Gå til innhold

Tjukk, men hærlig sex...

Titti

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Regner med at de fleste ville falle fra på spørsmål 1 jeg... :ler:

Jeg sier som Justin Timberlake- "just be limber BABYYYYYY" :blunke:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så for å trekke dette litt videre:

Hvis en mann er overvektig og slapp, har han følgelig slapp p... ?

Hvis en mann er veltrent og slank er han alltid stiv og klar?

Synes dette er typiske fordommer rettet mot oss kvinner, jeg! :wink:

Forresten tror jeg at evnen til å ha god sex og til å nyte den, kommer innenfra, og ikke nødvendigvis har så mye med kroppsfasong å gjøre! Har man det godt med seg selv og partneren og er trygg og avslappet, kan de fleste nyte god sex, vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ganke enkelt: Det er uintelligent å generalsiere.. enten det gjelder slapphet.. størrelse.. tranghet osv. Det varierer! Så enkelt er det. Hvorfor skulle ikke overvektige være gode i senga? (så sant de ikke er så store de ikke kan bevege seg da.) OG tynne hvorfor ikke?? Hva man liker å kjenne på og se på er en annen sak. Evnen er jo uavhengig av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det.... det er forskjell på veltrent og slank... ikke alltid de går hånd i hånd.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åsså èn ting til........

Dette er jeg helt SIKKER på altså......

Hilsen Usikker :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på "spørre-undersøkelsen"........

1. JA

2. NEI

.....noe mer dere lurer på?

Nei nå er jeg fornøyd i allefall... :ler:

Åsså èn ting til........

Dette er jeg helt SIKKER på altså......

Ingen ting er bedre enn det! :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Er det riktig at overvekrige jenter også har slapp vagina? Hva er sammenhengen her?

Minnie

Tror ikke slapp vagina har noe med vekt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok'n Væren...

Jeg generaliserte ikke heller.... snakket bare om egne erfaringer.... men jeg er jo ikke akkurat noen A-4 type heller da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg har hørt at det er en myte blant en del menn, at svære kvinner er ekstra trange og derved gode partnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarlyset

Med fare for å generalisere; -joda, "store" kvinner er jevnt over trangere enn de tynne! Og jeg snakker av erfaring, men har også opplevd unntak. Men hvorfor så opptatt av dette? -det primære må vel være at man har tenning på hverandre og kan være hverandre til velbehag?! Selv vil jeg heller ha ei fyrrig dame uansett kroppsvekt/alder/tranghet, enn ei beib som ligger der travelt opptatt med bare å se godt ut!

Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Blir faktisk litt fascinert av dette temaet, jeg.

Selv er jeg ingen q-tips, men langt fra tykk. Jeg ble "god" i senga når jeg innså at kroppen min var mer enn bra nok, og det er det jeg tror er poenget her. Det hjalp selvsagt å få komplimenter også, komplimenter som gikk på nettopp min frodighet og min evne til å være "fyrrig" i senga :D

Når det gjelder tranghet, er det noe man trener opp, på samme måte som annen trening. For min del synes jeg det er vel så viktig å være trang inni, som utapå :) Knip jenter, knip!

Bottom line, hvor god man er i senga har med seksuell selvtillit og tiltrekning å gjøre, vekt og kropp kommer langt nede på lista. Mener iallefall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest guran

feite jenter er trangere.

De får så lite, at de holder seg trang og "jomfruelig".

Kan vi slutte dette tullet ?

Det spiller vel ingen rolle hvordan man ser ut ?

Noen liker tynne, noen liker tykke !

Det viktigste er å like hverandre !

Enn tynn person kan kanskje klare stillinger en tykk person bare kan drømme om, men kjærligheten og orgasmene kan vel ha samme kvalitet ?

Hilsen en slank og sexy guran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Enn tynn person kan kanskje klare stillinger en tykk person bare kan drømme om, men kjærligheten og orgasmene kan vel ha samme kvalitet ?

Her må jeg bare motsi deg, av prinsipp, jeg kjenner mange forholdsvis korpulente mennesker som klarer de fleste kama-sutra stillinger, og tynne mennesker som ikke har sjans til det. Tynne mennesker kan være utrolig utrente og stive i kroppen, det samme kan tykke, ellers er jeg fullstendig enig med deg! Tiltrekning er det som teller. basta bom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Polarlyset: Jaaa du generaliserer. Ut ifra egenerfaring?? :hoho: Vel mulig du har hatt mange partnere altså.. men mange nok til å danne ett gjennomsnitt? Ærlig talt. Det er faktisk det dummeste jeg har hørt, at store jenter er trangere/videre enn andre. Kan noen forklare meg sammenhengen der?

Trene opp hvor trang man er? Det hjelper jo å knipe for å få bedre kontroll, men man er jo rett og slett også utstyrt ulikt, på samme måte som menn. Heldigvis tilpasser vagina seg hva som evt. skal inn eller ut. Hvor trang mann er har jo med om man har født, og også med hvor avslappet man er.

Nei ta til fornuft.. dette blir som å si at lengden på mannens penis er samme som nesen, armer osv.. Bare tull og tøys. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Kremt, gjest, jeg ble visst litt i ivrigste laget :oops: J

Jeg vet at kvinner er forskjellig utstyrt, selvsagt, men at man til en viss grad kan trene seg strammere, var poenget mitt. Og at man selvsagt ikke kan generalisere utifra kroppsstørrelse. Sorry hvis det jeg skrev kunne misforstås :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv ganske stor, men er ikke slapp nei... selv om jeg har fødd et barn.

Etter at jeg fikk barn, så var alt helt dødt der nede... men underlig nok så blir alt helt normalt igjen.

Forresten... hva er en slapp vagina da?

Såfall for de som synest de er slappe, så finns det muskeløvelser :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Er det riktig at overvekrige jenter også har slapp vagina? Hva er sammenhengen her?

Minnie

Det var egentlig ikke det han sa. Det han sa var vel at veltrente damer gjerne var strammere. Det vil jo igrunnen si at utrente og slappe damer enten de er tynne eller tjukke er slappere i strikken enn de veltrente - helt logisk faktisk

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg har hørt at det er en myte blant en del menn, at svære kvinner er ekstra trange og derved gode partnere...

Ikke helt ulogisk det heller kanskje. Bedre polstret innvendig sikkert enn de magre uten fett på kroppen- Logisk det også....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...