Sekretæren Skrevet 7. februar 2009 #1881 Skrevet 7. februar 2009 Tror rompa di kler strass veldig bra etter all den treninga Skulle man stryke de på? :klø: Tåler bikinien det da...? Og fantastiske sko. Skulle ønske jeg hadde evnen til å gå med sånt. Men å se ut som en kalv som skal reise seg for første gang, er ikke sexy..... God helg
Store My Skrevet 7. februar 2009 #1882 Skrevet 7. februar 2009 Det får du gjøre!! Jeg rakk nok ikke å få med meg deg den dagen du var medlem, så for meg er du fortsatt anonym! Det er ikke jeg for deg lenger da, siden du nå har link til hjemmeside.. Men pytt! Men du er så vanvittig pen at det går opp i opp. (ehm.. logikken lenge leve?)
cypress Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #1883 Skrevet 7. februar 2009 Gudd wikend kjuti! Tænk ju Shrimpi! Gudd vikend tu ju tu!! Så nydelige sko!!! Har noen par i samme høyde. Etter litt trening er det faktisk ikke ille å gå med Jeg klarer helt fint å danse hele kvelden ute på byen med tilsvarende sko Jeg kan gå en stund med dem, men absolutt ikke danse en hel kveld.. Da får jeg bare vond.. Men det er klart, øvelse gjør mester!! Tror rompa di kler strass veldig bra etter all den treninga Skulle man stryke de på? :klø: Tåler bikinien det da...? Og fantastiske sko. Skulle ønske jeg hadde evnen til å gå med sånt. Men å se ut som en kalv som skal reise seg for første gang, er ikke sexy..... God helg Ja, strykes på. Ehh.. jeg har ikke tenkt på i det hele tatt om bikinien tåler å få strøket på strassen... Tror du ikke den vil det?? :klø: Men det er bare en billig H&M-bikini jeg har i tankene da, så hvis jeg skulle ødelegge den, er det snakk om 99 kr, pluss 50 kr for strassen. Det skal jeg vel overleve (selv om det er irriterende...) Men du er så vanvittig pen at det går opp i opp. (ehm.. logikken lenge leve?) Naw.... tusen takk..
Store My Skrevet 7. februar 2009 #1884 Skrevet 7. februar 2009 Ja, strykes på. Ehh.. jeg har ikke tenkt på i det hele tatt om bikinien tåler å få strøket på strassen... Tror du ikke den vil det?? :klø: Men det er bare en billig H&M-bikini jeg har i tankene da, så hvis jeg skulle ødelegge den, er det snakk om 99 kr, pluss 50 kr for strassen. Det skal jeg vel overleve (selv om det er irriterende...) Jeg tror det skal gå bra, jeg.. så lenge du ikke har jernet på full styrke. men du kan jo se på vaskeanretningen, der står det jo.
Sekretæren Skrevet 7. februar 2009 #1885 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har egentlig ingen formening om den vil tåle det eller ikke... Men sikkert riktig det plingo sier
Store My Skrevet 7. februar 2009 #1886 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har egentlig ingen formening om den vil tåle det eller ikke... Men sikkert riktig det plingo sier ja, for jeg har alltid rett
Sekretæren Skrevet 7. februar 2009 #1887 Skrevet 7. februar 2009 ja, for jeg har alltid rett Det vet jeg ingenting om, men jeg får vel stole på ditt ord
Store My Skrevet 7. februar 2009 #1888 Skrevet 7. februar 2009 Det vet jeg ingenting om, men jeg får vel stole på ditt ord ja, siden jeg alltid har rett må det jo stemme
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2009 #1890 Skrevet 7. februar 2009 Det er visst bare jeg som ikke synes de skoa var fine i det hele tatt... Neida, jeg er ikke akkurat glad i sånne sko jeg heller! Jeg var bare mest sjokkert over at det går an å gå i det hele tatt... Å?? Hvor da??? (Har du nevnt det før?? :klø: ) Jeg eier allerede to par tilsvarende form og høyde fra samme produsent, så... ja, det ville jeg klart... De er faktisk (relativt) gode, til å være megahøye.. Men hvis man først skal ha så høye sko, er man NØDT til å kjøpe noen av god kvalitet, det er stor forskjell på hvor gode de er å gå i!! (ikke at jeg mistenker at du er på gli til å kjøpe et par, men.. jeg bare nevner det allikevel.. ) Hihi, du skjønte jeg ikke skulle kjøpe noen ja... Men har skjønt at det er forskjell på kvalitet da... Reisen går til Sicilia, Palermo nærmere bestemt!
