Mazilla Skrevet 5. februar 2009 #1861 Skrevet 5. februar 2009 Men det hadde vært bittelitt gøy med "Nypult" på bikinitrusa...
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #1862 Skrevet 6. februar 2009 Men det hadde vært bittelitt gøy med "Nypult" på bikinitrusa... Vi også bestiller alt i samme design fra optimalprint, men bruker monogrammet som gjenganger på trykksakene Billig og bra, fikk tilogmed skryt av et vennepar her i går, fordi de mente (de er i veeeeldig mange bryllup nemlig) at SÅNN skal en bryllupsinvitasjon se ut Ble litt stolt da ja
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1863 Skrevet 6. februar 2009 Jeg endte faktisk opp med å bestille detteebay i stedet for bikini!! Jeg har en gammel sort enkel som jeg heller kan stryke dette på! Så vet jeg i alle fall at det passer.. Syns i hvert fall selv at jeg var ganske lur nå...
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1864 Skrevet 6. februar 2009 Hadde jeg ikke alt kjøpt sko, skulle jeg seriøst vurdert å lide meg gjennom en dag i disse nydelige bebissene fra Karen Millen... :dåne:
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #1865 Skrevet 6. februar 2009 Du er en ing du! Var mye moro på den Ebay siden De skoene var vanvittig fine.. VIL HA!! Jeg har ikke kjøpt brudesko ennå... Men spørs om jeg orker å lide meg igjennom dagen med de stillettene Det irriterer meg nesten at sånne sko skal være så fine, for de er umulig å gå med, nesten så vi skulle kjøpt de bare for å ramme de inn og henge på veggen
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1866 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet, de skoene er helt dreamy... Men sikkert tortur å gå i en hel dag, så det er fullstendig uaktuelt.. Det er taxi-fra-dør-til-dør-og-sitte-stille-og-se-pen-ut-sko!!!!
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #1867 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet, de skoene er helt dreamy... Men sikkert tortur å gå i en hel dag, så det er fullstendig uaktuelt.. Det er taxi-fra-dør-til-dør-og-sitte-stille-og-se-pen-ut-sko!!!!
DDuck Skrevet 6. februar 2009 #1868 Skrevet 6. februar 2009 (endret) jeg beundrer virkelig alle disse fine damen på tv-serier som private practise, dirty sex money o.l som går med sånne stylter hele tiden :dåne: Men de skoene var rålekre Endret 6. februar 2009 av dinedama
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2009 #1869 Skrevet 6. februar 2009 Jeg endte faktisk opp med å bestille detteebay i stedet for bikini!! Jeg har en gammel sort enkel som jeg heller kan stryke dette på! Så vet jeg i alle fall at det passer.. Syns i hvert fall selv at jeg var ganske lur nå... Ooo, det var jo kjempesmart! Jeg tror jeg pent må hoppe over slike, da vi skal reise i et hyperkatolsk land... Hadde jeg ikke alt kjøpt sko, skulle jeg seriøst vurdert å lide meg gjennom en dag i disse nydelige bebissene fra Karen Millen... :dåne: Hadde du seriøst klart å GÅ i noe sånt? Og da tenker jeg alt fra å reise seg opp til å gå over gulvet, ikke sånn en hel dag...
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 #1870 Skrevet 6. februar 2009 Jeg endte faktisk opp med å bestille detteebay i stedet for bikini!! Jeg har en gammel sort enkel som jeg heller kan stryke dette på! Så vet jeg i alle fall at det passer.. Syns i hvert fall selv at jeg var ganske lur nå... Smart! Lekre sko! Men kanskje ikke helt ideelt på bryllupsdagen. Men kanskje bryllupsnatta, om mannen liker denslags.
