Gjest *Ulla* Skrevet 12. juni 2008 #1 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Da jeg skulle tenke på hva som er mitt mest sobbete trekk, kom jeg til tenke på at jeg igrunn har mest harry trekk Noen flere kanskje..? (Dette avhenger jo selvfølgelig av hva man anser som harry) Mine mest harry trekk er: Jeg hører på Vassendgutane Den beste konserten jeg har vært på var med Hellbillies Jeg liker råne-biler Jeg liker gutter med mye muskler Jeg liker best å grille flintstek Jeg leser Se&Hør og Her&Nå hver uke Jeg røyker Jeg digga Big Brother og synes det er trist om det aldri skal lages mer Jeg snakker breidt (påsa og kårv er de orda jeg har fått mest reaksjoner på) Endret 13. juni 2008 av *Ulla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. juni 2008 #2 Del Skrevet 12. juni 2008 Vanskelig å si hva som er harry, ja. Jeg er fornøyd med spaghetti med et glass tomatsaus på til middag, jeg liker å høre på Return (barndomsminner) og leser fortsatt Sagaen om Isfolket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 12. juni 2008 #3 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg liker "danseband" musikk ala Ole Ivars på fester Jeg syns camping er moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 12. juni 2008 #4 Del Skrevet 12. juni 2008 Vanskelig å si hva som er harry, ja. Jeg er fornøyd med spaghetti med et glass tomatsaus på til middag, jeg liker å høre på Return (barndomsminner) og leser fortsatt Sagaen om Isfolket. Ikke et stygt ord om Sagen om Isfolket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 12. juni 2008 #5 Del Skrevet 12. juni 2008 He he! De fleste av oss er vel sammensatt av både snobbete og harry trekk. Jeg har i alle fall følgende harry trekk: 1. Jeg har Crocs (og jeg liker dem!) 2. Jeg liker flintstek. 3. Jeg har opptil flere møbler i furu (og jeg akter å beholde dem til de blir moderne igjen). 4. Jeg kjøper av og til Se&Hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 12. juni 2008 #6 Del Skrevet 12. juni 2008 2. Jeg liker flintstek. Ja, fillern! Det er kanskje harry det?! *føye til på lista mi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 12. juni 2008 #7 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Mine mest harry trekk er vel(i tilfeldig rekkefølge): 1. I en alder av 40 år løper jeg fortsatt rundt på festivaler/konserter med diverse rocke-band. 2. Jeg går fortsatt ut på mindre stilige utesteder der klientellet sjeldent er de mest eksklusive personene. 3. Jeg synes danseband musikk er helt topp å høre på når jeg er på fest. 4. Jeg røyker(men jeg røyker kun ferdigsigaretter, så det er vel ikke så ille?) Endret 12. juni 2008 av Rachel1968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #8 Del Skrevet 12. juni 2008 *jeg festrøyker og drikker gjerne Tuborg fordi det er billig *jeg bor i Trøndelag *har furupanel på veggen (men huset er leid, ville ikke beholdt det sjøl) *kan være skikkelig atal i fylla, være sur ute blant folk o.l *synes det er gøy å råne, men gjør det kun en gang hvert skuddår omtrent Ellers er det kanskje vel så harry med distanseringskriteriene mine (type se ned på andre) Uffda Det ser ikke ut til at kultursnobbsidene mine veier opp for noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 12. juni 2008 #9 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg ser på Hotell Cæsar Jeg ser på Ungkaren Jeg leser Hjemmet iblant Jeg liker fortellinger fra virkeligheten (og går til og med på Nasjonalbiblioteket for å lese gamle ukeblader for flere!) Jeg er grand prix-fan Jeg bor ved Mjøsa Jeg har råne-kamerater Jeg har bil Jeg fikk barn "tidlig" (24 år) Disse barna får lov til å ha sukker på frokostblandingen til hverdags Jeg har ikke peiling på vin Jeg røyker Jeg synes harry-turer til Sverige er festlig Jeg synes litt glitter og stas på klær kan være fint Jeg synes minimalistisk interiør kan være fint (det er vel harry nå?) Tenke seg til at jeg faktisk jobber med kultur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 12. juni 2008 #10 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg røyker. Jeg sluker masse reality-underholdning rått. Jeg snakker noen ganger bred "østkantdialekt" i visse situasjoner. Spesielt når jeg blir irritert, noe som er enda mer harry egentlig. Endret 12. juni 2008 av LilleCanCan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evine Skrevet 12. juni 2008 #11 Del Skrevet 12. juni 2008 Min mest harry trekk er vel følgende: - liker bedre enkle restauranter enn såkalte goumetrestauranter. Går masse ut med jobben - og nesten utelukkende på gourmetrestauranter hvor vi får en ert og 7 glass rødvin til første forrett .. rett nr. to består av 2 rosiner og 7 nye glass rødvin, rett nr. tre er en kvart gulrot med en gressløk på tvers - og 7 nye glass rødvin .. Nei, takke meg til enkel italiensk eller gresk .. eller kanskje tapas på usnobbet vis .. - så spiste jeg Findus frossen fiskesuppe til middag idag. Vel tilsatte jeg gourmet-torsk og reker og en