

-Jeg liker vulgære menn med muskler og altfor høy selvtillit

-Jeg fikk barn tidlig OG ble alenemor (jippijuja...)

-Jeg banner minst èn gang om dagen

-Jeg danser foran speilet mens jeg gauler med til listepop når jeg egentlig prøver å rydde (åh, jadda...)

Hmm... Jeg er skikkelig harry. Men jeg ville sikkert nektet for alt dette irl... Skap-harry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lita_*

Typen min synes det er harry å like krokan-is for det er det bare gamle damer som liker.

Jeg eeeeeeelsker krokan-is!

Digger Mummidalen barneTV

Kjører altfor fort

Jeg kan bare skrive med Bic gule penner med tynn spiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som flere har sagt; Jeg er Trønder, så jeg trenger vel ikke si mer :ler:

Jeg kunne glidd inn i Trønderbataljonen uten problem :gjeiper:

Men det er bra å ha en harry side, syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her det virkelig harry å handle på h&m? Det å snakke dialekt har jeg aldri tenkt på som harry, må si jeg er mer enig i at banning er harry enn tjukke l'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet på Nordby i Sverige...og kjøper Se og Hør. Dessuten ser jeg på Hotel Cæsar og er litt lat.

Det er ikke Nordby som er harry, det er Svinesund som er harry. Jeg er med andre ord ikke harry når jeg er på harrytur, men har en rekke andre harrytrekk, for eksempel rått snakk i påkomne tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
Det er ikke Nordby som er harry, det er Svinesund som er harry. Jeg er med andre ord ikke harry når jeg er på harrytur, men har en rekke andre harrytrekk, for eksempel rått snakk i påkomne tilfeller.

Sagt på en forsiktig måte... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...