:-) anna Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 Noen som har tips om et bra x-box spill for meg som er dame og ikke liker ekstremvold / sport / bilkjøring. Fikk nemlig x-box i huset i går, og jeg akter ikke å husets menn ta over og spille bilspill og fotball døgnet rundt. Er sikkert litt sær. Liker sånne "klare utfordringer"-spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 * buffy * splinter cell * metal gear * crash bandicoot De tre første er jeg ferdig med - har ikke begynt på crash enda, men spilte det på playstation og likte spilltypen godt. Jeg er sånn som liker å snike meg frem litt, løse oppgaver o.l. Timesplitters er også litt kjekt, det kan du spille sammen med noen andre - det synes jeg er kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 hvorfor liker du ikke bilspill? jeg synes det er kjempemoro:) men hva med slossspill da? det er iallefall moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juni 2003 Jippi Har funnet drømmespillet: Oddworld Munchs Oddyssee. Er helt hekta!!!! Liker ikke bilspill fordi jeg ikke får det til... og fordi jeg blir litt stressa.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 6. juni 2003 #5 Del Skrevet 6. juni 2003 Selv digger jeg Dead or Alive 3. Det er et kampsportspill, men det er ikke voldelig. Masse lettkledde menn og kvinner som sloss mot hverandre. Du kan både spille singleplayer og mulitiplayer. Digger det stor, gøyt å kunne denge noen uten at de tar skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 Dead or alive!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. juni 2003 #7 Del Skrevet 6. juni 2003 Det beste med X-box er jo at den holder mannen unna PCen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 6. juni 2003 #8 Del Skrevet 6. juni 2003 ååå dead or alive er kjempemoro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 6. juni 2003 #9 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg synes Blinx er kjempe gøy Det er et sånt "hopp og sprett" spill.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juni 2003 #10 Del Skrevet 8. juni 2003 buffy, definetivt. Ellers så er ssx tricky morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 8. juni 2003 #11 Del Skrevet 8. juni 2003 Tiger Woods - det beste golfspillet Her kan du banke mannen din i golf innendør på en regnværsdag.. Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 6. juli 2003 #12 Del Skrevet 6. juli 2003 Hmmm, jeg prøvde nettopp dead or alive beachvolley-spillet, og det stinker noe så sykt!!!!!! omvendt-anbefaler det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #13 Del Skrevet 7. juli 2003 skal teste midtown madness så snart jeg kommer hjem.. gleder meg.. mannen har funnet fram Paris-bilkart også.. (W DC kan få være i fred for meg.. den byen har jeg ikke noe forhold til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 9. juli 2003 #14 Del Skrevet 9. juli 2003 The SIMS...... Synes sånt er frykelig artig jeg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå