Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sååå koselig Cypress :klemmer:

Er som deg jeg også, forteller ikke at vi er prøvere til nesten noen.. Kun min beste venninne og dere KG-jentene mine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen :)

godt nytt år :klemmer:

så koselig at dere skal prøve etter bryllupet :strix: en liten minicypress :babysmokk: så koselig :hug:

gleder meg til å høre hvordan det går :popcorn: er jp ikke så lenge igjen til dere setter i gang, siden det ikke er lenge til dere gifter der :strix:

Skrevet

Så koselig at dere skal bli prøvere snart Cypress! :) Da går dere en spennende tid i møte. Jeg har to små. Ei på to år og fire mnd, og ei på fire mnd. Ingen jobb er koseligere enn å være mamma! Skjønner godt du ikke vil si det til noen. Da blir det bare stress og press, noe som ikke er bra for babylaging.;)

Skrevet
Dere får vite ALT!!! :fnise:

Tøft :Nikke:

Skrevet

Så moro at dere skal prøve rett etter bryllupet!! Spennende :jepp:

Er vel det som er planen våres også.. Og er helt enig med deg, trenger ikke å si det til alle.. Da slipper man skuffelsen hvis det ikke går så fort og folk begynner å spørre.. Men til dere kan man jo dele det meste :) Kan vi bare dele gode nyheter og frustrasjoner :klemmer:

Skrevet

Så koselig det var å lese her nå da! :jepp:

Skrevet

Ja, her koooooooooser vi oss!!! :lur:

Skrevet

Ikke kos dere for mye før etter bryllupet da! :lur:

Skrevet (endret)

Godt nyttår Cypress :klemmer:

Så fint at Creme Bruleen ble bra på nyttårsaften :nigo: Selv fikk vi knakendes god mat av mor :fnise:

Åh så moro at dere skal begynne å prøve etter bryllupet :hoppe: Tenk så koselig med en :babysmokk:

Selv har jeg lyst til å vente litt, siden vi har tenkt oss på bryllupsreise #2 i desember, og heller begynne å prøve etter det :) Lite lysten på å vralte rundt gravid i Thailand eller omegn :fnise:

Endret av MaiL
Skrevet
Godt nyttår Cypress :klemmer:

Så fint at Creme Bruleen ble bra på nyttårsaften :nigo: Selv fikk vi knakendes god mat av mor :fnise:

Åh så moro at dere skal begynne å prøve etter bryllupet :hoppe: Tenk så koselig med en :babysmokk:

Selv har jeg lyst til å vente litt, siden vi har tenkt oss på bryllupsreise #2 i desember, og heller begynne å prøve etter det :) Lite lysten på å vralte rundt gravid i Thailand eller omegn :fnise:

Godt nyttår til deg og!! :klemmer:

Skjønner godt at du ikke vil være gravid i Thailand. Jeg hadde blitt litt redd for rare bakterier og sånn også jeg. Vet ikke om det er en reel fare, men litt forsiktig er det vel lov å være når man er gravid :fnise:

Skrevet

I går var en litt trist dag. :tristbla:

Jeg var i begravelse til tanten til mamma. Jeg kjente henne godt da jeg var liten, men har ikke sett henne på noen år nå, for hun bor i en annen del av landet. Og begravelser er alltid trist. Litt drama ble det også, for da vi var på kaffe etter vi var i kirken, var det plutselig en av gjestene som fikk noe galt med ryggen, hun klarte ikke røre seg av flekken. Så til slutt ble det ringt etter ambulanse og hun ble kjørt til sykehuset. Det ble litt mye for datteren hennes, som da først hadde vært i begravelse til bestemor, og så opplevde at mamma ble kjørt til det samme sykehuset som bestemor hadde dødd. Så det ble litt grining da kan du si.. Huff..

Men i dag er det bact to dritt-work!! Kjeder meg så masse altså... Nyttårsforsett for 2009 er definitivt å gjøre noe med jobbsituasjonen min...

Gjest Ansjoni
Skrevet

Oi, det var dramatisk! Stakkars barnebarnet da, det kan ikke ha vært helt lett for henne. Begravelser er aldri morro, men det blir jo ekstra ille når det skjer noe sånt :(

Skrevet
Godt nyttår til deg og!! :klemmer:

Skjønner godt at du ikke vil være gravid i Thailand. Jeg hadde blitt litt redd for rare bakterier og sånn også jeg. Vet ikke om det er en reel fare, men litt forsiktig er det vel lov å være når man er gravid :fnise:

Ja, jeg har hørt at man skal være forsiktig med å reise til de mest eksotiske stedene under graviditeten... Det er ikke sikkert du kan ta alle vaksinene du trenger pga graviditeten heller :)

I går var en litt trist dag. :tristbla:

Jeg var i begravelse til tanten til mamma. Jeg kjente henne godt da jeg var liten, men har ikke sett henne på noen år nå, for hun bor i en annen del av landet. Og begravelser er alltid trist. Litt drama ble det også, for da vi var på kaffe etter vi var i kirken, var det plutselig en av gjestene som fikk noe galt med ryggen, hun klarte ikke røre seg av flekken. Så til slutt ble det ringt etter ambulanse og hun ble kjørt til sykehuset. Det ble litt mye for datteren hennes, som da først hadde vært i begravelse til bestemor, og så opplevde at mamma ble kjørt til det samme sykehuset som bestemor hadde dødd. Så det ble litt grining da kan du si.. Huff..

Men i dag er det bact to dritt-work!! Kjeder meg så masse altså... Nyttårsforsett for 2009 er definitivt å gjøre noe med jobbsituasjonen min...

Huff så leit :tristbla: Kan ikke ha vært noe gøy for hun...

Høres ut som et knall nyttårsforsett det :nigo: Vurderer det selv..

Skrevet

:troest:

Ikke noe gøy med begravelser...

Hadde ikke du søkt på noen andre stillinger eller bare inbiller jeg meg det? :klø:

Skrevet
Hadde ikke du søkt på noen andre stillinger eller bare inbiller jeg meg det? :klø:

Jo, søkte en jobb rett før jul. Men det er i staten, så der går alt så treeeeegt... Har ikke hørt noe enda. Og jeg har ikke så kjempestort håp, for jeg var egentlig ikke helt kvalifisert for jobben - mangler litt erfaring. Men jeg har jobbet der før, så de kjenner meg, så sjefen der sa jeg kunne søke allikevel, så kunne det jo hende de forandret mening om hva slags kompetanse de var ute etter.. :fnise: Vi får se!!!

Skrevet

Huff, så trist med begravelse :(:klemmer:

Lykke til med jobbsøking! :)

Skrevet

:vinke:

Så hva du skrev i bloggen, og om du vil se på den, så kan du bare sende meg en pm med mail og så sender jeg deg den :jepp: (For pappa har litt peiling, men ikke såå peiling :ler: )

:klemmer:

Skrevet

:klem: til deg fordi begraveler aldri er morro! :kose:

:hoppe: for deg fordi du skal søke andre jobber!! Lykke til med det i haugevis!! :tommelopp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...