Sekretæren Skrevet 21. januar 2009 #1661 Skrevet 21. januar 2009 Jeg må tilbake på kontoret etter rettsmøtet, for da skal jeg ha den berømmelige o store Medarbeidersamtale! Da skal jeg ta opp: - mer lønn, enten bonus eller overtidsbetalt - mer fleksible arbeidstider - mer ferie - jeg vil på mer eksterne kurs! Ikke bare interne! - jeg vil lære meg arbeidsrett og offentlige anskaffelser - jeg vil ikke drive med salg Lykke til, stå på krava!! - det er elendig personalpolitikk å utlyse konkurranse blant de ansatte om å oppnå en spes ting, for så å trekke den tilbake etter at noen faktisk har klart målet!!!!!! :slår: Kødder du???? :slår:
cypress Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #1662 Skrevet 21. januar 2009 Kødder du???? :slår: Jeg vet, det er litt !! Men det er dessverre ikke tull!!!! Jeg (som var en av tre som hadde klart målet) ble så tydelig dritsur da daglig leder forsøkte å sno seg unna konkurransen, så han gikk til slutt med på at vi tre vinnerne kunne dele på én premie.. Selv om det i utgangspunktet åpenbart skulle vært en premie til hver av dem som klarte det...
Sort Pastill Skrevet 21. januar 2009 #1663 Skrevet 21. januar 2009 Er det mulig?? For en elendig personalpolitikk, jeg hadde blitt rasende kjenner jeg! Stå på kravene, lykke til med medarbeidersamtale!
Mazilla Skrevet 21. januar 2009 #1665 Skrevet 21. januar 2009 Lykke til i morra!!! Er spent på å høre om både retten og (ikke minst!) medarbeidersamtalen! Håper du når frem med krava dine!
Gjest Ansjoni Skrevet 21. januar 2009 #1666 Skrevet 21. januar 2009 Lykke til i morra, både med det ene og det andre!
cypress Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #1667 Skrevet 21. januar 2009 Takk Mazilla og Anjoni!! Nå er jeg ferdig med forberedelsene til morgendagen, og skal gå hjem og slappe av!! *håper det går bra i retten i morgen*
zilje_k Skrevet 21. januar 2009 #1668 Skrevet 21. januar 2009 Håper alt går etter planen i mårrå Lykketil
Devilina Skrevet 21. januar 2009 #1669 Skrevet 21. januar 2009 Nei, er ikke advokat sekretær, er legesekretær, men gjør jo mye av de sammen tingene. Hadde rettslære på skolen, og det jeg var best i på skolen... så man lærer da fort ting hadde jeg hatt tolmodighet til å gå en laaaang utdannelse hadde jeg sattsett på advokat eller politi... men... med tolmodighet lik null og konsentrasjonsprobl. så funker det dårlig... kanskje senere i livet aldri for sendt å studere vel. hehe Angående PCOS.... det er faktisk veldig dårlig info blant fastleger på dette. Noen har peil, men andre ikke. Så det beste er å ta seg en tur til fastlege og bli henv. til en spesialist på enten riksen eller aker etc.. eller.. spørs jo hvor du bor da :o) Henv. må man uansett med tanke på utredning og helt sikker diagnose. Du hadde jo tydeligvis hatt dette lenge så du må du jo ha fått konstantert det på et sykehus eller noe vel? Hva med å bli henv. dit igjen? Lykke til i retten!!!!
Lilywhite Skrevet 21. januar 2009 #1670 Skrevet 21. januar 2009 Lykke til i retten og på medarbeidersamtale i morgen!
cypress Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #1671 Skrevet 22. januar 2009 Nei, er ikke advokat sekretær, er legesekretær, men gjør jo mye av de sammen tingene. Hadde rettslære på skolen, og det jeg var best i på skolen... så man lærer da fort ting hadde jeg hatt tolmodighet til å gå en laaaang utdannelse hadde jeg sattsett på advokat eller politi... men... med tolmodighet lik null og konsentrasjonsprobl. så funker det dårlig... kanskje senere i livet aldri for sendt å studere vel. hehe Angående PCOS.... det er faktisk veldig dårlig info blant fastleger på dette. Noen har peil, men andre ikke. Så det beste er å ta seg en tur til fastlege og bli henv. til en spesialist på enten riksen eller aker etc.. eller.. spørs jo hvor du bor da :o) Henv. må man uansett med tanke på utredning og helt sikker diagnose. Du hadde jo tydeligvis hatt dette lenge så du må du jo ha fått konstantert det på et sykehus eller noe vel? Hva med å bli henv. dit igjen? Lykke til i retten!!!! Neida, aldri for sent å studere!! På jussen var det faktisk en del "godt voksne" som gikk, som kanskje tok det ved siden av jobb eller noe. Jeg bor i Oslo, så da bør det vel ikke være noe problem å komme meg til en spesialist. Jeg var på utredning på Aker i 2001, så det er kanskje greit å be om å få komme tilbake dit da eller? Et eller annet må jeg i hvert fall ordnet... Jeg har aldri vært hos fastlegen jeg har nå før. Min gamle la ned praksisen, så da fikk jeg bare tildelt en ny av Nav. Så jeg aner ikke om vedkommende kan noe om dette. Men det må vel hjelpe om jeg har med den gamle journalen?? :klø:
cypress Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #1672 Skrevet 22. januar 2009 Takk Zilje og _lene_!! Som dere skjønner er jeg tilbake fra retten allerede! Det gikk bra, vi inngikk rettsforlik. ------- Hvor i svarte er bryllupstickeren min?? :klø:
DDuck Skrevet 22. januar 2009 #1673 Skrevet 22. januar 2009 Borte? Så bra at det gikk bra i retten Når skal du ha samtalen da?
Sekretæren Skrevet 22. januar 2009 #1674 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer med forlik *spent på samtalen*
cypress Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #1675 Skrevet 22. januar 2009 Samtalen er kl 15.30.. Jeg er forsåvidt spent, men tror ikke det er noen vits i å ha for store forhåpninger... De er jo idioter...
Disco Biscuit Skrevet 22. januar 2009 #1676 Skrevet 22. januar 2009 Får håpe de ikke oppfører seg som idioter i dag da... Lykke til med samtalen ihvertfall
LilleEkorn Skrevet 22. januar 2009 #1677 Skrevet 22. januar 2009 Så bra det gikk bra i retten idag Krysser fingrene for deg med tanke på medarbeidersamtalen, you go girl!!!!! Vet godt hvordan det er å snakke med sånne idioter..... Man kan få lyst til både det ene og andre... :slår:
Gjest Reka Skrevet 22. januar 2009 #1678 Skrevet 22. januar 2009 Håper det går bra med samtalen, fingerne krysses om 2 minutter
cypress Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #1680 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hmm... faktisk ikke så værst samtale! De er jo hyggelige når de gidder! Kom på nå at jeg glemte å nevne den konkurransen som de trakk tilbake.. De sa at jeg skal gå opp i lønn, men skulle komme tilbake til hvor mye til uka... Og jeg skal få gå på kurs hvis jeg finner noe som er spennede. Og jeg skal få jobbe med det jeg syns er mest gøy, og slipper å ha så mye med salg å gjøre. 5 uker ferie derimot, der var de tilbake til sitt gamle gniene jeg, og sa at det måtte de komme tilbake til. Men, det var "mer enn 50 % sjans for at de ville gjøre noe med det". Uten noen angivelse av NÅR selvsagt... Edit: Trengte noen smileyer til illustrasjon Endret 23. januar 2009 av cypress
Fremhevede innlegg