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 #1891 Skrevet 9. februar 2009 Hei Svarer her inne jeg. På spørsmålet du hadde om ebay i boka til Dinedama. Om du legger inn maxbud, er det kun det laveste budet som registreres først. Hver gang noen legger inn et høyere bud, gpr ditt automatisk over, om det er under den maxsummen din. Så om du er villig til å betale 20 dollar, gjør du kun det om noen andre har bydd 19.99. Håper du forsto dette, hvis ikke, så spør igjen.
Muffin! Skrevet 9. februar 2009 #1892 Skrevet 9. februar 2009 Og gjett om jeg er stolt og fornøyd med meg selv, for DET BLE FAKTISK TRENING!!!!!! Så bra!! (Er du motivert nok for en ny fredagstrening nå? )
Store My Skrevet 9. februar 2009 #1893 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hei Svarer her inne jeg. På spørsmålet du hadde om ebay i boka til Dinedama. Om du legger inn maxbud, er det kun det laveste budet som registreres først. Hver gang noen legger inn et høyere bud, gpr ditt automatisk over, om det er under den maxsummen din. Så om du er villig til å betale 20 dollar, gjør du kun det om noen andre har bydd 19.99. Håper du forsto dette, hvis ikke, så spør igjen. var det ikke cypress som lurte på det? eller tar jeg feil? *forvirra* edit: ehm. jeg er visst veldig forvirra. for dette ER jo cypress sin dagbok. haha. Endret 9. februar 2009 av plingo
Store My Skrevet 9. februar 2009 #1895 Skrevet 9. februar 2009 Nå ble jeg forvirra. Sorry. jeg bare virrer.
DDuck Skrevet 10. februar 2009 #1897 Skrevet 10. februar 2009 Når har hun lurt på det? :klø: Jeg kan ikke huske noe om det i dagbok mi jeg... Er jeg forvirra også nå?
cypress Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1898 Skrevet 10. februar 2009 Reisen går til Sicilia, Palermo nærmere bestemt! Å ja, det blir sikkert kjempefint!! Hei Svarer her inne jeg. På spørsmålet du hadde om ebay i boka til Dinedama. Om du legger inn maxbud, er det kun det laveste budet som registreres først. Hver gang noen legger inn et høyere bud, gpr ditt automatisk over, om det er under den maxsummen din. Så om du er villig til å betale 20 dollar, gjør du kun det om noen andre har bydd 19.99. Håper du forsto dette, hvis ikke, så spør igjen. Takk!!! Tror jeg skjønte det!! Så bra!! (Er du motivert nok for en ny fredagstrening nå? ) Ehh.... Vel, det får vi komme tilbake til assa... var det ikke cypress som lurte på det? eller tar jeg feil? *forvirra* edit: ehm. jeg er visst veldig forvirra. for dette ER jo cypress sin dagbok. haha. Når har hun lurt på det? :klø: Jeg kan ikke huske noe om det i dagbok mi jeg... Er jeg forvirra også nå? Søtinger!!
cypress Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1899 Skrevet 10. februar 2009 Nå har vi vært og kjøpt gifteringer!!!!! Vi endte med enkle ringer i hvitt gull, 5 mm brede. Jeg beholder da min enstens på samme hånd, det ble veldig pent! Jeg leverte inn forlovelsesringen min samtidig så de kan rodere (?) den opp, pluss fikse en klo som har knekt.. Såå utrolig uvandt å ikke ha den på!! Får den ikke tilbake før 6 mars heller!!
DDuck Skrevet 10. februar 2009 #1900 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Åå yeeeey :strix: Ringer 6. mars kommer veldig plutselig skal du se Endret 10. februar 2009 av dinedama
Fremhevede innlegg