dæsj matfløte og fiskekrydder.. Men suppen var faktisk veldig god - og med grovt brød med smør på .. nam-nam - kjører SUV - og elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yougogirl Skrevet 12. juni 2008 #12 Del Skrevet 12. juni 2008 Mitt mest harry trekk må vel være at jeg elsker Isfolket,- er igang med bok 17 nå.. (tror jeg har lest serien 5 ganger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. juni 2008 #13 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg handler kjøtt i Sverige. Er fryktelig gla å se sport på tv (om det er harry? tja, men det er ikke særlig snobbete heller) - både langrenn, skiskyting, fotball, sykling og av og til også tennis, i tillegg gjerne VM og EM i friidrett og det meste av olympiske lekene. Kjøper av og til Her og Nå, da det ikke er tilgjengelig med en enkel TV-guide (jeg husker det ofte ikke før jeg står i kassakø) Drikker konsentratjuice Har akkurat nå plastmøbler på terrassen (men det har praktiske grunnlag, vi leier og det er dumt å investere i noe vi har ikke bruk for neste år, men ja da, harry er det uansett) og jeg ser på Grand Prix! Klager hvert år over hvor forferdelig det er, men har sett på det siden jeg var et barn. Minimalisme i interjør er harry? Fy flate, da er jeg jo harry de luxe , hater alt dette glass og plastikk dill-dall som det er 'moteriktig' å ha nå, jeg er mer less is more og firkanta og gjerne få ting. PS. jeg banner også av og til - det er veldig harry. Men jeg banner bare på norsk, vet ikke hvorfor, men kanskje ordene har ikke samme bakgrunnen for meg på norsk? Jeg banner ikke grovt, men det kommer en del 'helveter' og 'faener' fra meg Endret 13. juni 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillebøll Skrevet 12. juni 2008 #14 Del Skrevet 12. juni 2008 Taco var vel fryktelig harry, men fryktelig godt Jeg er en racer på å grille pølser, og jeg aner ikke hva tapas er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juni 2008 #15 Del Skrevet 12. juni 2008 Trodde ikke jeg var veldig harry, men etter å ha lest her, ser jeg jo at jeg har noen harry-trekk.... Jeg røyker Jeg snakker bred dialekt Jeg tar gjerne en harry-tur til Sverige Jeg fiser rundt på rockefestivaler/konserter, til tross for at jeg er 40 Jeg ser på reality på tv Sikkert mer også, men det var det jeg kom på i farta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 13. juni 2008 #16 Del Skrevet 13. juni 2008 - liker bedre enkle restauranter enn såkalte goumetrestauranter. Går masse ut med jobben - og nesten utelukkende på gourmetrestauranter hvor vi får en ert og 7 glass rødvin til første forrett .. rett nr. to består av 2 rosiner og 7 nye glass rødvin, rett nr. tre er en kvart gulrot med en gressløk på tvers - og 7 nye glass rødvin .. Nei, takke meg til enkel italiensk eller gresk .. eller kanskje tapas på usnobbet vis .. Det synes jeg faktisk ikke er harry i det hele tatt. Nå har jeg ikke samme erfaring med gourmetrestauranter som deg, men enkle restauranter kan da også være veldig gode - de har bare andre kvaliteter enn luksusrestauranter. Å foretrekke Peppe's eller Egon fremfor gourmetrestauranter derimot, er harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 13. juni 2008 #17 Del Skrevet 13. juni 2008 Harry-trekk: -kjører BMW, og det har jeg tenkt å fortsette med -har også en Mustang, men den står mest i garasjen -er ikke så veldig avansert i matveien, er også en av dem som liker Findus fiskesuppe:), og jeg har ikke peiling på f.eks tapas og andre ting jeg burde hatt peiling på -har også plastmøbler ute på verandaen. Har i flere år tenkt å kjøpe andre hagemøbler, men sånn som sommeren er her nord, har jeg utsatt det år for år. -jeg røyker sigaretter Men jeg -liker ikke realityserier -er aldri på konserter -hater danseband -er aldri på harry-tur til Sverige -kjøper aldri Her og Nå og Se og Hør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 13. juni 2008 #18 Del Skrevet 13. juni 2008 * jeg liker ketchup * jeg liker Hellbillies * jeg har tjukk l og mange a-endelser * jeg fikk barn tidlig * jeg liker å feste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wildcat Skrevet 13. juni 2008 #19 Del Skrevet 13. juni 2008 - Jeg ser periodevis på Hotell Cæsar - Jeg har lest Isfolket sikkert 7 ganger, og har pløyd gjennom en god del annen kiosklitteratur - Til tross for at jeg er veldig glad i å lage mat fra bunnen av digger jeg taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_lam Skrevet 13. juni 2008 #20 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg røyker. Jeg sluker masse reality-underholdning rått. Jeg snakker noen ganger bred "østkantdialekt" i visse situasjoner. Spesielt når jeg blir irritert, noe som er enda mer harry egentlig. Henger meg litt på den her jeg. Spesielt det med bred østkantdialekt, den slår til noen ganger gitt og jeg vet ikke om jeg synes det er morsomt eller harry, men det er såpass at andre legger merke til det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå