Gjest Ansjoni Skrevet 12. januar 2009 #1561 Skrevet 12. januar 2009 Raclette er utrolig godt! Har et sånn jern, fikk så lyst på det nå!
Gjest Miso Skrevet 12. januar 2009 #1562 Skrevet 12. januar 2009 Det er sååå godt!! å så er det veldig sosial mat åh, tror vi må ha det snart igjen. har jernet stående hjemme!! mulig det blir det til middag en dag denne uka
DDuck Skrevet 12. januar 2009 #1563 Skrevet 12. januar 2009 Ååå det blir jo nesten som fondue bare at maten blir stekt istedet for fritert jo
Mazilla Skrevet 12. januar 2009 #1564 Skrevet 12. januar 2009 Vi kan ikke ha raclette her vi bor nå vi.. Har overfølsomme røykvarslere både på kjøkkenet og over bordet, så det er uaktuelt.. Når bestemmer dere dere for bryllupsreise? Det virker som du har bestemt deg da, men det er kanskje et stykke igjen til dere bestiller..?
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2009 #1565 Skrevet 12. januar 2009 Malaysia høres bra ut!! Hvor lang bryllupsreise har dere tenkt dere?
cypress Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #1566 Skrevet 12. januar 2009 Vi kan ikke ha raclette her vi bor nå vi.. Har overfølsomme røykvarslere både på kjøkkenet og over bordet, så det er uaktuelt.. Når bestemmer dere dere for bryllupsreise? Det virker som du har bestemt deg da, men det er kanskje et stykke igjen til dere bestiller..? Hmm.. ja, vi har nok bestemt oss for sted virker det som. Og da er det vel strengt tatt bare å bestille?? :klø: Det er jo bare drøye 4 mnd til!! :dåne: Det blir vel ikke akkurat billigere med tiden.. Og vi fant jo faktisk veldig rimelige billetter i går!! 170 pund pr pers t/r London Kuala Lumpur! Det er billig!!! Malaysia høres bra ut!! Hvor lang bryllupsreise har dere tenkt dere? Ja, syns det ser helt knall ut!! Det er såpass langt unna at alt under 2 uker er uaktuelt.. Men jeg har en så kjip arbeidsgiver, så jeg har bare 4 uker ferie totalt, og jeg har ikke lyst til å bruke opp hele ferien så tidlig på året.. Da blir det en laaang høst!! 2-3 uker tipper jeg vi tar. Høres ikke det passe ut?
Disco Biscuit Skrevet 12. januar 2009 #1567 Skrevet 12. januar 2009 Så gøy at dere har funnet ut av bryllupsreise Malaysia høres kjempespennede ut Kunne tenkt meg og reist dit en gang selv... 2-3 uker er sikkert akkurat passe der nede tenker jeg, da slipper dere føle at hele ferien går på å reise, samt at dere får opplevd masse av landet raclette er minst 10 år siden jeg spiste sist... På tide å prøve igjen kanskje?
cypress Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #1568 Skrevet 12. januar 2009 Kanskje ønske seg raclette-sett til bryllupet??!
Dr.Grey Skrevet 12. januar 2009 #1569 Skrevet 12. januar 2009 Kanskje ønske seg raclette-sett til bryllupet??! som jeg sier, du er lur altså Så flott at dere har bestemt dere for sted til bryllupsreisen da Høres helt fantastisk ut, komer til å bli en stooor opplevelse!! Vi har enda ikke bestemt oss for om vi skal prøve å få til noen dager vi da, må vel tenke litt hardt på det snart. For det er ikke lenge igjen, bare 3 lønningsdager nå
Gjest LindaKristin Skrevet 13. januar 2009 #1570 Skrevet 13. januar 2009 Oooo...Malaysia! Nice Det blir knall! Hører det er mange som drar dit i stedet for Thailand pga urolighetene der nå.. Jeg eeeeelsker Asia!
cypress Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1572 Skrevet 13. januar 2009 som jeg sier, du er lur altså Så flott at dere har bestemt dere for sted til bryllupsreisen da Høres helt fantastisk ut, komer til å bli en stooor opplevelse!! Vi har enda ikke bestemt oss for om vi skal prøve å få til noen dager vi da, må vel tenke litt hardt på det snart. For det er ikke lenge igjen, bare 3 lønningsdager nå Oi, sånn har jeg ikke tenkt på det før! Jeg har 4 lønnsutbetalinger igjen.. Det går jo fort fort!!!!! Rekker aldri i verden å spare opp til alt vi vil, må nok ta litt på huslånet.. Jaja, det er heldigvis ikke så stort fra før, så det er ikke så uansvarlig som det høres ut.. Oooo...Malaysia! Nice Det blir knall! Hører det er mange som drar dit i stedet for Thailand pga urolighetene der nå.. Jeg eeeeelsker Asia! Ja, jeg har skjønt at det er blitt mer poppis i det siste. Du har vært der skjønner jeg?? Jeg har aldri vært i Asia i det hele tatt (hvis ikke man regner Tyrkia og Israel.. De er vel litt borderline..) Gleder meg masse!!!! Har man ikke krav på 5 uker da? :klø: Nei, dessverre... Lovens ordning er fortsatt 4 uker + 1 dag... De fleste arbeidsgivere har begynt å gi 5 uker, men ikke min kjipe duste-arb.giver...
Anglofil Skrevet 13. januar 2009 #1573 Skrevet 13. januar 2009 Kanskje ønske seg raclette-sett til bryllupet??! Mhm, raclette er kuli! Og godt. Hmm, nå ga du meg en idé gitt! Mvh Yvonne
cypress Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1574 Skrevet 13. januar 2009 Må bare lime inn et par linker: 1800 steiner til negler Større stener Jeg skal lime på noen stener på sløret mitt, derfor disse linkene.. Den første er stener til å lime på negler - de blir kanskje for små? Og så trenger jeg kanskje ikke 1800 stk?? Kommer ikke over hvor dritbillig det er på ebay... :dåne:
Anglofil Skrevet 13. januar 2009 #1575 Skrevet 13. januar 2009 Ja, jeg vet, eBay er fantastisk. Det er en grunn til at jeg har vært bruker der i mange år. For 1200 kr har jeg fått kjøpt meg brudekjole, to tiaraer, samt klistremerker til å lime på konvoluttene vi sender invitasjonene i. Fantastisk! Kjøpte forøvrig spill til Mr.S' Xbox forleden dag, 50 kr pr. spill. Det er litt forskjell, med tanke på at de samme spillene koster mellom 350-500 kr her hjemme.(..) Mvh Yvonne
cypress Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1576 Skrevet 13. januar 2009 Oi, det var jo helt fantastisk billig Yvonne!! Vet du om det er forskjellige soner på sånne spill, eller om man kan kjøpe fra hvor som helst?? :klø: Jeg har vurdert å kjøpe til Wiien jeg fikk til jul, men vil jo helst at det skal funke her i Norge selv om det kjøpes fra Asia eller noe...
cypress Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1578 Skrevet 13. januar 2009 170 pund?? Slå til!! Jeg vet, det er råbillig!!! I billig-flyselskap!!!
Gjest Reka Skrevet 13. januar 2009 #1580 Skrevet 13. januar 2009 Jeg tror det kan være forskjellige soner på wiien, det fikk hvertfall vi opplyst da vi kjøpe wii.. Men jeg tror kanskje de kan åpnes for flere soner? Jeg aner egentlig ikke..
Fremhevede innlegg