Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og du...lag deg ei shoppingdagbok også :jepp:;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Føler meg som ei lita barnerumpe her jeg! :babysmokk:

Hvor gammel er du da?? Jeg merker i grunn veldig liten forskjell på alderen på folk her jeg...

Varför? :klø:

Vi er jo godt voksne vi også :Nikke:

Kan vi tro ihvertfall... :fnise:

Jada, voksne nok!!! :jepp:

Er ikke eldre enn man føler seg...og da er vel jeg innimellom 14, noen ganger 20, for det meste 29 og en sjelden gang 60? :klø:

Enig med den!!! :tommel:

Bare innom for å ønske deg en god jul! :)

Hei! :vinke: Hyggelig at du er innom!! Riktig god jul til deg og!!!! :):nisse:

Må nesten le litt av den nye tickeren din.. :fnise:

Så bra at du har kjøpt ny strømkabel forresten!! :strix:

I know!! Strøm er bra!! :jepp:

:ler: Bra fest! Slenger meg på, men dropper gjerne spyinga.

Må le litt av den nye tickeren din jeg også cypress. :fnise: Du blir da ikke gammel du! I forhold til cypress-mannen er du jo en ungsau. Og uansett så blir du jo snart gift, så da kan det vel være det samme med alderen. :lol:

:klemmer:

Hehe, du har i grunn et poeng der... :fnise: Det er jo faktisk HAN som er den gamle haugen ja!! Det er alltid noen kjipinger som skal kommentere aldersforskjellen, men 12 år er da ikke SÅÅÅÅ mye!??! :klø: Det er vel for eksempel ingen som tenker på at det er stor forskjell mellom Angelina og Brad???

Skrevet
Måtte ta turen innom den andre dagboka di også, har du to bryllaupsdagbøker? Det var iallfall veldig koseleg her, eg likar måten du skriv på! Du har herleg humor! Den signaturen din er jo berre heilt supersøt :fnise:

Eg har berre lese nokre sider i denne boka di, men eg har lyst å lese meir. Håpar eg får tid til å setje meg ned å lese litt. Bryllaupet ditt høyrest iallfall ut til å verte superfint! Nøye planlagd!

Eg syns du bør kjøpe deg S&C-boksen :) Sjølv var eg ingen stor fan før eg kjøpte den, men no er den eit must. Kanskje eg skal setje på nokre episodar i romjula.. :jepp: Eg diggar stilen til Carrie! Vert veldig inspirert av ho. Sjølv om ho ikkje er den penaste i serien så vert ho den mest interessante!

No kjem eg inn hit og skriv nada niks om bryllaupsgreier, er det lov? Eg kan nemleg ingenting om sånt...

Reknar med du fekk ringt han onkelen din og at datoen er fastsatt-fastsatt? :)

Hei! :vinke:

Nei, jeg har ikke to bryllupsdagbøker, den andre er en slags felles treningsdagbok for alle 2009-brudene. Der snakkes det altså mest om trening, mens det i den boken vi er i nå vel egentlig skal være brudesnakk.. Det blir imidlertid veldig mye snikksnakk om andre ting også, så det er selvfølgelig helt greit, og veldig hyggelig, at du er innom uten å snakke bryllup!! :jepp: Det er nesten så lite bryllupssnakk at mange innlegg som faktisk handler om bryllup får tittelen "Bryllupsrelatert!!" :fnise:

Og ja, onkel ble ringt til, han skal vie oss, og datoen er i boks! :Hehe:

Tror nok det blir en S&C-skoeske på meg snart ja... Jeg syns og Carrie er kul, men hun irriterer meg innimellom også ganske mye! Som i filmen, at hun kunne finne på å bli SÅ forbannet på stakkars Miranda for at hun ikke hadde fortalt om det hun hadde sagt til Big! Det var jo ikke derfor Big angret seg! (Håper jeg ikke spoilet noe nå, for de som evt ikke har sett filmen...) Knurr.. Hun er litt High maintenance... Men, som du sier, veldig kul stil!! :jepp:

