Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LindaKristin
Skrevet (endret)

Hurraaaaa for 5 mnd dagen!!! :)

God Jul!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Endret av LindaKristin
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God jul til deg også!!!!! :nisseblunk:

Og ikke minst 5 måneder igjen!! WEEEEEEEE :hjerte:

Endret av Devilina
Skrevet

Ønsker deg og dine en fredfylt og koselig jul :nissekonekyss:

Skrevet

God jul, cypress! Kos deg myyyykje idag :nissekonekyss:

Skrevet

Kort innom for å ta en pause i all bowlingen, tennisspillingen, boksingen og golfingen.. :lur:

Ja, jeg fikk Wii!!!! :hoppe:

Skrevet

Hurra for Wii :hoppe:

Håper du har hatt en fin julekveld, og at romjulen blir fredelig og avslappende. :klem:

Skrevet
Kort innom for å ta en pause i all bowlingen, tennisspillingen, boksingen og golfingen.. :lur:

Ja, jeg fikk Wii!!!! :hoppe:

Så stas!! Ikke noe morsommere på konsoll enn wii spør du meg!! :nigo:

Kos deg masse i romjula cypress!!

:klemmer:

Skrevet

Grattis med Wii! :hoppe: Tipper du blir litt støl i morra, det ble ihvertfall jeg etter den første dagen.. :sjenert: Spesielt etter baseballspillinga, for der brukte jeg noen til da ukjente muskler! :ler:

Skrevet

Wii er gøy :D Jeg gav det til samboeren min også :)

Skrevet

Spill er morro!!!! :briller::lol:

Fikk Xbox360 av sambo jeg, kjempe fornøyd med det :wow:

Skrevet

Jada, støl er jeg!! Merkelig, jeg trodde egentlig ikke jeg brukte så mange muskler på Wii-spillingen, men det må jeg har gjort! Gøy er det da!! Men vi må ut og kjøpe et sett håndkonsoller til, det holder ikke med de som følger med pakken. Kanskje jeg må kjøpe Fit etter hvert også, det var jo bare Sport som fulgte med. Men jeg kan jo prøve å bli god i Sport først da.. :fnise:

Ellers har julen vært hyggelig så langt! Julaften var vi hos mine foreldre, og i går hos en tante av meg. I kveld skal vi til Kjæres mor.

:fnise: Nå kom akkurat Kjære inn og spurte om jeg satt på Kvinneguiden. Og så sa han "Fortell at i går fikk du deg et skikkelig bra nummer da!" :hoho: Tror han er litt misunnelig på dette... :fnise:

Skrevet
:fnise: Nå kom akkurat Kjære inn og spurte om jeg satt på Kvinneguiden. Og så sa han "Fortell at i går fikk du deg et skikkelig bra nummer da!" :hoho: Tror han er litt misunnelig på dette... :fnise:

:hoho:

Tror min kjære har det på akkurat samme måte :fnise: Hvis vi har hatt en litt heftig diskusjon, og jeg etterpå sitter på nett, kan han finne på å si noe sånt som: "Ja, nå forteller du vel om hvor teit jeg var i stad" :fnise: Da ler jeg av ham, og sier: "Ja, kanskje det" :ler:

Skrevet

:ler:

Sånn er min kjære også :jepp: Tror nok de er ganske misunnelige på dette hemmelige, konspirerende nettverket vårt :lur:

Skrevet

Kjeda meg litt og snoka på FB igjen, og fant ut at det er litt Celina Midelfart over deg :Nikke:

Skrevet
Kjeda meg litt og snoka på FB igjen, og fant ut at det er litt Celina Midelfart over deg :Nikke:

Nei, syns du?? Hun er jo bare kjempepen, så hvis du mener det, så får jeg bare takke og bukke.. :sjenert:

Skrevet

Hei, har begynt å snike litt i dagboka di jeg også, morsomt å se flere som skal gifte seg i mai -09 :strix:

Skal lese litt grundigere før jeg begynner å spørre om forskjellig :ler:

Skrevet

Så moro med Wii!!! Ser veldig morsomt ut ihvertfall.. :)

Min kjære fikk playstation 3 av meg han. Så nå sitter han benka foran tv'en. Hehe.. Men fint for meg, da kan jeg ha dataen og sitte på KG :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...