Gå til innhold

En liggetur til sekshundre koster nå trehundre


waco

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@

Waco, har du hørt det siste nye???? Horene på strøket i Oslo kjører nå samme kampanje som Lindex......... "ta 3, betal for 2". Så, løøøøøp og kjøøøøøøøp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står det i aftenposten. Merkelig nok har aftenposten skrevet om prisen på hyppere, hasj og nå horeprisen.

Dessverre har dere sunket drastisk i pris, og ingen vil idag satse aksjer på norske damer, jeg blir rett og slett småflau over at norske kvinner ikke prøver å satse mer på kvalitet, finere klær og bedre væremåte når dere møter internasjonal konkurranse.

Waco

Det er da godt Aftenposten holder oss oppdaterte..... Det neste blir vel prisbarometer på dette også... Mette: kr. 455,- ned kr. 5,- siden sist, Kari: kr. 480,- ned kr. 20,- siden sist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Karianne og Merethe har steget femten kroner hver pga bedre omdømme og hyggeligere lynne...

Hehe, ja kevin det hadde vært noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, du hadde altså ikke følt avsky ved å kjærlig kose med han som tar deg bakfra hvis du hadde fått 600 for det, waco? Interessant.

Har ikke fått noe svar jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslekråka, du kan ikke se det sånn på det... hva hvis en mann, jammen jeg er mann, da må man se det sånn, "hvis ei jente maste skikkelig mye på deg Waco, og ville gi deg sekshundre" DET er en virkelig problemstiling....

For horer kan jo si nei..... og da blir det voldtekt, og de færreste menn ville gjøre noe så dumt, når det bare er å vifte med mer penger,- alle kvinner lar seg kjøpe, Playboy er et bevis for det... (alle kjente amerikanske damer har latt seg avbilde i playboy, og da er det litt dumt å si at damer ikke lar seg kjøpe bare betalingen er bra nok).

Så, jeg ville ikke blitt sur dersom en jente spurte meg, var hun derimot pen, ville jeg tvert om tatt det som en hyggelig forespørsel. Dessverre hadde jeg nok takket nei, for jeg ønsker meg mer DVD-filmer enn sekshundre..... hadde hun derimot fått tak i den rette filmen....

... da hadde det blitt andre boller....

Men sånn tenker ikke jenter, dere har derimot ei tendens til å overreagere og bli sinna og sure, dersom en mann tilbød dere betaling, for et vel utført tjeneste. Det kan virke som dere misforstår med vilje når dere ikke setter pris på denslags prisbevisste gjenytelse.

Waco

Men vil man være sur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke se sånn på det, jeg prøver igjen.

Det er ikke snakk om at en pen dame som du egentlig godt kunne tenke deg å feie over og som legger igjen driks på nattbordet for tjenester du har utført.

Problemstilligen gjelder å ta betalt for å ha sex med noen du i utgangspunktet ikke kunne tenke deg å ha sex med. Men om du vil gjøre det for penger = å selge deg.

Da er det mer nærliggende å bruke en mann som eksempel, ettersom jeg tror du er villig til å feie over det meste av kvinner. Så, hadde du solgt stumpen din med glede for 600 kroner? Har du innsett at kroppen din er en potensiell pengemaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg feid over de fleste...? Hva i svarteste natta er du blafrer om nå...? Ok, la meg ta det langsomt inn med te-skjeer, jeg er meget selektiv jeg, - det er mange faktorer som skal passe inn før hun egner seg som noe mer enn ei hushjelp....

Dere er innbilske, det merkes på språket deres... akk ja...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dukket unna spørsmålene.

Problemstilligen gjelder å ta betalt for å ha sex med noen du i utgangspunktet ikke kunne tenke deg å ha sex med. Men om du gjør det for penger = å selge deg.

Så, hadde du solgt stumpen din med glede for 600 kroner? Har du innsett at kroppen din er en potensiell pengemaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joplaya, nei det har du nok ikke... hehe, nei jeg synes det er skammelig at ikke norske jenter tar en telefon og oppklarer for aftenposten, at de artiklene de har skrevet har ikke det endelige norske nederlaget.

