Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er relativt dyrt ja, men pytt sann..

Jeg tror vi kommer til å bestille gjennom Wikstrøm reiserr, de setter sammen "pakka" for oss. Tror ikke det akkurat blir billigere enn å gjøre det selv, men jeg syns det er deilig å slippe det for en gangs skyld... De antydet at det ville komme på ca 14.500 kr pr pers for ca 12 dager. Og vi reiser IKKE i høysesongen, så syns jo det koster nok ja.

En annen grunn til å bestille en pakkereise er at jeg er litt stressa for konkurser i disse finanskrise-tider, så da er et en ekstra sikkerhet å bestille en pakkereise. Da får man dekket det man har betalt fra Reisegarantifondet dersom turoperatøren skulle gå konkurs. Orker ikke risikere å stå uten tur, og uten penger til ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg jammenmeg i gang med å lage hjemmeside jeg og!! :dåne:

Skrevet
Det er relativt dyrt ja, men pytt sann..

Jeg tror vi kommer til å bestille gjennom Wikstrøm reiserr, de setter sammen "pakka" for oss. Tror ikke det akkurat blir billigere enn å gjøre det selv, men jeg syns det er deilig å slippe det for en gangs skyld... De antydet at det ville komme på ca 14.500 kr pr pers for ca 12 dager. Og vi reiser IKKE i høysesongen, så syns jo det koster nok ja.

En annen grunn til å bestille en pakkereise er at jeg er litt stressa for konkurser i disse finanskrise-tider, så da er et en ekstra sikkerhet å bestille en pakkereise. Da får man dekket det man har betalt fra Reisegarantifondet dersom turoperatøren skulle gå konkurs. Orker ikke risikere å stå uten tur, og uten penger til ny...

Det er bare hotell eller?? :)

Skrevet
Det er bare hotell eller?? :)

Nei, den prisen er både hotel og fly. Har jo hørt om folk som har brukt både 60 og 100 tusen på bryllupsreisen, så hvis vi slipper unna med 30, så er jeg i grunn ikke så misfornøyd.. :jepp:

Som sagt - helt andre priser i november/desember til Thailand da.. Det er toppsesongen.

Skrevet

Det så helt herlig ut! :rødme:

Det koster jo litt, men en må unne seg luksus på bryllupsreisen. :jepp:

Takk for støtten!! :tommelopp: Og jacuzzi på balkongen og "daybed" (hva nå det er for noe..) og roomservice to ganger om dagen (den siste for å spraye mot insekter for natten) og utsikt rett til stranden fra sengen osv osv osv.....

Lyx! Junior suiten vår har også jacuzzi og egen balkong, men jacuzzien er ikke på balkongen da. Passer kanskje ikke helt i Roma det. :fnise:

Gleder meg til å se nettsiden deres også. :hoppe:

Skrevet

Så gøy at dere har bestilt bryllupsreise :hoppe: Høres helt fantastisk ut! Morsomt at dere også lager hjemmeside, gleder meg til å se :)

Skrevet

Hjemmesiden blir faktisk dritfin!! Men den er ikke ferdig enda da, så lanseringen må vente... Nå må jeg sove!

Skrevet

:hakeslepp:

Først skvatt jeg da jeg så prisene, men skjønte mer da det stod Thai Bath :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Hotellene så jo helt fantastiske ut cypress!!! :rødme:

Tenker dere kan få noen fine dager der! :lur:

Og gleder meg til lansering ettehvert!!! :popcorn:

Skrevet
:hakeslepp:

Først skvatt jeg da jeg så prisene, men skjønte mer da det stod Thai Bath :fnise:

Hehe, det blir noe ganske annet ja... :fnise:

Hotellene så jo helt fantastiske ut cypress!!! :rødme:

Tenker dere kan få noen fine dager der! :lur:

Og gleder meg til lansering ettehvert!!! :popcorn:

Ja, nå begynner jeg å glede meg!!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Sinnsykt flotte hotell :strix: Kommer til å bli kjempefantastisk :hoppe:

Synes ikke prisen var så ille jeg :jepp:

Vi måtte ut med nesten 19 000,- (totalt) for en uke til Hellas.. Og er rimelig spent på hva vi må ut med for reisen til Thailand i høysesongen...

