cypress Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #1701 Skrevet 24. januar 2009 typisk "syke" mannfolk det.. Bra at idiotene på jobben er med på noe av tingene du tok opp da, gjenstår vel å se hva de gjør med saken nå Fancy ticker forresten Glemte en ting jeg: 4 måneder igjen Ja, jeg er veldig spent på å se hvordan teitingene på jobben har tenkt å sette alle de store ordene ut i praksis... Takk for dansen!! Så bra ting har ordnet seg for deg i det siste Cypress! Godt å høre. Kjempesøt ticker forresten. Flink til å delegere arbeid er du også. Mannfolk har en tendens til å kjenne seg sykere enn de faktisk er. Jeg er sykepleier og kan skrive under på at det er ikke kvinner som forlanger mest smertestillende i alle fall. Hehe, det overrasker meg ikke! I dag lå han i sengen og klagde "Jeg er så syyyyk!!" Men det er nok ikke bare overdrivelse, for i natt har han snorket som et lokomotiv, noe han vanligvis aldri gjør! Utrolig irriterende!!!! Men kan liksom ikke akkurat bebreide han så mye for det heller da... Det er jo ikke noe han kan noe for.. 4 månder igjen!!! I know!! Det går fort-fort!!!! :dåne: 4 måneder igjen!!!!! Juhu!!!!! 4 måneder igjen! Så morsom den nye tickeren din er. Syns han mannen ser litt sliten ut. Jeg lagde tickeren mens jeg var på jobb og der ligger det inne noen sperrer slik at jeg ikke så at den faktisk bevegde på seg. Først da jeg kom hjem så jeg at han mannen blunket og så ut som han holdt på å sovne... Jaja, litt søt er han da.. Mannesyk er et begrep jeg kjenner godt. Når min kjære er mannesyk har han som regel "vondt bak ansiktet" Og jeg må fnise litt av tickeren din også... men... ja... 4 måneder er litt sånn.... shit.... Vondt bak ansiktet... Morsomt... 4 måneder går fort altså!! Og det er jo ikke såå lenge til det er 4 måneder til deres bryllup heller!! Cypress, jeg gikk glipp av 4 månedersfesten!! Må og og litt likevel!! God helg! Du er tilgitt!! Det er så mye fester her inne på KG, helt umulig å få med seg alle.. God helg til deg og!! --- Måtte fjerne mye av dansingen deres for å få plass til litt av min egen... Arg.. irriterende smileypoliti... Det beste er at jeg en kort-kort periode (vet ikke om noen rakk å se det) hadde skrevet "Død over smileypolitiet" i signaturen min. Den var moderatorene raskt ute med å endre gitt!! Slike dødstrusler skulle de visst ikke ha noe av!!!
Devilina Skrevet 24. januar 2009 #1702 Skrevet 24. januar 2009 HEHE.. fikk med meg det død over smiley politiet ja.. lurte på hvor lenge det kom til å stå før det forsvant Oj.... grattis med 4 mnd ja !!!
Mazilla Skrevet 24. januar 2009 #1703 Skrevet 24. januar 2009 Jeg fikk også med meg den lille trusselen din.. Har du en fin lørdag?
TuttaV Skrevet 24. januar 2009 #1704 Skrevet 24. januar 2009 Så søøøt den nye tickeren din var! Artig! Blir spennende å høre hva som skjer videre på jobben din! Jeg vet også hvordan det er med teite sjefer Jeg sluttet jeg da Ha en riktig goood helg!
eleit Skrevet 24. januar 2009 #1705 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Mannesyk = ikke egentlig spesielt syk... Jeg spurte han før jeg gikk på jobb hvordan det gikk, og da svarte han "Syk!" "Hvor har du det vondest da?" spurte jeg, og da svarte han "Jeg er heeelt tett i det ene neseboret!!" Han hadde vondt i halsen og sånn også da, til hans forsvar.. Men når han er hjemme fra jobb, og ikke er kjempesyk, syns jeg godt han kan ta noen telefoner. Jeg er jo opptatt med å være på jobb og sitte på KG!!! Det var det jeg regnet med, men jeg er vokt opp med en pappa som ike har hatt innrømt å være syk før han ikke har kommet seg opp av senga.. Så, har liksom så i min lille verden så er liksom ikke mannfolk syke sør de er SYKE Men, den tett i det ene neseboret unnskldninga var et så godt svar at jeg synes han fortjente en dag hjemme bare av den grunn Men, det e bra du han også litt da! Jobb og ikke minst KG krever jo også sitt! Endret 24. januar 2009 av eleit
cypress Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #1706 Skrevet 24. januar 2009 HEHE.. fikk med meg det død over smiley politiet ja.. lurte på hvor lenge det kom til å stå før det forsvant Oj.... grattis med 4 mnd ja !!! Det ble ikke lenge det fikk stå nei.. Visste ikke at det var ulovlig jeg!! Jeg fikk også med meg den lille trusselen din.. Har du en fin lørdag? Jo takk!! Sitter og ser på tv nå, The sweetest thing er akkurat ferdig. Jeg ler så masse av den.. :dåne: Ellers har vi vært ute i snøstormen i dag, for vi måtte kjøpe spade til å grave fram bilen... Vi kom oss på Biltema - og gjett hva jeg fant der!! Sånne små krystaller med teip bakpå som kan limes på ting og tang! Jeg var jo på jakt etter sånne til å lime på sløret mitt, og hadde egentlig tenkt å bestille på ebay, hadde bare ikke fått ut fingern enda! Biltema faktisk, genial butikk... Så søøøt den nye tickeren din var! Artig! Blir spennende å høre hva som skjer videre på jobben din! Jeg vet også hvordan det er med teite sjefer Jeg sluttet jeg da Ha en riktig goood helg! Tro meg, jeg vurderer stadig å slutte selv jeg... Men ikke neste uke, for da får jeg vite hva min nye lønn blir!! Fortsatt god helg til deg og!! Det var det jeg regnet med, men jeg er vokt opp med en pappa som ike har hatt innrømt å være syk før han ikke har kommet seg opp av senga.. Så, har liksom så i min lille verden så er liksom ikke mannfolk syke sør de er SYKE Men, den tett i det ene neseboret unnskldninga var et så godt svar at jeg synes han fortjente en dag hjemme bare av den grunn Men, det e bra du han også litt da! Jobb og ikke minst KG krever jo også sitt! Aha... da skjønner jeg at du ikke var med på ordbruken... Her er det ikke akkurat sånn som din far gjør det nei!! Så mye hjalp ikke piskingen heller forresten, for da jeg kom hjem hadde han bare husket på én av oppgavene sine... :dåne: Men men, vi prøver igjen til uka...