Å bli slått sånn på hjemmebane?

Vi ser nok revansj, lurer på hva som blir funnet på...?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette henger direkte sammen med prisen på heroin, og har stått i en av de største avisene for ett par år siden. Mer orker jeg ikke si - går ikke inn på debatten om prostitusjon. (Mener jo at de burde gitt heroin til brukerne, så kunne de sluttet frivillig - fra et ståsted med bolig osv. - men det er en annen debatt. At andre gjør det pga penger - blir man aldri kvitt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...må innrømme at WACO ofte har tanker som jeg synes er interessante.

Når det gjelder prisen for horer, har jeg overhodet ikke peiling på hva som er normalt, dyrt eller billig. Men jeg er faktisk enig med deg at jeg synes det er lavmål at prisen er halvert på, hva var det, ett år? Og 300.- må da sees på på som utrolig billig. Æsj!

Hadde jeg vært mann og på jakt etter et "nummer", så ville jeg da ha betalt så "mye som mulig" for å få "kvalitet". Luksusprostituerte tjener da bedre, og ser sikkert bedre ut, og er kanskje bedre, hva vet jeg.

Men jeg mener og tror at prisen styres av kundene (og andelen utenlandske jenter på "markedet") og når kundene ikke bryr seg katta om jenta er norsk eller ikke, bare tar det billigste han får, da må nødvendigvis de norske sette ned prisene for i det hele tatt å få tjent noe som helst.

Sålenge menn er svin og ikke bryr seg, så får de snart til og med horene gratis...(ifølge WACO's beregninger)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...må innrømme at WACO ofte har tanker som jeg synes er interessante.

Når det gjelder prisen for horer, har jeg overhodet ikke peiling på hva som er normalt, dyrt eller billig. Men jeg er faktisk enig med deg at jeg synes det er lavmål at prisen er halvert på, hva var det, ett år? Og 300.- må da sees på på som utrolig billig. Æsj!

Hadde jeg vært mann og på jakt etter et "nummer", så ville jeg da ha betalt så "mye som mulig" for å få "kvalitet". Luksusprostituerte tjener da bedre, og ser sikkert bedre ut, og er kanskje bedre, hva vet jeg.

Men jeg mener og tror at prisen styres av kundene (og andelen utenlandske jenter på "markedet") og når kundene ikke bryr seg katta om jenta er norsk eller ikke, bare tar det billigste han får, da må nødvendigvis de norske sette ned prisene for i det hele tatt å få tjent noe som helst.

Sålenge menn er svin og ikke bryr seg, så får de snart til og med horene gratis...(ifølge WACO's beregninger)..

Er jo bare å gå på en sjekkebule, så får man jo det man vil gratis.... noen ganger til og med mindre slitent enn man hadde fått om man skulle betalt for det.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda Kevin. Enig.

Sex er vel den eneste tingen jeg ikke liker å få skryt for, i form av: Dæggern, dette kan du ta betalt for gitt!!!!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiging Waco.

Du vil ikke svare på om du har innsett at din kropp er en potensiell pengemaskin, med ref. tidligere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjører jeg litt waco-stil.... :kul:

Alle har vi hørt kommentaren "han har ei jævlig dyr kjerring"...

La oss leke litt med tall... Vi forutsetter at den gjennomsnittlige seksuelt aktive perioden for et ektepar er 30 år, og med i snitt 2 samleier pr uke, så blir det 2880 samleier. :roll:

Ei "dyr" kjerring vil sannsynligvis koste en mann i den seksuelt aktive perioden av ekteskapet, totalt ca kr 3.000.000,- :blunke:

Dividert på antall samleier, blir det kr 1.041,70 pr samleie.

Kom ikke å si at norske kvinner selger seg billig! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja Sandman, du har helt rett. Og vi kan heller ikke se bort fra det faktum at for menn flest gjelder samboerforhold og ekteskap pga kjønnslige aktiviteter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...