Gå til innhold

Tjukk, men hærlig sex...

Titti

Anbefalte innlegg

Hei, vil bare ha noen kommentarer/uttalelser om hvilke tanker dere har ang ovennevnte. Dere menn, hva tenker dere om å ha sex med 'tjukke' jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis jeg skal tippe er de tankene omtrent som det jenter tenker om å ha sex med tjukke gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare menn med kort og lite apparat som jager etter magre jenter, slik at det ynklige formatet i mindre grad skal få noe betydning.

Avstanden inn til herlighetene øker proporsjonalt med damas vekt, og av det kan vi konkludere med at menn med tjukke partnere, er sabla velutstyrt.

...og de tjukkeste jentene får de største apparatene...

...verdt å merke seg jenter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Sandmann, når størrelsen på apparatet ikke er så viktig, men det at han bærer sin fedme på en flott måte får meg til å synes at han er sexy...

..hva får du meg til å bli da?

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare menn med kort og lite apparat som jager etter magre jenter, slik at det ynklige formatet i mindre grad skal få noe betydning.

Avstanden inn til herlighetene øker proporsjonalt med damas vekt, og av det kan vi konkludere med at menn med tjukke partnere, er sabla velutstyrt.

...og de tjukkeste jentene får de største apparatene...

...verdt å merke seg jenter... :ler:

:hoho::hoho:

Her er det altså bare å ta frem napoleonskakene!?

Helt seriøst har jeg faktisk hørt at frodige/runde jenter er bedre elskere enn tynne. Årsaken er visstnok at de tynne er så opptatt av å hvordan man tar seg ut i senga at de ikke får konsentrert seg nok om det de skal gjøre. De runde jentene gir seg hen og blåser mer i om "magen ser stor ut når man ligger på den og den måten"...

Men...det kan jo ikke stemme... Jeg er i grunn slank og selvfølgelig en superelsker av de sjeldne! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!!

Jo... nå skal du høre her.

Jeg synes ivaffal ikke at det er noe behagelig å ligge med en du kjenner bekkenbenet på da man dasker litt!!!

Fete eller "litt tykkere enn vanlig" mennesker tror jeg faktisk er bedre enn "noe tynnere enn vanlig"

Man kan fort legge ett egg her... hvis man ikke holder tunga rett i munn!

Så derfor avslutter jeg her!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan fort legge ett egg her... hvis man ikke holder tunga rett i munn!

Så lenge du bruker bare tunga, så er det ingen fare for at du legger noen egg, NonJuan, det må andre verktøy til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så lenge du bruker bare tunga, så er det ingen fare for at du legger noen egg, NonJuan, det må andre verktøy til... :ler:

Takker for at noen der ute oppdaterer oss på ulike kroppsfunksjoner, nå ble alt mye klarere... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guran

det er viktig å holde tunga kald og i rett munn.

Skikkelig feite damer kan være sexy, men halvslappe Kvinner og menn for den sak skyld, vitner om lav selvrespekt, og det er ikke mye sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak, sier nå jeg....

Har hatt både og, og har ingen ekstreme preferanser, men de slanke har hatt en tendens til å være mer bevegelige i senga, men villskapen har vært noenlunde likt fordelt.... og etter personlige erfaringer har veltrente jenter en tendens til å være trangere, og bruker musklene der nede mer.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett-fetisj?

Er det det du vil ha synspunkter på, Titti, eller bare en bekreftelse på at det er ålreit å ha godt med kjøtt på beina?

Sånn ellers er det utrolig at det ikke går an å si noe pent om fyldige jenter uten å rakke ned på dem som er tynne. Kan ikke dem som liker fyldige damer bare si det som det er, uten å dra inn hvor fælt det er med alle disse magre jentene?

Lurer på om jeg skal starte en tråd: Jeg er slank, hvordan liker du sex med "tynne" jenter? Det hadde blitt en jævlig brudulje fordi folk ikke hadde klart å la være å slenge dritt om feite jenter.

Uansett: Jeg tror det er lenge til det blir fullt ut sosialt akseptert å si: Jeg liker feite damer. Det er ufattelig synd at mannfolk skal skamme seg over sine preferanser for fyldige damer. (Jeg tror det er sånn).

Det er mye lettere for en jente/dame å si: Jeg liker store menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker slanke gutter, men foretrekker at jenter har litt former. Ikke for mye -ikke så man er feit. Men man skal da vitterlig se ut som en kvinne, og ikke en radmager gutt i konfirmasjonsalderen!

Sex med spøkelser = knokkelkos = UÆHHH!!!

Om man liker slanke gutter må man altså ha litt former selv...

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Er det riktig at overvekrige jenter også har slapp vagina? Hva er sammenhengen her?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss ta en avstemning:

1) Er du overvektig?

og

2) ...hvis ja, er din vagina slapp?

:roll:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope Minnie, det er ingen sammenheng mellom slapp vagina og tykke damer.

Men nå har jeg ikke sjekket alle så om det er statistik rikig eller ei vet jeg ikke.

Og til deg som tro at akrobatikk og knipe har å gjøre med fasong så tar du feil. Det er hva du gjør det til selv, har du en myk, eller har du en stiv kropp?

Ingen hindring med eksta polstring, beina går over nakken for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Ja la oss ta en avstemning:

1) Er du overvektig?

og

2) ...hvis ja, er din vagina slapp?

:roll:

Jennifer

:hoho: Som om noen kommer til å svare ærlig på det spørsmålet!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!!! :D

Jeg er ikke supertynn, men et fyrverkeri i senga..... :o

Når man har sittet på hest i 20 år hjelper det absolutt på mukulaturen der nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Som om noen kommer til å svare ærlig på det spørsmålet!

Minnie

Regner med at de fleste ville falle fra på spørsmål 1 jeg... :ler: Så la oss ta det fra den andre siden... Hvis nei (altså hvis du er tynn og ikke tykk) er din vagina spenstig som en brunstig hest på en solskinnsdag? (eller noe i den stil...)

:sjarmor:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...