Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Glem det, mine kjære kolleger valgte for meg. Det blir :vin: !!! :hoppe:

edit: leif

Endret av cypress
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler? :klø:

Jeg gir blod! Meldte meg med en gang da jeg ble 18.. Ikke fordi jeg turte, men fordi fetteren min turte og da måtte jeg og! Så nå har jeg gitt 3 ganger :jepp:

Det var en snill forlover det :jepp: Sånn det skal være!

Skrevet

Bra Reka!! Jeg har ikke gitt så mange ganger selv, det er litt vanskelig å få tid i løpet av arbeidsdagen.. Men så ofte jeg kan!! :jepp:

Både trene og drikke går ikke, jeg har ikke med dusje-ting, så får ikke trent først av hensyn til mine med-drikkere. Og drikke først tror jeg ikke er så veldig bra det heller.. :fnise:

Nu bærer det av sted! God helg alle dere søde piger!! :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet
The mouse is very cool!!!

Selv håper jeg min nye avatar skal påvirke noen til å melde seg hos blodbanken!! :jepp::tommelopp:

Jeg prøver stadig vekk å bli det, men de fleste gangene har jeg blitt syk (dårlig høst på helsefronten for min del) og den gangen jeg var klar, så hadde jeg for lav blodprosent... :sukk: Så nå skal jeg prøve igjen den 19.01!! :jepp:

Glem det, mine kjære kolleger valgte for meg. Det blir :vin: !!! :hoppe:

Ha en fantastisk fredagskveld og helg cypress!

:klemmer:

Skrevet

Inne og snoker...

Jeg får heller ikke gi blod. Slemme blodbanken.

og HURRA for forloveren din! du skal være TAKKNEMLIG for henne :)

Skrevet
Jeg prøver stadig vekk å bli det, men de fleste gangene har jeg blitt syk (dårlig høst på helsefronten for min del) og den gangen jeg var klar, så hadde jeg for lav blodprosent... :sukk: Så nå skal jeg prøve igjen den 19.01!! :jepp:

Ha en fantastisk fredagskveld og helg cypress!

:klemmer:

Takk det samme!! Håper du har (hatt) en fin helg!!

Inne og snoker...

Jeg får heller ikke gi blod. Slemme blodbanken.

og HURRA for forloveren din! du skal være TAKKNEMLIG for henne :)

Hyggelig med snokere! Kom gjerne igjen!! :jepp:

Ja, forloveren min er veldig søt og grei!! Er ikke bekymret for at jeg skal bli godt tatt vare på der!! :tommelopp:

Skrevet

For en helg... Vi har snudd helt på døgnet! Fredag ble vi ikke så sene ute på fredagspils, vi var faktisk hjemme i god tid før gullrekka. Og vi var i seng i "fornuftig" tid. Men allikevel sov vi til kl 12.30 på lørdag! Nå jeg sover så lenge blir jeg nesten litt irritert når jeg våkner, fordi halve dagen er bortkastet! Selv om det er deilig å sove da.... :sjenert: Men men, vi sto opp og kom oss ut da, fikk tatt noen ærender og gått på cafe. Og i går kveld var vi invitert på middag til noen venner. Det var veldig hyggelig! Vi spiste raklett, det er maaaange år siden sist!! Vi fikk omtrent ikke lov til å dra derfra, de har skikkelig lakenskrekk de vi var hos.. :fnise: Så vi kom ikke hjem før i 4-tiden! Så i dag sov vi til kl 12... :dåne:

Snart skal vi til mine foreldre og spise siste rest av julematen.. Mamma hadde kjøpt noe pinnekjøtt som vi ikke rakk å spise i jula, så i dag skal det til pers. Nam, det er den beste julematen!! Jeg er helt sikker på at det går veldig bra å spise det nå i januar også!! :jepp:

Skrevet
For en helg... Vi har snudd helt på døgnet! Fredag ble vi ikke så sene ute på fredagspils, vi var faktisk hjemme i god tid før gullrekka. Og vi var i seng i "fornuftig" tid. Men allikevel sov vi til kl 12.30 på lørdag! Nå jeg sover så lenge blir jeg nesten litt irritert når jeg våkner, fordi halve dagen er bortkastet!

Sånn er jeg også. Jeg var mye verre før for da ble resten av dagen bortkastet fordi jeg ble så sur når jeg våknet så sent. Har nå skjønt at det er det ikke noe vits i, men kjenner at jeg av og til blir litt irritert. :)

Skrevet

Hehe, bra du har lært det nå da! :fnise:

Skrevet

Sitter og kikker på nett her nå etter destinasjon for bryllupsreise.. Vi fikk begge veldig lyst på Malaysia!! Noen av dere som tilfeldigvis har vært der?? Fikk noen tips inne på reiselivs-forumet.. Får google litt videre tror jeg.. :jepp:

Skrevet

Så fint at du gir blod! Jeg burde begynne med det selv egentlig, jeg har bare aldri fått somlet meg til det. :rodme:

Og Malaysia høres spennende ut! Jeg har ikke vært der, men kunne godt tenkt meg å besøkt landet. Høres veldig eksotisk ut. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Så fint at du gir blod! Jeg burde begynne med det selv egentlig, jeg har bare aldri fått somlet meg til det. :rodme:

Og Malaysia høres spennende ut! Jeg har ikke vært der, men kunne godt tenkt meg å besøkt landet. Høres veldig eksotisk ut. :)

Hehe, jeg brukte noen måneder før jeg fikk rotet meg av gårde til blodbanken også... Og benmargsdonor har jeg ikke fått registrert meg som enda - selv om jeg har tenkt på det i evigheter...

Ja, jeg ble bare mer og mer gira på Malaysia etter hvert som jeg leste om det i går!! Gleder meg til å evt bestille tur - og ikke minst til å reise!!! :hoppe:

Skrevet

Ja, jeg tror jeg må vente litt, da jeg flytter om under et halvt år, og det er så mye styr som skal ordnes. Tror nok jeg blir blodgiver når jeg endelig har fått kommet meg på plass på det nye stedet. :)

Gjest Ansjoni
Skrevet
Sitter og kikker på nett her nå etter destinasjon for bryllupsreise.. Vi fikk begge veldig lyst på Malaysia!! Noen av dere som tilfeldigvis har vært der?? Fikk noen tips inne på reiselivs-forumet.. Får google litt videre tror jeg.. :jepp:

Min kjære har vært en tur i Singapore og Malaysia, og han likte seg veldig godt der :) Jeg syns også det høres ut som et flott sted :jepp:

Skrevet

Ååå, blir bare mer og mer gira på det nå!!! Alle jeg snakker med som har vært der anbefaler det så veldig!! :juhu: <-- hadde passet her..

:hoppe::strix:

Skrevet

Det høres jo kjempeflott ut! Åh, det er så herlig å drømme seg bort i reisekataloger og bilder på nettet. :hjerter: Og glede seg! :strix:

Skrevet

Åhh... må bare si en ting;

RACLETTE ER KJEEEEEMPEGODT!!!!!!!

:sikle:

knall god mat :spise:

Skrevet (endret)

Det er en slags varm plate som man har på bordet som man steker kjøtt, ost e.l. på.

Raclette

Skikkelig pop på 80-90-tallet, men fortsatt like gøy!! :tommelopp:

Endret av cypress
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...