Kom innom snart igjen da!!! :hoppe:

Og du...lag deg ei shoppingdagbok også :jepp:;)

Hmmm... ja kanskje... :sjenert:

Skrevet
Oi, det var en bra fest!!! :Hehe:

Både drekking, puling og spying, men heldigvis ingen slossing! :tommelopp:

:hoho:

Søren å, visste at det var noe jeg hadde glemt! :skratte:

Skrevet

Og der var eg tilbake igjen ;) No sit eg faktisk og vurderar om eg må kjøpe noko på verdsveven...hmmm men kva....? Eg trur eg må ha ny augeskyggebase, eyeliner, glansprodukt til håret+++ Har også lagt inn ei bestilling hjå HM (salg you know...). Det er eigentleg livsfarleg å ha dataen så lett plassert på fanget ;) Korleis er du og nettshopping?

Så du både trenar og styrer med vanlege brudeting? Kva type trening? Kva har du til mål?

Eg syns du bør få deg ei vanleg dagbok også, så slepp eg kome inn her og øydeleggje brudestemninga ;)

Så bra å høyre at onkelprest-telefonsamtalen er i boks og at dataoen er spikra! Fin dato :)

Skoeska til S&C er jo så utruleg billeg for tida! Eg fekk mi rett før dei sette den ned frå 999,-... Sette den jo ned med nesten 50% :sur:

Det du nemner som irriterte deg i filmen irriterte meg også! At det går an å verte så sur på ei venninne for noko slikt! Det var jo berre bra at ho fekk vite det før ho gifta seg med han dersom han verkeleg er sååå lett å påverke! Irriterar meg også at ho kasta den fiiiine mobilen sin i sjøen!

Var det slik at ho hadde vorte saman med Hugh Grant no? Stakkar, trur ikkje ho har hatt det så bra i det siste :troest:

Har du levert alle julepresangar no då, cypress? Eg gjer sånt vanlegvis vetlejulafta. Snør det av deg? Det gjorde det her før idag, men så kom regnet og vinden og så vart det berre tullball :( Kryssar fingrane for ei kvit jul!!

Jippi, ikveld på TV3 er det Charlie og sjokoladefabrikken! Har du sett den? Diggar filmar som Johnny Depp spelar i! :)

Skrevet

Tjohei! Bra helg?

Godt å høre at du blir kalt ungsau, da kan jeg og kalle meg det. Dessuten vil jeg alltid være yngre enn min mann :ler:

Skrevet

Nå har jeg fått "kjeft" av en moderator fordi jeg har en ticker for mye... Jeeezzzz.... jaja, får vel fjerne en da.. Teite regler... :klaske:

Skrevet
Nå har jeg fått "kjeft" av en moderator fordi jeg har en ticker for mye... Jeeezzzz.... jaja, får vel fjerne en da.. Teite regler... :klaske:

Ja, eg tenkte faktisk på det ein dag når eg såg du hadde to stk...eg fekk nemleg same skjennepreiken når eg prøvde å vere litt småkriminell :fnise:

Skrevet
Hehe, du har i grunn et poeng der... :fnise: Det er jo faktisk HAN som er den gamle haugen ja!! Det er alltid noen kjipinger som skal kommentere aldersforskjellen, men 12 år er da ikke SÅÅÅÅ mye!??! :klø: Det er vel for eksempel ingen som tenker på at det er stor forskjell mellom Angelina og Brad???

Hvor stor forskjell er det på dem da?? *uvitende*

Jeg har bare lagt merke til at Brad har blitt utrolig grå etter at han ble seksbarnsfar på rekordtid!!

Og god siste mandag før jul til cypress!!!

:klem:

Skrevet

Jeg fikk også kjeft, men fikk samtidig beskjed om at det er lov å ha to tickere, men en av de MÅ være en av KG's tickere.. :roll:

Skrevet
:klem: og et :nissevink:

Hei vakre Bambi!! Håper den første julen som FRU blir bra!!! :klemmer:

Søren å, visste at det var noe jeg hadde glemt! :skratte:

Ja, litt slossing sånn like før jul er bare bra, så får man ut litt innestengt spenning!! ;)

Tjohei! Bra helg?

