Gjest TS Skrevet 11. juni 2008 #1 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei, Jeg ønsker meg en lys, litt "saggete" olabukse med strikk nederst i beina. Har sett mange som har en sånn i det siste. Noen som vet hvilket merke det er og evt hvor jeg kan kjøpe den? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 11. juni 2008 #2 Del Skrevet 11. juni 2008 Bik Bok har, i hvertfall. I en høyere prisklasse finner du Diesel Joyce. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. juni 2008 #3 Del Skrevet 11. juni 2008 Bik Bok har, i hvertfall. I en høyere prisklasse finner du Diesel Joyce. Det var Diesel Joyce jeg tenkte på Vet du om den finnes i større størrelse enn 31? Regner forresten med at det er i tommer...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 11. juni 2008 #4 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er tommestørrelser, ja. Men jeg har ikke anelse om hvor høyt opp de går, men jeg tror ikke du finner noe som er særlig større enn 31 eller 32 hos Diesel. I tillegg er det italienske størrelser, og de er i utgangspunktet litt mindre enn for eksempel Lee eller Levi's. *edit* Jeg fant den forresten her, men det ser ut til at 31 er den største størrelsen. Endret 11. juni 2008 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juni 2008 #5 Del Skrevet 11. juni 2008 ONLY har også bukser med strikk i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. juni 2008 #6 Del Skrevet 12. juni 2008 Fikk kjøpt to bukser med strikk i bena på Gina Tricot i dag En lys blå og en hvit... Kjempefornøyd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå