Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ankker også litt om bryllupsreise om dagen.. Planen er egentlig Maldivene.. Men lurer litt på om vi har lyst til å dra ett sted hvor vi kan oppleve litt mer! Og få litt mer ut av pengene ;) Er jammen meg dyrt å dra til Maldivene..

Skrevet
Hehe, ja det er vel strengt tatt et luksusproblem ja.. Vi hadde jo sikkert hatt det like fint uansett hvor vi dro, det er i hvert fall bare tull å krangle om det!! Så i kveld skal vi nok bli enige!! :jepp:

Da er det på tide med en luftetur på han syns jeg!! :jepp:

Hvor er det dere skal igjen?? (Står sikkert i boka di, men blir så mye frem og tilbake å gå inn der nå.... :sjenert: )

Jeg har en fin dag!! Snart skal jeg hjem fra jobb!! Jippiiiii!!!! :hoppe:

:vinke: Vi skal en uke til Rhodos rett etter bryllupet (reiser kl 18 dagen etter :strix: ) og så skal vi ta en tur til Thailand/Malaysia el lignene rundt juletider :hoppe: Er ikke helt bestemt hvor som sagt, men det får vi bestemme oss for etter bryllupet :)

Merkelig nok så er det alltid deilig å dra hjem fra jobb :fnise:

Skrevet
Innom og snoker litt. Prøving? Så spennende da :)

Glemte å svare på denne i går... Ja, snart begynner prøvinga!! :hoppe: Det blir kjempespennende!! Håper det går fortere enn jeg frykter...

Luksusproblemer er også problemer. :fnise: Det er jo så utrolig mange flotte steder her i verden, så skjønner godt dere syns det er vanskelig å velge. Får håpe dere blir enige i kveld da. Blir spennende å se hvor dere ender opp. :)

Kikket masse i går, og begynner å helle mot Thailand nå!! Ser veldig fint ut!!

Avtalte forresten at siden vi har brukt så mye tid på dette, skal vi feire med en flaske champagne når vi først får bestilt!! :fnise:

Her i huset er det jeg som er mannesyk. Forkjøla-Plingo: "Jeg er DØDSsyk" :dåne:

Mannen: "ååå.. kunne ønske jeg ble syk så jeg kunne være hjemme fra jobb". Og når han BLIR syk én gang i året drar han alltid på jobb, selv om han er tre ganger så syk som jeg når jeg er "dødssyk"

ARGH. Jobben din er så teit. Jeg har hatt sånne sjefer selv. ÆSJ PÅ DEM!

JIPPI! Glad jeg ikke er den eneste som synes det. Har følt meg litt ensom i mine påstander. Men de har ordentlig fine ting der innimellom alt det andre.

Dere trenger ikke å være lei dere for det, Honey. Etter bryllupet er man så sliten uansett at det kan være like så greit å ta seg en tur på hytta. Så får man heller dra på lengre tur når man har råd og overskudd. :)

JUHU! Kjempekort igjen til bryllupet! :strix:

Hei Plingo! :vinke: Fint å ha deg tilbake!! Husk å ikke sitte for mye på internett da!! ;)

Pssst, cypress! Hjemmesidelink på FB-gruppa!

Jeg så den!!! :hoppe: Kjempefin!!!!!

Skrevet
Hei Plingo! :vinke: Fint å ha deg tilbake!! Husk å ikke sitte for mye på internett da!! ;)

Hihi. Det går nok bra. Sitter 5-6 timer mindre på nettet daglig nå. Pluss at jeg ikke har på TVen lenger. Så det er 6 timer mindre TV også. Oi, så mange timer (og bråk) spart.

Skrevet
Vi ankker også litt om bryllupsreise om dagen.. Planen er egentlig Maldivene.. Men lurer litt på om vi har lyst til å dra ett sted hvor vi kan oppleve litt mer! Og få litt mer ut av pengene ;) Er jammen meg dyrt å dra til Maldivene..

