Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp :jepp:

Jeg har ikke sett på akkurat den da, men har sett litt rundt på ebay og Victoria's secret :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ting begynner å falle på plass nå ja :)

De kakene så kjempelekre ut! Jeg ville egentlig få en fra Os til å bake fra oss (45 min utenfor Bergen), men fikk aldri svar fra henne, og så tenkte jeg at er vel litt stress å få transportert derfra, spesielt i evt sommervarme... Så nå har jeg bare bestilt fra cateringen, fikk aldri svar på mailen hennes og ble aldri til at jeg ringte, så valgte det lettvinte :gjeiper: men hun har tilsvarende kaker som i linken, helt nyyydelige :)

Folk man ikke får svar fra gidder man ikke handle fra! Jeg er sånn selv jeg, jeg kan sende ut flere mailer til forskjellige tilbydere, og den som svarer først får som regel jobben..

Hei

Inne å snoker litt jeg. :)

Skikkelig gøy at Veslefrikk skal bake til deg. Jeg kjenner hun som driver Veslefrikk. Kjempedame.!!!

Vi bruker å dra på kakemesse sammen til England hver November. :)

Hun er kjempeflink!!

Hei1 Har du vært innom her før? Slenger på en :velkommen: for sikkerhets skyls.. :fnise:

Kjenner du henne altså!??! Så moro! Bra å høre at hun er flink, det ser veldig bra ut det hun har bilde av på siden sin også!!

Holder du på med kakebaking selv også kanskje??

Jepp :jepp:

Jeg har ikke sett på akkurat den da, men har sett litt rundt på ebay og Victoria's secret :Nikke:

Å ja, har de på Victorias også? Det er sikkert litt bedre kvalitet på dem.. Men frakten fra VS er så himla dyr!! :sinna:

Endret av cypress
Skrevet

Jepp :sur:

Så er det toll i tillegg :dåne:

Jeg fikk 220,- i toll på trusa og "nattkjolen" jeg kjøpte.. så det ble 690,- til slutt :sinna:

Skrevet

For noen kaker :sikle: Blir sikkert kjempebra å bestille kake fra henne ;)

Likte den just married bikinien jeg :nigo: Kanskje fordi fargen var så knall :klø: Men det er absolutt ingen dum idè til bryllupsreisen :tommel:

Skrevet

Så flott at du har fått gjort klart å så mye på listen, kuuult! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Neferet
Skrevet

Hei Cypress!

Tusen takk for indirekte tips om kakebaker!! Hun bor til og med på samme sted som mamma, så hvis hun vil bake for meg og kjære også, så blir det ihvertfall lett med henting og frakt!! :jepp:

Synes det ser ut som mye faller på plass her jeg! Tiden kommer til å gå utrolig fort nå! Det er mulig jeg har hørt om det før, men hvilket design hos Optimalprint skal dere bruke?

Skrevet (endret)
Jepp :sur:

Så er det toll i tillegg :dåne:

Jeg fikk 220,- i toll på trusa og "nattkjolen" jeg kjøpte.. så det ble 690,- til slutt :sinna:

Den der tollen og momsen irriterer med altså... :sinna: At de ikke kan sette opp den grensen snart!!??! :sur:

For noen kaker :sikle: Blir sikkert kjempebra å bestille kake fra henne ;)

Likte den just married bikinien jeg :nigo: Kanskje fordi fargen var så knall :klø: Men det er absolutt ingen dum idè til bryllupsreisen :tommel:

Ja, for det blir jo noe jeg ikke kan bruke på noe annet tidspunkt da. Jeg KAN jo ikke troppe opp på Huk i den bikinien der liksom.. :fnise:

Men jeg lurer på om jeg skal bestille en i smug jeg... :lur:

Så flott at du har fått gjort klart å så mye på listen, kuuult! :hoppe:

Ja, er jo pent nødt nå, for nå er jo dagen her snart!!! Hjææælp!! :haar:

;)

Hei Cypress!

Tusen takk for indirekte tips om kakebaker!! Hun bor til og med på samme sted som mamma, så hvis hun vil bake for meg og kjære også, så blir det ihvertfall lett med henting og frakt!! :jepp:

Synes det ser ut som mye faller på plass her jeg! Tiden kommer til å gå utrolig fort nå! Det er mulig jeg har hørt om det før, men hvilket design hos Optimalprint skal dere bruke?

Jo du, bare hyggelig det altså!!! Håper hun har anledning på dagen deres også da!!

Vi skal ha et design med litt grønt i.. Var inne nå for å prøve å finne igjen den vi hadde bestemt oss for, men tror du jeg klarer å huske hvilken det var da?!!? Neeei!! De må vel ha endret noe der nå?? :klø: Syns det var så mange nye, pluss savnet noen... Jeg trooor kanskje den helt til høyre på midterste rad på første siden. Altså den med grønne blader.. Skjønner?? Ellers så liker jeg de med de hvite blomstene som jeg sikkert burde visst navnet på.. Bare en enkel blomst som titter opp av kanten på kortet liksom..

