cypress Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #1421 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hva syns dere forresten om denne vesken til bryllup?? (har ikke heeeelt glemt at denne boken jo egentlig skaL handle om bryllup.... Edit: CapsLock-uhell Endret 22. desember 2008 av cypress
Gjest Ansjoni Skrevet 22. desember 2008 #1422 Skrevet 22. desember 2008 Ja, de har SÅ mye fint!! Men veldig utplukket nå! Har du kjøpt her i Norge, eller i England? Ser på den engleske nettsiden at det knapt er noe i min størrelse der... Jeg har kjøpt de fleste her, men også i Usa. Synd de ikke hadde noe særlig i din størrelse da Jeg er veldig fornøyd med størrelsene deres, egentlig!!
cypress Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #1423 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har kjøpt de fleste her, men også i Usa. Synd de ikke hadde noe særlig i din størrelse da Jeg er veldig fornøyd med størrelsene deres, egentlig!! Å, i USA?? Der har ikke jeg sett det... Kan jo ha noe med at jeg ikke har vært der på 3 år - kanskje det er nytt?? :klø:
Gjest Ansjoni Skrevet 22. desember 2008 #1424 Skrevet 22. desember 2008 Å, i USA?? Der har ikke jeg sett det... Kan jo ha noe med at jeg ikke har vært der på 3 år - kanskje det er nytt?? :klø: De hadde hvertfall en butikk i Boston da jeg var der i sommer Ser at de har en i San Francisco også, så da skal jeg innom der når jeg skal dit i februar Men når de har salg i Oslobutikken er det ikke verst priser der heller, da.
Disco Biscuit Skrevet 22. desember 2008 #1425 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Genial kombinasjon med sjokolade og Johnny Depp. Flink du har vært i helga da Både gaver og vasking er ikke dårlig Selv var jeg ute med en venninne på fredag Lørdag var vi ute med et vennepar og så Max Manus, samt spiste middag. Må si meg enig med deg der, veldig bra film Når sant skal sies så er jeg ganske fasinert av krigshistorie fra før da... Nam.. Pinnekjøtt! får det på julaften i år jeg, siden vi feirer hos min kjæres familie i år --------------- Den vesken kan du absolutt bruke i bryllup Den var dritlekker! Endret 22. desember 2008 av MaiL
cypress Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #1426 Skrevet 22. desember 2008 De hadde hvertfall en butikk i Boston da jeg var der i sommer Ser at de har en i San Francisco også, så da skal jeg innom der når jeg skal dit i februar Men når de har salg i Oslobutikken er det ikke verst priser der heller, da. De har allerede startet med litt salg der, hvis du er så heldig å finne noe i din størrelse.. Jeg var nemlig innom der den dagen jeg møtte deg!! Genial kombinasjon med sjokolade og Johnny Depp. Flink du har vært i helga da Både gaver og vasking er ikke dårlig Selv var jeg ute med en venninne på fredag Lørdag var vi ute med et vennepar og så Max Manus, samt spiste middag. Må si meg enig med deg der, veldig bra film Når sant skal sies så er jeg ganske fasinert av krigshistorie fra før da... Nam.. Pinnekjøtt! får det på julaften i år jeg, siden vi feirer hos min kjæres familie i år --------------- Den vesken kan du absolutt bruke i bryllup Den var dritlekker! Jeg har aldri syns krigshistorie har vært noe gøy, men nå tror jeg at jeg må låne biografien fra min kjære! Har du lest den tilfeldigvis?` Ja, var ikke den vesken fin?!!? :dåne: Litt usikker på om jeg trenger veske bare...
