Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En vel overstått godt nyttår!!!!

Creme brulé, WOW.... trodde det var shit vanskelig å lage jeg. Flink du, kom hit å kokkeler litt for meg så jeg lærer :spise::lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Satser på at det blir masse på oss i 2009 også :lur:

Kos deg i kveld, lykke til med brenninga! :tommelsmil:

Og: Godt nytt år! :strix:

Ja, det må jo bli noe på oss i 2009 også!! Det er jo året vi gifter oss! :hoppe:

Godt nyttår til deg, cypress!

Dette vert ditt år, veit du! Håpar du får ein super kveld!!! :skaal:

Takk for det!! Jeg hadde en veldig fin kveld, håper du hadde det og!!! :klemmer:

Fint at du er mye flinkere til å lage creme brulee enn spaghetti carbonara, da :fnise:

*mobbe mobbe*

Jeg er egentlig litt imponert, altså :Nikke: Brukte du brenner? Det ser litt skummelt ut..... :klø:

:flau: Jeg trodde vi hadde glemt den carbonara-episoden..?!!!?

Jeg brukte brenner på test-bruleen, men grillen i ovnen da det ble "alvor". Det funket faktisk bedre med grillen, så lenge man har en ovn som blir skikkelig varm. Det ble kjempegodt, og en stor suksess!! Det er så deilig å lage noe som man får masse skryt for!! :fnise:

En vel overstått godt nyttår!!!!

Creme brulé, WOW.... trodde det var shit vanskelig å lage jeg. Flink du, kom hit å kokkeler litt for meg så jeg lærer :spise::lol:

Det var faktisk ikke så vanskelig som jeg trodde!! Å lage selve røra var i hvert fall ikke noen heksekunst, det var som en litt avansert eggedosis - og det klarer jo alle å piske... Med brenningen er det bare å følge med så det ikke tar fyr, så går det bra!! :tommel:

Skrevet

Godt nytt år Cypress!! :klemmer:

WOW, jeg er imponert!! Creme brulee, mmmm nammenam!!

Ha en strålende dag!!

Skrevet
Godt nytt år Cypress!! :klemmer:

WOW, jeg er imponert!! Creme brulee, mmmm nammenam!!

Ha en strålende dag!!

Takk!! Fornøyd selv også!! Godt nyttår til deg og forresten! Var i boka di og så at bredbåndet er på plass - det er knall!! :tommelopp: Da regner jeg med å se mye mer til deg fremover!! :jepp:

Skrevet

Har forresten litt spennende news..

Jeg og kjære lå og snakket litt om fremtiden her i går - som seg hør og bør på den første dagen i året - og et stort tema var selvsagt det forestående bryllupet.. MEN, i tillegg tok jeg opp temaet :gravid: og spurte om når han så for seg at det var dags for sånne ting. Og det viste seg at han ikke syns vi skulle vente noe med i det hele tatt faktisk!! Og jeg er enig (dvs etter bryllupet altså)!! :jepp: Så nå er det avtalt! Etter :bryllup: starter :sengekos: med :gravid: og :babysmokk: for øyet!

:hoppe::strix:

Er lov å være litt glad for det da... :sjenert:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Klart det er lov til å være glad for det, så spennende! :hoppe:

Skrevet

Juhuuuu!!!!!! :hoppe:

Project Hottie Mom :sengekos::fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Project Hottie Mom :sengekos::fnise:

Gravide kvinner er faktisk noe av det vakreste jeg ser :ler: Og er er dessuten overbevist om at cypress kommer til å bli en praktutgave av sorten! :Nikke:

Skrevet (endret)

Så spennende at dere skal begynne å prøve... håper å være i samme situasjon om ikke så lenge... kjære sier han hadde blitt glad hvis jeg hadde blitt :gravid: , men at han ikke føler seg helt klar enda... såklart, vi er 22 og 24, så det er ingenting som har brennhast, men jeg har ønsket det veldig lenge allerede... Jeg nevnte noe om at ene venninnen min er gravid til kjæres bestefar i julen, og han humret noe om at vi bare fikk sette i gang vi også :gjeiper: Pappa derimot fikk litt småpanikk og sa at det ikke er smittsomt å bli gravid! :fnise: Han vil ikke bli bestefar før han er 50... jeg sa at det skulle han nok tenkt på før han fikk meg som 23-åring ;)

Endret av _lene_
Skrevet

Åhh, så koselig og spennende at dere skal begynne å prøve da :babysmokk:

Ønsker dere masse lykke til når den tiden kommer! :-)

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Hei cypress!

Inne her for første gang i 2009, så GODT NYTTÅR!!! :hoppe:

Høres ut som du var mesterkokk nyttårsaften, alltid stas å få skryt!

Og så spennende med planlegging av :babysmokk: !!

Kan bli mye å oppdatere seg på også etter bryllupet her skjønner jeg! :jepp:

Ha en flott lørdag!!

:klemmer:

Endret av bryllupsTwisted
Skrevet

Ååååå så koooooselig :strix:

Håper det klaffer for dere med en gang da :klemmer:

Tenk da blir det cypress- :babygutt:

Skrevet

Takk for alle søte tilbakemeldinger!!! Dere er noen go'inger!! :klemmer:

Jeg har bestemt at vi ikke skal si noe til noen om at vi starter prøvingen, i tilfelle det tar lang tid... Jeg orker ikke alle de spørsmålene om hvordan det går og all skuffelsen i tilfelle... Men det inkluderer selvfølgelig ikke gjengen her!!! Dere får vite ALT!!! :fnise:

Skrevet
Takk for alle søte tilbakemeldinger!!! Dere er noen go'inger!! :klemmer:

Jeg har bestemt at vi ikke skal si noe til noen om at vi starter prøvingen, i tilfelle det tar lang tid... Jeg orker ikke alle de spørsmålene om hvordan det går og all skuffelsen i tilfelle... Men det inkluderer selvfølgelig ikke gjengen her!!! Dere får vite ALT!!! :fnise:

Skjønner dere ikke vil fortelle om prøving, tror nok ikke vi kommer gjøre det heller... men bra du vil holde oss oppdatert ;)

Skrevet

så MORO!!! lykke til med prøvingen :humpe: hihi

Skrevet

Åh, så herlige nyheter da! Tenk, en liten minicypress! :babysmokk:

Skjønner godt at dere ikke vil si noe, men fint for oss at vi får vite alt. :lur: Masse lykke til! Håper det klaffer fort.

:klemmer:

Gjest LindaKristin
Skrevet

Så UTROLIG koselig,Cypress!! Da begynner vi neeesten samtidig :) Blir spennende å følge med! Og så godt for deg at din kjære var så positiv...

:kose:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...