Vet jeg har sett deres før, men hvilken skulle dere bestille igjen? Noe med rødt i, ikke sant??

Endret av cypress
Skrevet (endret)

Hei igjen. :)

Jeg kjenner henne ja, og anbefaler henne til absolutt alle. :)

Hun har vært en del i blader og aviser til forskjellige anledninger.

Jeg driver med kaker selv også ja, men ikke så stort som Hege.

Tror det er lettere i Oslo området enn her i barteby.

Ei bryllupskake tar utrolig lang tid å lage om man gjør det på vår måte, og ikke de kjappe kakene fra de store konditorene. Så vi greier ikke konkurere på pris.

Trønderne er nok litt mere opptatt av at de skal ha billig kake, enn god og håndlaget. ;) Så jeg jobber 70% som Omsorgsarbeider i tillegg til kakene. :)

Endret av Maye
Skrevet

Jeg har lagt ut link til hjemmesiden på FB... :sjenert:

Skrevet
Jeg har lagt ut link til hjemmesiden på FB... :sjenert:

Vil se hjemmesiden :sjenert:

Skrevet

*Vil også se*

Skrevet

PM-er sendt!! :tommelopp:

Og DD - jeg så du hadde vært innom! Takk for hilsen i gjesteboken!! :klemmer:

Skrevet

Så artig hjemmeside :hoppe: Jeg hr vært inne å snoka nemlig :lur: Og selvfølgelig lagt igjen hilsen :jepp:

Fikk litt tips når jeg var inne på siden din, så håper you dont mind at jeg "lånte" noen idèer og gjorde litt om på vår egen side :sjenert:

Bestill bikinien du ;) Syns jeg ser deg spankulere rundt på Huk i den.. :fnise:

Skrevet
Så artig hjemmeside :hoppe: Jeg hr vært inne å snoka nemlig :lur: Og selvfølgelig lagt igjen hilsen :jepp:

Fikk litt tips når jeg var inne på siden din, så håper you dont mind at jeg "lånte" noen idèer og gjorde litt om på vår egen side :sjenert:

Bestill bikinien du ;) Syns jeg ser deg spankulere rundt på Huk i den.. :fnise:

Ja, selvfølgelig er det greit at du låner litt ideer! Jeg har plukket litt her og der selv jeg, det er jo ingen av gjestene våre som oppdager at vi "samarbeider" om de sidene! :fnise:

Så du og har skrevet noe om at middagen skal være så rask som mulig - jeg var litt usikker da jeg formulerte akkurat den biten, vil jo ikke at noen skal bli fornærmet.. Men det må vel være greit å be folk om å melde fra dagen før til toastmaster om de absolutt vil si noe?? De som "må" tale skal selvfølgelig det, men ALLE tanter og onker som strengt tatt kommer til å si mye av det samme med andre ord, har jeg ikke behov for å høre på... :sjenert: Jeg vil at selskapet skal være en FEST, ikke at alle sitter og holder på å dø av kjedsommhet ved bordet i timesvis...

Skrevet

Og nå var bikinien utsolgt i min størrelse, så da slapp jeg å ta det valget... :vetikke:

Skrevet (endret)
Ja, selvfølgelig er det greit at du låner litt ideer! Jeg har plukket litt her og der selv jeg, det er jo ingen av gjestene våre som oppdager at vi "samarbeider" om de sidene! :fnise:

Så du og har skrevet noe om at middagen skal være så rask som mulig - jeg var litt usikker da jeg formulerte akkurat den biten, vil jo ikke at noen skal bli fornærmet.. Men det må vel være greit å be folk om å melde fra dagen før til toastmaster om de absolutt vil si noe?? De som "må" tale skal selvfølgelig det, men ALLE tanter og onker som strengt tatt kommer til å si mye av det samme med andre ord, har jeg ikke behov for å høre på... :sjenert: Jeg vil at selskapet skal være en FEST, ikke at alle sitter og holder på å dø av kjedsommhet ved bordet i timesvis...

Så bra :fnise: Nei, det er nok ingen som merker at vi samarbeider der - heldigvis :ler:

Der var jeg også usikker, men selv som voksen gidder jeg faktisk ikke sitte der å kjede meg ved bordet i mitt eget bryllup, så det må da folk ha forståelse for - spesielt siden vi får noen ekstra gjester på kaffe kl 20 :) for da blir det FEST!!

Synes du hadde formulert det veldig fint jeg, og tror toastmasteren bare setter pris på å få vite hvem som skal si noe på forhånd, slik at h*n kan planlegge opplegget sitt :jepp:

Og nå var bikinien utsolgt i min størrelse, så da slapp jeg å ta det valget... :vetikke:

Kjedelig da :fnise: Kanskje den kommer inn igjen?

Endret av MaiL
Skrevet

Så lurt... jeg skulle skrevet det i invitasjonene jeg også... :klø:

Jeg får heller sette det opp på hjemmesiden vår :Nikke: Vi bør jo kansje få spurt toastmasteren vi har tenkt på også om han vil være det :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...