eleit Skrevet 24. januar 2009 #1707 Skrevet 24. januar 2009 Så mye hjalp ikke piskingen heller forresten, for da jeg kom hjem hadde han bare husket på én av oppgavene sine... :dåne: Men men, vi prøver igjen til uka... Menn er håpløse!
Mazilla Skrevet 25. januar 2009 #1708 Skrevet 25. januar 2009 Biltema faktisk! Kanskje ikke akkurat det første stedet man venter å finne ting til bryllupet!
cypress Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #1709 Skrevet 25. januar 2009 Menn er håpløse! Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem... Biltema faktisk! Kanskje ikke akkurat det første stedet man venter å finne ting til bryllupet! Nei, ikke sant! Det hang i kassa, så det var helt tilfeldig at jeg fant det. Vet ikke om de funker da, men det stod at de kunne limes på både det ene og det andre, så jeg får prøve.. I verste fall er det 49 kr tapt...
Devilina Skrevet 25. januar 2009 #1710 Skrevet 25. januar 2009 Menn er håpløse! Kjenner til den der.... hehe
Muffin! Skrevet 25. januar 2009 #1711 Skrevet 25. januar 2009 for Biltema! Virker ikke som om noe nytter i kampen mot smiley-politiet.
Gjest Ansjoni Skrevet 25. januar 2009 #1712 Skrevet 25. januar 2009 Måtte fjerne mye av dansingen deres for å få plass til litt av min egen... Arg.. irriterende smileypoliti... Det beste er at jeg en kort-kort periode (vet ikke om noen rakk å se det) hadde skrevet "Død over smileypolitiet" i signaturen min. Den var moderatorene raskt ute med å endre gitt!! Slike dødstrusler skulle de visst ikke ha noe av!!! Jeg husker du hadde den ja, den har tøff Litt sånn for at den ble fjernet da...
cypress Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1713 Skrevet 26. januar 2009 Hehe, ja det er litt !! I helgen har vi brukt masse tid på å lete på nettet etter bryllupsreise - og har funnet ut at vi nok burde gjort dette i januar i fjor... Mye hoteller er helt fulle allerede... Håper vi finner noe fint til slutt!! Og så er jeg VELDIG spent på om min Kjære har husket å ringe til utleier i dag, eller om han har prioritert å reise og levere forsterkeren til reparasjon...
cypress Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1714 Skrevet 26. januar 2009 Og der var jammenmeg signaturen min "ryddet" igjen!! Nå er bursdagsnedtelleren fjernet... Jaja, jeg får telle ned selv: 4 dager til bursdag!!
DDuck Skrevet 26. januar 2009 #1715 Skrevet 26. januar 2009 Dem ryddet ikke min... :klø: Jeg fikk bare PM om at jeg måtte rydde den selv... så jeg ryddet bare litt jeg
Gjest Reka Skrevet 26. januar 2009 #1716 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har også fått pm om å rydde opp Men det er en stund siden, nå tør jeg ikke har ticker engang
cypress Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1717 Skrevet 26. januar 2009 Det kan være fordi jeg fikk en PM først, som jeg på en måte ignorerte littegrann da kan du si.. Hadde jo uansett tenkt å slette bursdagstickeren på lørdag, så trodde ikke det var så stress.. Men det var det åpenbart...
cypress Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1718 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har også fått pm om å rydde opp Men det er en stund siden, nå tør jeg ikke har ticker engang Ellers er det jo snart på tide med en juleticker??
Gjest Reka Skrevet 26. januar 2009 #1719 Skrevet 26. januar 2009 Joa, men tror jeg venter til februar
cypress Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1720 Skrevet 26. januar 2009 Lurt. Viktig å ikke overdrive julefeiringen. Da blir man jo bare lei når desember endelig kommer...
Fremhevede innlegg