Det er sikkert dyrt ja, høres sånn u ti hvert fall!! Vi har egentlig hørt at Thailand (som det nå ser ut til at blir vår destinasjon) er ganske billig - men det gjelder tydeligvis ikke når man skal ha 5 stjerners luksus spa-resort... :flau: Jeg er litt sånn, fader heller, dette er bare én gang, jeg skal sørenmeg ha roseblader dandert i et hjerte på senga når jeg kommer på rommet!! :fnise: Skal ikke nekte for at jeg liker å bli vartet opp litt... Men det må jo være lov å ha litt unødvendig luksus for en gangs skyld, vi betaler jo for det selv! (Kan ikke tenke på barna i Afrika hele tiden heller... :sjenert: ) ;)

:vinke: Vi skal en uke til Rhodos rett etter bryllupet (reiser kl 18 dagen etter :strix: ) og så skal vi ta en tur til Thailand/Malaysia el lignene rundt juletider :hoppe: Er ikke helt bestemt hvor som sagt, men det får vi bestemme oss for etter bryllupet :)

Merkelig nok så er det alltid deilig å dra hjem fra jobb :fnise:

Stemmer, jeg var inne i boken din allikevel og så det! Det så kjempefint ut det stedet dere skal til på Rhodos da! Ser ut som vi tar Thailand nå vi!! Drar til østsiden av landet, der det ikke er regntid på den tiden vi drar!! (Viktig!! Jeg skal ikke sitte inne og se på regnet i 2 uker altså... :fnise: ) Malaysia ser også kjempefint ut da. Vet ikke helt hvorfor vi gikk bort fra det plutselig, tror det var det at det skjer litt mer i Thailand. En kombinasjon av de to landene høres egentlig kjempebra ut!!

Skrevet
Hihi. Det går nok bra. Sitter 5-6 timer mindre på nettet daglig nå. Pluss at jeg ikke har på TVen lenger. Så det er 6 timer mindre TV også. Oi, så mange timer (og bråk) spart.

Høres bra ut!! Jeg sitter jo på jobb og holder på med det her, må jo innrømme at det går litt ut over jobben innimellom. Kombinasjon av litt for lite å gjøre på jobben, og veldig hyggelige folk på KG... Da blir jobben taperen gitt!! :fnise:

Skrevet
Høres bra ut!! Jeg sitter jo på jobb og holder på med det her, må jo innrømme at det går litt ut over jobben innimellom. Kombinasjon av litt for lite å gjøre på jobben, og veldig hyggelige folk på KG... Da blir jobben taperen gitt!! :fnise:

Ja, men jeg synes jobben din er slem og at KG-jentene er snille, så jeg heier også på KG.

Skrevet
Det er sikkert dyrt ja, høres sånn u ti hvert fall!! Vi har egentlig hørt at Thailand (som det nå ser ut til at blir vår destinasjon) er ganske billig - men det gjelder tydeligvis ikke når man skal ha 5 stjerners luksus spa-resort... :flau: Jeg er litt sånn, fader heller, dette er bare én gang, jeg skal sørenmeg ha roseblader dandert i et hjerte på senga når jeg kommer på rommet!! :fnise: Skal ikke nekte for at jeg liker å bli vartet opp litt... Men det må jo være lov å ha litt unødvendig luksus for en gangs skyld, vi betaler jo for det selv! (Kan ikke tenke på barna i Afrika hele tiden heller... :sjenert: ) ;)

Stemmer, jeg var inne i boken din allikevel og så det! Det så kjempefint ut det stedet dere skal til på Rhodos da! Ser ut som vi tar Thailand nå vi!! Drar til østsiden av landet, der det ikke er regntid på den tiden vi drar!! (Viktig!! Jeg skal ikke sitte inne og se på regnet i 2 uker altså... :fnise: ) Malaysia ser også kjempefint ut da. Vet ikke helt hvorfor vi gikk bort fra det plutselig, tror det var det at det skjer litt mer i Thailand. En kombinasjon av de to landene høres egentlig kjempebra ut!!

