Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #1841 Skrevet 5. februar 2009 Dinedama: Både jeg og Cypress har skrevet det på hjemmesiden Tenkte ikke på det engang på invitasjonene
cypress Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1842 Skrevet 5. februar 2009 Så lurt... jeg skulle skrevet det i invitasjonene jeg også... :klø: Jeg får heller sette det opp på hjemmesiden vår Vi bør jo kansje få spurt toastmasteren vi har tenkt på også om han vil være det Vi har heller ikke spurt den personen vi har i kikkerten som toastmaster om hun faktisk har lyst og anledning.. Kanskje på tide... Jeg lurer litt på om vi bare skal skrive linken til hjemmesiden i invitasjonene, så får vi satse på at de fleste gidder gå inn og lese det som står.. Bortsett fra min bestefar da, som ikke akkurat har internet, og som garantert skal tale..
DDuck Skrevet 5. februar 2009 #1843 Skrevet 5. februar 2009 Aaaah okei Jeg har skrevet adressen til hjemmesiden i alle invitasjonene
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2009 #1844 Skrevet 5. februar 2009 Vi skal ha et design med litt grønt i.. Var inne nå for å prøve å finne igjen den vi hadde bestemt oss for, men tror du jeg klarer å huske hvilken det var da?!!? Neeei!! De må vel ha endret noe der nå?? :klø: Syns det var så mange nye, pluss savnet noen... Jeg trooor kanskje den helt til høyre på midterste rad på første siden. Altså den med grønne blader.. Skjønner?? Ellers så liker jeg de med de hvite blomstene som jeg sikkert burde visst navnet på.. Bare en enkel blomst som titter opp av kanten på kortet liksom.. Vet jeg har sett deres før, men hvilken skulle dere bestille igjen? Noe med rødt i, ikke sant?? Jeg synes den med grønne blader var kjempefin!! Vår er nr. 2 fra venstre øverst på side 3 Gleder meg til å bestille, men ikke helt klart til det ennå. Vi skal ha menykort med samme design, skal dere ha noe sånt? Og jeg er også for å skrive hjemmesideadressen på invitasjonene, så kan de som vil fråtse i informasjon!!
Anglofil Skrevet 5. februar 2009 #1845 Skrevet 5. februar 2009 Så fin hjemmeside, og takk for pm, veldig koselig. Veldig stilige bilder altså. Mvh Yvonne
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2009 #1846 Skrevet 5. februar 2009 Er forresten blomsten du snakker om den som er nr. 2 fra høyre nederst på side 3? Det er i tilfelle en callalilje, sånne vi skal ha i bukettene våre!! (bortsett fra at våre ikke skal være hvite da...
cypress Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1847 Skrevet 5. februar 2009 Jeg synes den med grønne blader var kjempefin!! Vår er nr. 2 fra venstre øverst på side 3 Gleder meg til å bestille, men ikke helt klart til det ennå. Vi skal ha menykort med samme design, skal dere ha noe sånt? Og jeg er også for å skrive hjemmesideadressen på invitasjonene, så kan de som vil fråtse i informasjon!! Ja, vi kommer til å bestille både invitasjoner, kirkeprogram, bordkort og meny (har jeg glemt noe da??) derfra, i likt design. Syns det virker veldig greit jeg, så får alle de som måtte bry seg om å ha en gjennomført stil tilfredsstilt det behovet også.. Vi må jo ha alle trykksakene allikevel, så kan like gjerne være likt. Ikke er det noe dyrt heller, så det er jo greit.. Så fin hjemmeside, og takk for pm, veldig koselig. Veldig stilige bilder altså. Mvh Yvonne Tusen takk!! Det var hyggelig å høre! Er forresten blomsten du snakker om den som er nr. 2 fra høyre nederst på side 3? Det er i tilfelle en callalilje, sånne vi skal ha i bukettene våre!! (bortsett fra at våre ikke skal være hvite da... JA, det er den jeg mener!! Finnes de i flere farger også altså? Hvilken farge skal dere ha da? Hvis jeg velger det designet, "må" jeg da ha sånne blomster i buketten?? Eller er det typisk en ting som INGEN legger merke til?? (Selv ville jeg nemlig aldri i verden lagt merke til det.. Men jeg har skjønt at ikke alle bryr seg like lite... )
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2009 #1848 Skrevet 5. februar 2009 Ja, vi kommer til å bestille både invitasjoner, kirkeprogram, bordkort og meny (har jeg glemt noe da??) derfra, i likt design. Syns det virker veldig greit jeg, så får alle de som måtte bry seg om å ha en gjennomført stil tilfredsstilt det behovet også.. Vi må jo ha alle trykksakene allikevel, så kan like gjerne være likt. Ikke er det noe dyrt heller, så det er jo greit.. Tusen takk!! Det var hyggelig å høre! JA, det er den jeg mener!! Finnes de i flere farger også altså? Hvilken farge skal dere ha da? Hvis jeg velger det designet, "må" jeg da ha sånne blomster i buketten?? Eller er det typisk en ting som INGEN legger merke til?? (Selv ville jeg nemlig aldri i verden lagt merke til det.. Men jeg har skjønt at ikke alle bryr seg like lite... ) De finnes i mange forskjellige farger! Bildene som er på hjemmesiden vår av blomster, er alle callaliljer, så du får jo et inntrykk der! Vi skal ha svarte (egentlig er de dyplilla, men de ser svarte ut, google black calla) med innslag av lilla for min del og rød for kjæres del, så tar vi igjen hverandres kjolefarger i bukettene! Jeg tror ikke jeg heller hadde brydd meg så mye om blomsten på invitasjonen i forhold til buketten... Da får heller de som synes det er grusomt at det ikke matcher synes det....
Spatula Skrevet 5. februar 2009 #1849 Skrevet 5. februar 2009 Og nå var bikinien utsolgt i min størrelse, så da slapp jeg å ta det valget... Se hva jeg fant på ebay just married bikini
cypress Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1850 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, se der ja!! De kan til og med brodere med den teksten du ønsker selv!! Det kan jo potensielt være ganske moro!
cypress Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1852 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, mine tanker var nok vesentlig mer skitne... Kan jo stå hva man vil - på norsk - hvis den bare skal brukes på bryllupsreisen i Thailand der ingen skjønner norsk allikevel...
Spatula Skrevet 5. februar 2009 #1853 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, mine tanker var nok vesentlig mer skitne... Kan jo stå hva man vil - på norsk - hvis den bare skal brukes på bryllupsreisen i Thailand der ingen skjønner norsk allikevel... Bortsett fra norske turister
Anglofil Skrevet 5. februar 2009 #1854 Skrevet 5. februar 2009 Ikke si det, Thailand har jo blitt mer og mer populært blant nordmenn i de seneste år. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 5. februar 2009 #1856 Skrevet 5. februar 2009 Bortsett fra norske turister Haha, great minds think alike. Mvh Yvonne
cypress Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1857 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Men det hadde vært bittelitt gøy med "Nypult" på bikinitrusa... Endret 5. februar 2009 av cypress
Spatula Skrevet 5. februar 2009 #1858 Skrevet 5. februar 2009 Haha, great minds think alike. Mvh Yvonne Haha så sant så sant
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2009 #1860 Skrevet 5. februar 2009 Men det hadde vært bittelitt gøy med "Nypult" på bikinitrusa... Da kreves det ihvertfall bilder i etterkant!!!
Fremhevede innlegg