Godt å høre at du blir kalt ungsau, da kan jeg og kalle meg det. Dessuten vil jeg alltid være yngre enn min mann :ler:

Ja, veldig bra helg!! :jepp:

Ja, du er og en ungsau!! Og det kommer du alltid til å være! Det er reiktig innstilling å bare finne noen andre som er eldre enn seg selv, så vil man alltid virke ung!! :hoppe::tommelopp:

Skrevet
Og der var eg tilbake igjen ;) No sit eg faktisk og vurderar om eg må kjøpe noko på verdsveven...hmmm men kva....? Eg trur eg må ha ny augeskyggebase, eyeliner, glansprodukt til håret+++ Har også lagt inn ei bestilling hjå HM (salg you know...). Det er eigentleg livsfarleg å ha dataen så lett plassert på fanget ;) Korleis er du og nettshopping?

Så du både trenar og styrer med vanlege brudeting? Kva type trening? Kva har du til mål?

Eg syns du bør få deg ei vanleg dagbok også, så slepp eg kome inn her og øydeleggje brudestemninga ;)

Så bra å høyre at onkelprest-telefonsamtalen er i boks og at dataoen er spikra! Fin dato :)

Skoeska til S&C er jo så utruleg billeg for tida! Eg fekk mi rett før dei sette den ned frå 999,-... Sette den jo ned med nesten 50% :sur:

Det du nemner som irriterte deg i filmen irriterte meg også! At det går an å verte så sur på ei venninne for noko slikt! Det var jo berre bra at ho fekk vite det før ho gifta seg med han dersom han verkeleg er sååå lett å påverke! Irriterar meg også at ho kasta den fiiiine mobilen sin i sjøen!

Var det slik at ho hadde vorte saman med Hugh Grant no? Stakkar, trur ikkje ho har hatt det så bra i det siste :troest:

Har du levert alle julepresangar no då, cypress? Eg gjer sånt vanlegvis vetlejulafta. Snør det av deg? Det gjorde det her før idag, men så kom regnet og vinden og så vart det berre tullball :( Kryssar fingrane for ei kvit jul!!

Jippi, ikveld på TV3 er det Charlie og sjokoladefabrikken! Har du sett den? Diggar filmar som Johnny Depp spelar i! :)

:vinke: Så hyggelig at du er innom igjen allerede!! Du skriver alltid så lange og fine innlegg!

Jeg shopper innimellom på nettet, men da helst varer jeg vet er billigere der enn i butikk. Jeg blir litt pysete, og tør sjelden bestille ting jeg ikke har sett "live", i tilfelle det er annen kvalitet eller størrelser etc enn jeg forventer. Derfor blir det mest sminke, hårprodukter og sånn. Og HM da, det er safe, der vet jeg hvilken størrelse jeg skal ha. Det er ofte jeg sitter og lager hele bestillingen fra nettbutikker, men aldri trykker på Send bestilling. Det fungerer faktisk til å stille shoppingbehovet litt, å bare sitte og drømme litt. Det blir jo fort så dyrt hvis bestillingen sendes... :sjenert:

Nå om dagen sikler jeg litt på salget til Karen Millen.. Var innom butikken på Paleet, men der hadde de faktisk ikke én kjole i min størrelse... Håpløst.. Hva syns du om denne for eksempel: Kjole

Jeg trener på Sats, stort sett spinning og diverse hopp og sprett-timer. Jeg fikk satt opp en treningsprogram med en veileder her for et par uker siden, da ba jeg om at "alt som synes når jeg har på brudekjole skal tones". :fnise: Så det er målet!! Bare å bli litt fastere i fisken :) Jeg er velsignet med høy forbrenning fra naturens side, så vektreduksjon er ikke målet. Jeg har alltid vært tynn - i mange år alt for tynn, det var først etter jeg ble et par og tyve at jeg ikke så ut som et beinrangel... :fnise:

Er SJP sammen med Hugh Grant??!!? :hakeslepp: Det har ikke jeg fått med meg... Trodde hun var godt gift med en annen jeg.. Men nå skal det sies at jeg er skikkelig dårlig på kjendissladder.. :sjenert:

Her er det ikke noe snø nei!!! Jeg bor i Oslo, her har det ikke snødd på lenge dessverre.. :( Hvor i landet holder du til?? :klø: De fleste julegavene ble levert ut i går, ellers tar vi en runde på formiddagen på julaften.