Mazilla Skrevet 6. februar 2009 #1871 Skrevet 6. februar 2009 Det er visst bare jeg som ikke synes de skoa var fine i det hele tatt... God helg! Ble det trening eller fredagspils forresten? :gjeiper:
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1872 Skrevet 6. februar 2009 Ooo, det var jo kjempesmart! Jeg tror jeg pent må hoppe over slike, da vi skal reise i et hyperkatolsk land... Å?? Hvor da??? (Har du nevnt det før?? :klø: ) Hadde du seriøst klart å GÅ i noe sånt? Og da tenker jeg alt fra å reise seg opp til å gå over gulvet, ikke sånn en hel dag... Jeg eier allerede to par tilsvarende form og høyde fra samme produsent, så... ja, det ville jeg klart... De er faktisk (relativt) gode, til å være megahøye.. Men hvis man først skal ha så høye sko, er man NØDT til å kjøpe noen av god kvalitet, det er stor forskjell på hvor gode de er å gå i!! (ikke at jeg mistenker at du er på gli til å kjøpe et par, men.. jeg bare nevner det allikevel.. ) Smart! Lekre sko! Men kanskje ikke helt ideelt på bryllupsdagen. Men kanskje bryllupsnatta, om mannen liker denslags. Han sier ikke neitakk til sko som forlenger beina nei... Det er visst bare jeg som ikke synes de skoa var fine i det hele tatt... God helg! Ble det trening eller fredagspils forresten? :gjeiper: Tuller du?? Syns du ikke de var fine??? Og gjett om jeg er stolt og fornøyd med meg selv, for DET BLE FAKTISK TRENING!!!!!!
Kanutten Skrevet 6. februar 2009 #1873 Skrevet 6. februar 2009 De skoene var kjempefine, men jeg kunne aldri i verden gått med så høye hæler. Jeg har nok med skoene mine som har 5 cm høy hæl jeg synes det er høyt nok. Riktig god helg.
Store My Skrevet 6. februar 2009 #1874 Skrevet 6. februar 2009 jeg henger etter i ALLE dagbøkene, jeg.. men er da inne og snoker litt nå. har veldig lyst å se hjemmesiden om jeg får.. jeg var medlem i den gruppa på facebook én dag, men så fikk jeg litt panikk og meldte meg ut igjen. hehe. *raring-plingo*
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1876 Skrevet 6. februar 2009 jeg henger etter i ALLE dagbøkene, jeg.. men er da inne og snoker litt nå. har veldig lyst å se hjemmesiden om jeg får.. jeg var medlem i den gruppa på facebook én dag, men så fikk jeg litt panikk og meldte meg ut igjen. hehe. *raring-plingo* Hehe, ikke alle som liker å "offentligjøre" hvem de er på Facebook, skjønner godt det. Men jeg kan sende deg en PM med link!! Gruppe på fjeser'n?? Ja, er du ikke med i hemmeliggruppen vår?? :klø: Trodde virkelig du var det.. Uansett, det er en lukket gruppe, kun synlig for medlemmer, der en del av oss er med. Du må inviteres for å kunne bli med, men siden jeg tilfeldigvis er en av administratorene, kan du sende meg en PM med hele navnet ditt, så skal jeg søke deg opp, så kan vi bli venner, så kan jeg invitere deg!! Der ligger linker til flere hjemmesider, en del bilder og annet gøy for nysgjerrige sjeler..
Store My Skrevet 6. februar 2009 #1877 Skrevet 6. februar 2009 Hehe, ikke alle som liker å "offentligjøre" hvem de er på Facebook, skjønner godt det. Men jeg kan sende deg en PM med link!! Jippi! Kan heller komme tilbake når jeg er moden for det
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1878 Skrevet 6. februar 2009 Jippi! Kan heller komme tilbake når jeg er moden for det Det får du gjøre!! Jeg rakk nok ikke å få med meg deg den dagen du var medlem, så for meg er du fortsatt anonym! Det er ikke jeg for deg lenger da, siden du nå har link til hjemmeside.. Men pytt!
zilje_k Skrevet 7. februar 2009 #1880 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Så nydelige sko!!! Har noen par i samme høyde. Etter litt trening er det faktisk ikke ille å gå med Jeg klarer helt fint å danse hele kvelden ute på byen med tilsvarende sko Endret 7. februar 2009 av zilje_k
Fremhevede innlegg