Dere har all rett til å kose dere litt ekstra på bryllupsreisen :strix: Det blir nok kjempebra, og skjønner godt at du vil unngå regntiden, det må jo være noe av det sureste som finnes å sitte på hotellrommet i et så eksotisk land :fnise:

Ja, vi har ikke bestemt oss helt ennå og må se ann økonomien litt også, men holder dere oppdatert om hvor den andre reisen blir til ;)

Skrevet
:vinke: Hallo snuppa!!! :klemmer: Spennnede å bestille bryllupsreise, skulle gjerne tatt vår en gang til jeg :lur: Tenker vi tar en 3årsbryllupsdag feiring på Maldivene ja...
Skrevet

Seffern skal dere ha roseblader på senga!!! :Nikke:

Skrevet
Ja, men jeg synes jobben din er slem og at KG-jentene er snille, så jeg heier også på KG.

Enig!! :fnise: Men vi får se, jeg skal få beskjed denne uken hvor mye jeg går opp i lønn. På samtalen vår sa jeg at jeg syns jeg burde tjene det samme som en kollega som gjør nøyaktig det samme som meg, for 40.000 mer i året... Har mine tvil om det blir helt det, men.. Blir faktisk litt forbanna hvis ikke, for han har vært ansatt 2 mnd lenger enn meg (=ubetydelig). Da tror jeg at jeg må spille kjønnsforskjell-kortet... :lur:

Dere har all rett til å kose dere litt ekstra på bryllupsreisen :strix: Det blir nok kjempebra, og skjønner godt at du vil unngå regntiden, det må jo være noe av det sureste som finnes å sitte på hotellrommet i et så eksotisk land :fnise:

Ja, vi har ikke bestemt oss helt ennå og må se ann økonomien litt også, men holder dere oppdatert om hvor den andre reisen blir til ;)

Ja, det er vel ganske vanlig å ta den ordentlig ut på bryllupsreisen.. Gleder meg!!!!!!! :strix:

:vinke: Hallo snuppa!!! :klemmer: Spennnede å bestille bryllupsreise, skulle gjerne tatt vår en gang til jeg :lur: Tenker vi tar en 3årsbryllupsdag feiring på Maldivene ja...

Hei hei!! :klemmer: Ja, det er veldig moro!! Håper vi blir fornøyde med valget, etter alt dette styret.. :dåne: Reise utenlands og feire bryllupsdag da, det var en god idé!!! Det skal jeg huske på... :lur:

Skrevet
Seffern skal dere ha roseblader på senga!!! :Nikke:

Takk for støtten!! :tommelopp: Og jacuzzi på balkongen og "daybed" (hva nå det er for noe..) og roomservice to ganger om dagen (den siste for å spraye mot insekter for natten) og utsikt rett til stranden fra sengen osv osv osv.....

Kanskje dere vil se linker til hotellene vi vurderer?? :jepp:

Skrevet

Kanskje????

JA, SELVFØLGELIG!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

:dåne: :dåne: Det så helt fantastisk ut :dåne: :dåne:

Der kan dere virkelig nyte de første dagene som nygifte :strix: :strix:

Skrevet
:dåne: :dåne: Det så helt fantastisk ut :dåne: :dåne:

Der kan dere virkelig nyte de første dagene som nygifte :strix: :strix:

Ja!!!! :hoppe: Det tror jeg og!!!!! :strix::bolledeig:

Skrevet

Nå fikk jeg enda mer lyst til å reise til Thailand!!!! Er det dyre hotell?? Har dere regna sånn ca hvor mye det blir for det??

Min kjære sier at for han blir det egentlig det samme hvor vi drar, så det er egentlig opp til meg :lur:

:rødme:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...