Ja, har sett Charlie og sjokoladefabrikken. Den er morsom! Og Johnny Depp er HOT!!! :sikle:

Skrevet
Teite regler! :kjefte: Hvorfor det liksom? :troest:

Ja, eg tenkte faktisk på det ein dag når eg såg du hadde to stk...eg fekk nemleg same skjennepreiken når eg prøvde å vere litt småkriminell :fnise:

Jeg fikk også kjeft, men fikk samtidig beskjed om at det er lov å ha to tickere, men en av de MÅ være en av KG's tickere.. :roll:

Idiotiske regler!! :sur::sinna:

Får sjekke ut KG-tickerne da...

Skrevet
Hvor stor forskjell er det på dem da?? *uvitende*

Jeg har bare lagt merke til at Brad har blitt utrolig grå etter at han ble seksbarnsfar på rekordtid!!

Og god siste mandag før jul til cypress!!!

:klem:

Hmm.. jeg vet egentlig ikke.. jeg leste bare en artikkel om Angelina her om dagen, der stod det at hun er født i -75, og altså er ca 34. Brad googlet jeg akkurat frem at er født i -63! Så det er faktisk akkurat like stor aldersforskjell mellom dem som mellom meg og min kjære!! Hurra!! :tommel:

Ha en fin mandag du og!! Snart jul nå!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

:nissevink:

Hatt en fin helg? Så på Charlie og Sjokoladefabrikken i går jeg også, klarer ikke bestemme meg for hva jeg hadde mest lyst på under filmen: Johnny Depp eller sjokolade... En kombinasjon kanskje? :klø:

:fnise:

Skrevet

Jeg gleder meg også til Karen Millen-salget :hjerter: De har så mange flotte kjoler, og jeg har fått med meg flere fine til 70% avslag derfra :strix:

Skrevet

Kombinasjonen sjokolade og Johnny Depp er vanskelig å slå altså... :dåne:

Helgen min var forresten veldig bra - kort oppsummering følger:

Fredag: var og så premieren på Max Manus-filmen! Den var utolig bra, og anbefales alle!!! Jeg er normalt ganske lite interessert i historie, men den filmen vekket faktisk interessen ganske mye!! :jepp: Løp og se!!! :hoppe:

Lørdag: Handlet litt og leverte gaver til besteforeldre. På kvelden bare lagde vi god mat og koste oss hjemme, bare meg og :hjerte:

Søndag: STORRENGJØRING! Trodde ikke vi skulle gidde å vaske så nøye egentlig, men prutselig kom ånden over oss, så vi skrubbet og vasket, så det ble veldig fint!!!! :husarbeid:

Så spiste vi pinnekjøtt - jeg har hatt lyst på det i ukesvis nå, og klarte ikke holde meg til 1. juledag da vi spiser det.. :sjenert: Det er sååå godt!!! :spise:

Etter det måtte vi ut på en liten runde igjen, først til en venninne som hadde bursdag (som ikke liker at den forbigås i stillet på grunn av jula...), og så til noen andre venner som hadde et lite gløgglag. Jeg kjørte bil da, så ingen alkohol til meg.. :(

Og i dag skal jeg :trene: !!! *stolt*

Skrevet
Jeg gleder meg også til Karen Millen-salget :hjerter: De har så mange flotte kjoler, og jeg har fått med meg flere fine til 70% avslag derfra :strix:

Ja, de har mye fint!! Men veldig utplukket nå! Har du kjøpt her i Norge, eller i England? Ser på den engleske nettsiden at det knapt er noe i min størrelse der... :tristbla:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...