Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #21 Del Skrevet 17. juli 2008 Når du nevner interessene dine, så slår det meg at de virker nerdete... Nerder er ikke de mest populære - hverken gutter eller jenter - kanskje kan det ha noe med det å gjøre? Vi assosierer lett nerder med noen som er lite attraktive/usexy. Når man har nerdete interesser, tror jeg derfor det er en ekstra fordel å se bra ut på bildet. Ikke slutty - som noen har vært inne på - men litt feminin, med fin frisyre, litt leppestift, en fin topp osv. At man fremhever at man har ytre kvaliteter også. Nøytralisere seg altså, for å bli mer lik alle de andre. Er ikke det litt kjedelig? Hvem vil ha alle de kjedelige folkene? Kjenner at jeg får vondt i ryggen av slike råd. Hvis man har kule nerdete interesser, så er det vel ingen grunn til ikke likevel å vise bilder av hva man liker å ha på seg. Hallo, man er jo ute etter å finne noen man trives med, ikke hvem som helst. Kvalitet, ikke kvantitet, det er hva som teller. Bedre råd er å sjekke om tekst og bilder egentlig gjenspeiler hvem man er - mer enn hvem man ønsker å være, eller hvem man tror andre ønsker at man skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllestøv Skrevet 18. juli 2008 #22 Del Skrevet 18. juli 2008 Nøytralisere seg altså, for å bli mer lik alle de andre. Er ikke det litt kjedelig? Hvem vil ha alle de kjedelige folkene? Kjenner at jeg får vondt i ryggen av slike råd. Hvis man har kule nerdete interesser, så er det vel ingen grunn til ikke likevel å vise bilder av hva man liker å ha på seg. Hallo, man er jo ute etter å finne noen man trives med, ikke hvem som helst. Kvalitet, ikke kvantitet, det er hva som teller. Bedre råd er å sjekke om tekst og bilder egentlig gjenspeiler hvem man er - mer enn hvem man ønsker å være, eller hvem man tror andre ønsker at man skal være. Godt sagt! Bruk heller tid på å formulere enda bedre hvem du er - eventuelt vise bedre på bildet hvem du er - enn å gjøre deg mer lik de andre. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå