Honey Skrevet 16. februar 2009 #1961 Skrevet 16. februar 2009 Ingenting som er bedre enn å være livsnytere da! Tror man blir litt preget av bylivet i Oslo. Min kjære og jeg har bodd i Oslo før (også på vestkanten) og vi har vel aldri vært så bevandret i mat og vin som da. Nå bor vi i Drammen og har to barn, så da begrenser vin og matkulturen seg litt gitt.
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1962 Skrevet 16. februar 2009 Oooo, cypress, kjempefin paraply! Jeg har skrytt av den inne hos Muffin! også.... Lurer litt på om ikke jeg også må ha en sånn!! Eneste problemet er å velge om jeg vil ha svart eller hvit.....
cypress Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1963 Skrevet 16. februar 2009 Uansett bør du da kjøpe den på Rafens, der har de både svart og hvit til under tohundrelappen! Kan dere ikke ha en av hver da?? Hvis det først regner må jo begge ha paraply!
zilje_k Skrevet 16. februar 2009 #1964 Skrevet 16. februar 2009 Sånn paraply fikk jeg lyst på også!! Er jo greit å ha i tilfelle
cypress Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1965 Skrevet 16. februar 2009 Ingenting som er bedre enn å være livsnytere da! Tror man blir litt preget av bylivet i Oslo. Min kjære og jeg har bodd i Oslo før (også på vestkanten) og vi har vel aldri vært så bevandret i mat og vin som da. Nå bor vi i Drammen og har to barn, så da begrenser vin og matkulturen seg litt gitt. Dere kan jo fortsatt lage god mat hjemme - etter at ungene har lagt seg!! Vi vanker verken på Bagatelle eller Le Canard selv om de ligger rett "borti gata".
Gjest Miso Skrevet 16. februar 2009 #1966 Skrevet 16. februar 2009 Hei snuppelupp hvordan står det til med deg idag da?? har du hørt noe fra fotografen ang aktbilder?? bare lurer
cypress Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1967 Skrevet 16. februar 2009 Sånn paraply fikk jeg lyst på også!! Er jo greit å ha i tilfelle Løp og kjøp!! Hei snuppelupp hvordan står det til med deg idag da?? har du hørt noe fra fotografen ang aktbilder?? bare lurer Bare bra med meg takk!! Jeg har vært flink og trent, det er jeg faktisk litt stolt av, for jeg hadde egentlig masse å gjøre på jobben, så jeg måtte dra tilbake på jobb etter trening.. Nå er jeg ferdig med å jobbe da, så nå skal jeg straks logge av og gå hjem. Jeg skal en tur i forliksrådet sammen med en klient i morgen, så jeg måtte nesten forberede meg litt... Vet du, det med fotografen hadde jeg helt glemt, så det var bra du minnet meg på!! Jeg har ikke spurt jeg.. Det står ikke noe om det på hjemmesiden hennes, men det er da et par bilder der av folk i undertøy, så det kan jo hende?? Jeg må nok sende henne en mail ja... Er det bra med deg eller??
Mazilla Skrevet 16. februar 2009 #1968 Skrevet 16. februar 2009 Tilbake på jobb etter trening? Du er flink du! Lykke til i forliksrådet!
Store My Skrevet 16. februar 2009 #1969 Skrevet 16. februar 2009 wow! flinka! aktbilder? har ikke fått med meg noe om det..
cypress Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1970 Skrevet 16. februar 2009 Tilbake på jobb etter trening? Du er flink du! Lykke til i forliksrådet! Takk!! wow! flinka! aktbilder? har ikke fått med meg noe om det.. Nei, har vel ikke nevnt det i denne boken før... Jeg lurer litt på å få noen tatt som jeg kan gi i morgengave til mannen...
cypress Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1971 Skrevet 16. februar 2009 Jeg fikk de "Just married"-greiene jeg skal stryke på bikinitrusa i dag forresten!! Det var faktisk veldig fint!! Må vente til jeg er alene hjemme før jeg får strøket det på da.. Blir nok en hottie da!!!
Store My Skrevet 16. februar 2009 #1972 Skrevet 16. februar 2009 Nei, har vel ikke nevnt det i denne boken før... Jeg lurer litt på å få noen tatt som jeg kan gi i morgengave til mannen... å. det er jo kjempeflott gave. Jeg fikk de "Just married"-greiene jeg skal stryke på bikinitrusa i dag forresten!! Det var faktisk veldig fint!! Må vente til jeg er alene hjemme før jeg får strøket det på da.. Blir nok en hottie da!!! Rettelse: ekstra mye hottie. Du er jo allerede en hottie.
Mazilla Skrevet 17. februar 2009 #1973 Skrevet 17. februar 2009 Da blir nok bikinien (og ikke minst innehaveren!) snasen! Kanskje du burde ha et bakepapir mellom strykejernet og bikinien? Tenkte bare at hvis bikinien ikke tåler det, så er det jo dumt om den "smelter" og ødelegger strykejernet..
cypress Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #1974 Skrevet 17. februar 2009 å. det er jo kjempeflott gave. Rettelse: ekstra mye hottie. Du er jo allerede en hottie. Takk søte deg... Da blir nok bikinien (og ikke minst innehaveren!) snasen! Kanskje du burde ha et bakepapir mellom strykejernet og bikinien? Tenkte bare at hvis bikinien ikke tåler det, så er det jo dumt om den "smelter" og ødelegger strykejernet.. Hm.. det er sikkert en god idé ja! Det fulgte ikke med noen bruksanvisning, så jeg får bare håpe jeg får det til! Jeg er ikke den mest praktisk anlagte heller, så dette blir spennende..
Muffin! Skrevet 17. februar 2009 #1975 Skrevet 17. februar 2009 Ser fram til å se bilder av deg i hottie-bikinien din på bryllupsreisen på fb.
LilleEkorn Skrevet 17. februar 2009 #1976 Skrevet 17. februar 2009 Måtte bare innom for å oppdatere meg litt til deg
Store My Skrevet 17. februar 2009 #1977 Skrevet 17. februar 2009 gleder meg til å høre om hvordan det går med bikiniprosjektet.
zilje_k Skrevet 17. februar 2009 #1978 Skrevet 17. februar 2009 Blir spennende å se bikini-prosjektet!!!
cypress Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #1979 Skrevet 17. februar 2009 Ser fram til å se bilder av deg i hottie-bikinien din på bryllupsreisen på fb. Hehe, ja bare vent!! Kun noen få måneder til dere får se!! Håper dere holder ut den ulidelige spenningen.. Måtte bare innom for å oppdatere meg litt til deg tilbake!! gleder meg til å høre om hvordan det går med bikiniprosjektet. Blir spennende å se bikini-prosjektet!!! Lover å holde dere oppdatert!!
cypress Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #1980 Skrevet 17. februar 2009 I kveld har jeg hatt besøk av min forlover. Vi har tittet på frisyrer og snakket masse bryllup. Veldig koselig!! (Jeg får bare feilmelding når jeg prøver å legge ut bilder av aktuelle hår-kandidater, så dere får nok ikke se akkurat nå.. )
Fremhevede innlegg