:popcorn: Hørte jeg hjemmeside?!? Venter spent på lansering :nigo:

Skrevet

Hei vennen :klemmer:

hvordan går det med deg? Hørte jeg noe om hjemmeside :sjenert:

:popcorn:

Skrevet

Tid for å oppdatere listen!!

Til Dagen!

Rødt- ikke klart

Grønt- Ferdig

Orange- Under konstruksjon

Brud

Kjole – Benjamin Roberts

Sko

Slør

Tiara Kjøpt på ebay!! Takk til Dinedama for hjelp!! :enig:

Øreringer

Smykke

Strømper

Undertøy

Strømpebånd

Sminkør Får antagelig en venninne til å ordne dette gratis! :hoppe:

Frisør Får antagelig en venninne til å ordne dette gratis! :hoppe:

Brudgom

Antrekk Virker som han er på vei til å bestemme seg for å bruke gallauniformen...? Jeg har sluttet å mase.. :sukk:

Skjorte - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen

Vest - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen

Sko Kjøpt nye lakksko

Mansjettknapper - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen

Slips - blir ikke noe av hvis han tar gallauniformen

Frisør - dette satser jeg på at han klarer sjæl

Blomster

Bukett

Dekorasjoner til bordene – vet ikke hvordan det skal se ut, men mamma har lovet å få med seg et par venninner og ordne det

Trykksaker

Lage invitasjoner - alt skal bestilles fra Optimalprint

Lage bordkort

Evt andre trykksaker

Til bordet

Foreløpig ingen peiling.... Men mamma ordner håper jeg. :pls: Må også høre med lokalet hva som allerede befinner seg der!

Maten

Dette tar vi med restauranten/kokken når det nærmer seg! Dette er neste post på to-do-listen!!

Kaker

Drikke

Avtaler hva slags vin vi skal kjøpe med kokken når det nærmer seg

Brus

Sprit – har foreløpig kjøpt fire flasker cocgnac

Toalettkurver

Vet ikke om jeg skal ha dette?? Må i så fall kontakte selskapslokalet og høre hvor mange toaletter som finnes der!! Eventuelt:

Paracet

Nål og tråd

Gnagsårplaster

Tynn strømpebukser

Tyggis

Hårspray

Lokale

Booket og betalt depositum

Kirken

Booket – ikke enda betalt

Prest - onkel

Organist - følger med kirken

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer Har fått navn på organist, og beskjed om at vi må ringe han for å avtale. Haster ikke.

Hjelperene våre

Forlover til meg

Forlover til Cypressmannen

Fotograf – Avtale i boks!!! :hoppe:

Toastmaster

Kokk følger med lokalet, og de ordner også med serveringsfolk og vaskefolk

Gaveåpnere

Transport til-fra kirke og lokale: flott Rolls Roys a gitt En av disse...

Annet

Bryllupsreise - Thailand, venter på bekreftelse fra reiseselskap

Hjemmeside - under konstruksjon.. :lur:

Skrevet

Se her se her ja :) her begynner ting og falle på plass hos deg og ser jeg. Deilig ikke sant? :jepp:

Var innom et reisebyrå og røska med meg noen kataloger for at jeg og kjære skulle titte og bla litt... men er søren meg ikke lett å velge.... lurte på å ta det rundt august, orker ikke tur rett etter bryllupet, er jo felles ferien da og alle andre er ute å reiser også... ta det når skolen har begynt vel :lur:

Ser du har en like treg mann du også.. som enda ikke har bestemt seg for hva han skal ha på.. hehe... er sånn manneting har jeg skjønt :tongue:

Skrevet
Se her se her ja :) her begynner ting og falle på plass hos deg og ser jeg. Deilig ikke sant? :jepp:

Var innom et reisebyrå og røska med meg noen kataloger for at jeg og kjære skulle titte og bla litt... men er søren meg ikke lett å velge.... lurte på å ta det rundt august, orker ikke tur rett etter bryllupet, er jo felles ferien da og alle andre er ute å reiser også... ta det når skolen har begynt vel :lur:

