Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 Opplevde en litt artig episode her forleden... Det var en som spurte min eks. (som har hele slekta si her, med barn også) om ikke det ble ensomt for ungen å være hos han..Vedkommende(som er innfødt!!) skulle gjerne ta med sine barn til han, så ungen fikk noen å være sammen med! Jeg bor her helt alene jeg, uten hverken slekt eller venner....ungen har ingen andre enn meg når vi to er sammen. Ingen har noen gang spurt meg om det samme... Jaja, hva skal man si..jeg ler... av oppgitthet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makeløs Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 Kanskje det var et sjekke-triks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 20. mai 2003 #3 Del Skrevet 20. mai 2003 Folk sier så mye rart i ren og skjær tankeløshet....husk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 20. mai 2003 #4 Del Skrevet 20. mai 2003 Var det så tankeløst sagt da? Synes det var et helt ålreit spørsmål, jeg. Hvis alenemor på bygda føler seg ensom, kunne det jo vært greit å få samme spørsmålet selv? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 20. mai 2003 #5 Del Skrevet 20. mai 2003 Mulig jeg misforsto,men denne som spurte, stilte vel spørsmålet til feil person..........derav "tankeløshet"........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Og få et nettverk med andre i samme situasjon! Se www.aleneforeldreforeningen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. mai 2003 #7 Del Skrevet 22. mai 2003 Ta det som et kompliment!!! Personen som spurte tenkte sikkert at far trengte stimuleringshjelp i forhold til ungen. Som mor klarer du den biten selv....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå