Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #1801 Skrevet 3. februar 2009 Håper du hadde en koselig bursdagsfeiring Viktig å få med alt på listene, hvis ikke er det fare for at det blir glemt
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1802 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Tid for å oppdatere listen!! Til Dagen! Rødt- ikke klart Grønt- Ferdig Orange- Under konstruksjon Brud Kjole – Benjamin Roberts Sko Slør Tiara Kjøpt på ebay!! Takk til Dinedama for hjelp!! Øreringer Smykke Strømper Undertøy Strømpebånd Sminkør Får antagelig en venninne til å ordne dette gratis! Frisør Får antagelig en venninne til å ordne dette gratis! Brudgom Antrekk Virker som han er på vei til å bestemme seg for å bruke gallauniformen...? Jeg har sluttet å mase.. Skjorte - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen Vest - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen Sko Kjøpt nye lakksko Mansjettknapper - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen Slips - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen Frisør - dette satser jeg på at han klarer sjæl Blomster Bukett Dekorasjoner til bordene – vet ikke hvordan det skal se ut, men mamma har lovet å få med seg et par venninner og ordne det Trykksaker Lage invitasjoner - alt skal bestilles fra Optimalprint Lage bordkort Andre trykksaker Til bordet Foreløpig ingen peiling.... Men mamma ordner håper jeg. Må også høre med lokalet hva som allerede befinner seg der! Maten Dette tar vi med restauranten/kokken når det nærmer seg! Dette er neste post på to-do-listen!! Kaker Drikke Avtaler hva slags vin vi skal kjøpe med kokken når det nærmer seg Brus Sprit – har foreløpig kjøpt fire flasker cocgnac Toalettkurver Vet ikke om jeg skal ha dette?? Må i så fall kontakte selskapslokalet og høre hvor mange toaletter som finnes der!! Eventuelt: Paracet Nål og tråd Gnagsårplaster Tynn strømpebukser Tyggis Hårspray Lokale Booket og betalt depositum Kirken Booket – ikke enda betalt Prest - onkel Organist - følger med kirken Inngangsmarsj Utgangsmarsj Salmer Har fått navn på organist, og beskjed om at vi må ringe han for å avtale. Haster ikke. Underholdning Trompetist til kirken - fetter 1 Pianist til kirken - fetter 2 Sanger i kirken? Pianist til taffel mellom kirke og selskapDJ - sendt mail til utleieselskap, venter svar Hjelperene våre Forlover til meg Forlover til Cypressmannen Fotograf – Avtale i boks!!! Toastmaster - har en i kikkerten Kakebakere - noen frivillige er på plass Kokk følger med lokalet, og de ordner også med serveringsfolk og vaskefolk Gaveåpnere Transport til-fra kirke og lokale: flott Rolls Roys a gitt En av disse... Annet Bryllupsreise - Thailand, bekreftelse mottatt, delvis betalt Hjemmeside - under konstruksjon.. Ringer - planlegges tur for å kikke/kjøpe neste uke Endret 3. februar 2009 av cypress
Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #1804 Skrevet 3. februar 2009 Flinkingen som har så mye unnagjort
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 #1805 Skrevet 3. februar 2009 Mai kan bare komme ser det ut til! Du er jo så godt som klar!
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1806 Skrevet 3. februar 2009 Syns dere?? :klø: Jeg syns det er en hel haug som gjenstår jeg!!!
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1807 Skrevet 3. februar 2009 Det er jo noe rødt og orange, men det er jo sånt som du plutselig for ordnet i en smekk Sånn so mmeny, servitører, kokk og alt det Svopp! Grønt Og inbydelser, bordkort, kirkeprogram... Svopp!!
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1808 Skrevet 3. februar 2009 Hehe, ja ok. Satser på du har rett!!! Tenkte å gå innom en lokal blomsterbutikk her i løpet av arbeidsdagen snart, så da blir det svopp gjort også!!
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 #1811 Skrevet 3. februar 2009 ...og som vanlig når dinemor kommer med sånne ord, måtte jeg prøve å lage lyden! Heldigvis er ikke han godeste her akkurat nå!
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1812 Skrevet 3. februar 2009 Jeg får begynne med sånne ordbok-greier jeg Schwoop [sjvoåp]
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1813 Skrevet 3. februar 2009 Og mens vi har øvd oss på å si nye ord, har jeg mottatt en mail fra en dame som sa hun var ledig til å lage bryllupskaken vår!!! Vi skal treffes og ta en prat - gleder meg!! Hun her er det: Kakebaker Syns bildene på siden hennes ser lovende ut i hvert fall!! Vi må ha kake til over 100 pers, så det er litt av en jobb... :dåne:
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1815 Skrevet 3. februar 2009 Og en ting til!! Jeg var på café med en venninne nå i kveld, hun fortalte at hun har en venninne som visstnok synger nyyydelig, og som hun anbefalte å synge i kirken! Og det er jo jammenmeg et rødt punkt til på listen som kanskje snart kan svoppes til å bli grønt!! :hoppe: :hoppe:
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1816 Skrevet 3. februar 2009 Just Married-bikini til bryllupsreisen - kult eller harry??? Bikini
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1817 Skrevet 3. februar 2009 Stilig Jeg har vært inne på tanken selv....
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1818 Skrevet 3. februar 2009 Har du?? Den de hadde der kostet jo nesten ingenting heller, så det er ikke akkurat noen krise om den ser crap ut på.. Jeg tror M hadde syns den var litt søt nemlig..
Lilywhite Skrevet 3. februar 2009 #1819 Skrevet 3. februar 2009 Ting begynner å falle på plass nå ja De kakene så kjempelekre ut! Jeg ville egentlig få en fra Os til å bake fra oss (45 min utenfor Bergen), men fikk aldri svar fra henne, og så tenkte jeg at er vel litt stress å få transportert derfra, spesielt i evt sommervarme... Så nå har jeg bare bestilt fra cateringen, fikk aldri svar på mailen hennes og ble aldri til at jeg ringte, så valgte det lettvinte :gjeiper: men hun har tilsvarende kaker som i linken, helt nyyydelige
Kanutten Skrevet 3. februar 2009 #1820 Skrevet 3. februar 2009 Hei Inne å snoker litt jeg. Skikkelig gøy at Veslefrikk skal bake til deg. Jeg kjenner hun som driver Veslefrikk. Kjempedame.!!! Vi bruker å dra på kakemesse sammen til England hver November. Hun er kjempeflink!!
Fremhevede innlegg