DDuck Skrevet 22. desember 2008 #1427 Skrevet 22. desember 2008 Jeg stemmer også for Johnny Depp OG sjokolade
Disco Biscuit Skrevet 22. desember 2008 #1428 Skrevet 22. desember 2008 Du kan jo bruke vesken til noe annet etter bryllupet da Jeg tror jeg skal ha en veske på bryllupsdagen, har alltid så mye småtteri med meg, så et sted må jeg jo samle det Nei, jeg har ikke lest biografien.. ennå vil det si Håper på å få lest den snart
Gjest Ansjoni Skrevet 22. desember 2008 #1429 Skrevet 22. desember 2008 De har allerede startet med litt salg der, hvis du er så heldig å finne noe i din størrelse.. Jeg var nemlig innom der den dagen jeg møtte deg!! Ja, men bare 20%? Var såvidt innom jeg også. Liker bedre 70% Søt veske! Tror det er kjekt å ha en veske på dagen altså
cypress Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #1430 Skrevet 22. desember 2008 Ja, men bare 20%? Var såvidt innom jeg også. Liker bedre 70% Søt veske! Tror det er kjekt å ha en veske på dagen altså Hehe, ja 70 % er mye bedre enn 20.. Det er jo ganske dyrt i utgangspunktet, så greit å ta med de rabattene man kan!!
Muffin! Skrevet 22. desember 2008 #1431 Skrevet 22. desember 2008 Kjempestilig veske! Fikk lyst på en sånn jeg også. Jeg skal ha veske på dagen. Men vi må jo ha med oss litt, og jeg har ingen forlover til å bære ting for meg. Hmm. Det hørtes ut som en koselig helg. Tror vi skal på Max Manus første juledag. Ooog Johnny er herlig!
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2008 #1432 Skrevet 23. desember 2008 Ja, har sett Charlie og sjokoladefabrikken. Den er morsom! Og Johnny Depp er HOT!!! Han kan godt være pirat til enhver tid, så er jeg med!! Hmm.. jeg vet egentlig ikke.. jeg leste bare en artikkel om Angelina her om dagen, der stod det at hun er født i -75, og altså er ca 34. Brad googlet jeg akkurat frem at er født i -63! Så det er faktisk akkurat like stor aldersforskjell mellom dem som mellom meg og min kjære!! Hurra!! Ha en fin mandag du og!! Snart jul nå!! :hoppe: 12 år ja, glemmer helt at det begynner å bli lenge siden jeg og venninnene mine siklet på ham på ungdomsskolen... Snart jul ja!!
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #1433 Skrevet 23. desember 2008 5 måneder igjen! Ha en strålende lille julaften!
cypress Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #1434 Skrevet 23. desember 2008 Oioi, tiden flyyyr!!! :hoppe:
Disco Biscuit Skrevet 23. desember 2008 #1435 Skrevet 23. desember 2008 :hoppe: Grattis med 5måneder igjen :hoppe: Hva gjør du i dag da? Her skjer det NADA i dag.. Er knapt et menneske her på jobben
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2008 #1437 Skrevet 23. desember 2008 :strix: :strix: 5 MÅNEDER!!!!! :strix: :strix:
cypress Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #1438 Skrevet 23. desember 2008 (endret) Grattis med 5måneder igjen Hva gjør du i dag da? Her skjer det NADA i dag.. Er knapt et menneske her på jobben Jeg sitter og later som jeg gjør noe.. Veldig stille her i dag, tror de fleste har tatt ferie. Og det skal jeg snart og!!!! ------ I kveld skal jeg lage peppermyntekonfekt og kose meg. Det er så godt!! Så må jeg pakke en bag med tøy til i morgen, for vi må tidlig av sted. Vi skal nemlig på brunsj (digger det ordet ) til broren til min kjære i morgen, og det starter kl 10.. Jeg prøvde å få dem til å si kl 11, men det var ikke snakk om! De har to barn som er oppe tidlig, så da var det ikke noe å vente med! At vi IKKE har barn, og kunne tenke oss å sove litt lenger - pluss at vi har en drøy halvtime å kjøre dit, det var ikke så nøye for han.. Som dere sikkert merker så gleder jeg meg veldig til det!! Etter brunsjen i morgen skal vi innom moren til kjære, der vi skal slappe av litt og skifte før vi reiser til mine foreldre på julemiddag. Jeg er så glad for at vi klarte å få til at alle kan være sammen! I alle fall, det ser dårlig ut for KG-tid i morgen, så jeg skal straks ut på en runde i dagbøkene deres og ønske dere god jul! Og for de som måtte komme innom her: GOD JUL OG GODT NYTTÅR TIL ALLE!!!! Endret 23. desember 2008 av cypress
Muffin! Skrevet 23. desember 2008 #1439 Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Og for 5 måneder!
Fremhevede innlegg