Ser du har en like treg mann du også.. som enda ikke har bestemt seg for hva han skal ha på.. hehe... er sånn manneting har jeg skjønt :tongue:

Treig ja!! Det kan jeg love deg!! :snurt: Alle oppgaver han får må jeg sjekke og dobbeltsjekke at han faktisk utfører. Men når han først kommer i gang er han heldigvis ganske flink da.. Men det er vel ikke akkurat tvil om hvem som gjør mest til dette bryllupet!! :fnise:

Velge reisemål er ikke lett nei!! Nå har vi ENDELIG klart å bestemme oss, det blir Thailand. Ble litt dyrere enn jeg skrev her over, men det er det sikkert verdt! :jepp: Skjønner godt dere ikke drar i fellesferien. Bare nordmenn over alt, og billigere å vente til litt etterpå. Samtidig har jeg lyst til å ikke skulle tilbake på jobb mandagen etter heller!! Ser for meg samtalen i lunsjen: "Noen som har gjort noe gøy i helgen eller?" "Jo, jeg har jo giftet meg, det var jo artig!"... :fnise: Hadde kanskje ikke blitt helt sånn men.. ;)

Skrevet

Nå er det ikke mange minuttene til bursdagen din, så jeg sniker inn en liten :bursdag: på forskudd. Håper du får en super dag! :hug:

Skrevet
Nå er jeg jammenmeg i gang med å lage hjemmeside jeg og!! :dåne:

Venter spent på å se! :popcorn:

Velge reisemål er ikke lett nei!! Nå har vi ENDELIG klart å bestemme oss, det blir Thailand. Ble litt dyrere enn jeg skrev her over, men det er det sikkert verdt! :jepp: Skjønner godt dere ikke drar i fellesferien. Bare nordmenn over alt, og billigere å vente til litt etterpå. Samtidig har jeg lyst til å ikke skulle tilbake på jobb mandagen etter heller!! Ser for meg samtalen i lunsjen: "Noen som har gjort noe gøy i helgen eller?" "Jo, jeg har jo giftet meg, det var jo artig!"... :fnise: Hadde kanskje ikke blitt helt sånn men.. ;)

Huffda... sånn kommer det til å bli for meg! :overrasket: I tillegg fortsetter samtalen slik "Hva driver mannen din med nå da? Nei, han er i skogen og skaffer oss mat" Høres fryktelig bra ut :fnise:

Skrevet

Oh :hoppe: Oh :hoppe: Oh :hoppe: !!!!

Holdt på å glemme å fortelle!! Rett før jeg gikk fra jobb i dag fikk jeg beskjed om at jeg går opp 40.000 i lønn!!!! :hakeslepp: Hadde jeg aldri trodd fra de gnierne der... :fnise: Men det er jeg fornøyd med altså!!

Skrevet

Nå så jeg på facebook at du også har bursdag i morra! wiii! :hoppe: moro!

Skal du gjøre noe spesielt i helgen eller??

:hug:

Skrevet
Nå er det ikke mange minuttene til bursdagen din, så jeg sniker inn en liten :bursdag: på forskudd. Håper du får en super dag! :hug:

Oi, det hadde jeg nesten glemt!! Tusen takk!! Du er faktisk først til å gratulere meg av alle!! :klemmer:

Venter spent på å se! :popcorn:

Huffda... sånn kommer det til å bli for meg! :overrasket: I tillegg fortsetter samtalen slik "Hva driver mannen din med nå da? Nei, han er i skogen og skaffer oss mat" Høres fryktelig bra ut :fnise:

:fnise: Hehe, i skogen og skaffer mat?? Skal han på jakt?? :klø:

Mange som venter litt med bryllupsreisen, er det ikke det da?? Og det er vel noe kollegene har fått med seg på forhånd, så det blir sikkert masse prat om det første dagen etterpå. Blir sikkert mye hyggeligere enn jeg har laget meg i fantasien!! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...