Gjest Ansjoni Skrevet 19. desember 2008 #1381 Skrevet 19. desember 2008 Men selv om dere blir "gamle" ( ) betyr ikke det at dere går ut på dato Nei,heldigvis ikke! Vi er fremdeles damer i vår beste alder
Honey Skrevet 19. desember 2008 #1382 Skrevet 19. desember 2008 Tipper jeg er den eldste haugen her jeg....Kan i alle fall skilte med at jeg ble født på 70-tallet. Nærmere sagt `79.
Disco Biscuit Skrevet 19. desember 2008 #1383 Skrevet 19. desember 2008 Det er jo ingen alder det da Honey
Gjest Reka Skrevet 19. desember 2008 #1384 Skrevet 19. desember 2008 Hei din gamle haug! Ikke vær redd for du holder deg godt selvom du snart runder 72! Tok bussen forbi jobben din idag og hvis jeg skjønte rett så lyste det på kontoret ditt! (Det lyste nemlig i alle vinduene jeg kunne se )
cypress Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #1385 Skrevet 19. desember 2008 Guud Forresten bra du sjekket priser på den S&C boksen. Jeg kjøpte min på Zailor til 479,- en gang i tiden. Men fikk da jeg tilfeldigvis var innom Spaceworld her om dagen. Der kosta den svimlende 699,- Det er prisforskjell det! Oi, det var dyrt ja! Jeg endte faktisk opp med å kjøpe noe annet til søsteren min, men hvis jeg ikke får skoesken selv til jul tror jeg at jeg må bestille den på Zailor selv! Jeg er ikke en superfan, men det er jo litt gøy å ha den!! cypress da, en gammel haug??? Det hørtes ikke bra ut... GOD HELG!!!!!! En litt gammel haug i hvert fall.. God helg til deg og!!! Men selv om dere blir "gamle" ( ) betyr ikke det at dere går ut på dato Nei, det er lenge til!! Nei,heldigvis ikke! Vi er fremdeles damer i vår beste alder Hør hør!! Tipper jeg er den eldste haugen her jeg....Kan i alle fall skilte med at jeg ble født på 70-tallet. Nærmere sagt `79. Fy, søren, du er gammel ass... Jeg er i hvert fall litt yngre, selv om jeg føler meg litt som en -79-barn selv. Jeg begynte nemlig et år for tidlig på skolen, og har derfor gått sammen med -79-folka hele tiden. Det er jo ingen alder det da Honey
cypress Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #1386 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hei din gamle haug! Ikke vær redd for du holder deg godt selvom du snart runder 72! Tok bussen forbi jobben din idag og hvis jeg skjønte rett så lyste det på kontoret ditt! (Det lyste nemlig i alle vinduene jeg kunne se ) Hehe, ja jeg holder meg godt!! (pst: bare botox og ansktsløftninger alt sammen... ) Hvis bussen din kjørte forbi etter kl 8, så var jeg på plass ja!! Vi har møte hver fredag kl 8, så det er den eneste dagen i uka jeg er her så tidlig.. Liker å sove litt lenger.. Endret 19. desember 2008 av cypress
Sekretæren Skrevet 19. desember 2008 #1387 Skrevet 19. desember 2008 En gammal haug! Det tror jeg ikke noe på Jeg er også 79-modell
Gjest Ansjoni Skrevet 19. desember 2008 #1390 Skrevet 19. desember 2008 Da er det vel 70-siders fest? - kort oppsummert!
cypress Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #1391 Skrevet 19. desember 2008 Oi, det var en bra fest!!! Både drekking, puling og spying, men heldigvis ingen slossing!
eleit Skrevet 19. desember 2008 #1394 Skrevet 19. desember 2008 Føler meg som ei lita barnerumpe her jeg!
DDuck Skrevet 19. desember 2008 #1395 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Varför? :klø: Vi er jo godt voksne vi også Kan vi tro ihvertfall... Endret 19. desember 2008 av dinedama
Honey Skrevet 19. desember 2008 #1396 Skrevet 19. desember 2008 Er ikke eldre enn man føler seg...og da er vel jeg innimellom 14, noen ganger 20, for det meste 29 og en sjelden gang 60? :klø:
Gjest Purple Skrevet 19. desember 2008 #1397 Skrevet 19. desember 2008 Bare innom for å ønske deg en god jul!
Mazilla Skrevet 19. desember 2008 #1398 Skrevet 19. desember 2008 Må nesten le litt av den nye tickeren din.. Så bra at du har kjøpt ny strømkabel forresten!!
Muffin! Skrevet 20. desember 2008 #1399 Skrevet 20. desember 2008 Da er det vel 70-siders fest? - kort oppsummert! Bra fest! Slenger meg på, men dropper gjerne spyinga. Må le litt av den nye tickeren din jeg også cypress. Du blir da ikke gammel du! I forhold til cypress-mannen er du jo en ungsau. Og uansett så blir du jo snart gift, så da kan det vel være det samme med alderen.
Søtpotita Skrevet 20. desember 2008 #1400 Skrevet 20. desember 2008 Måtte ta turen innom den andre dagboka di også, har du to bryllaupsdagbøker? Det var iallfall veldig koseleg her, eg likar måten du skriv på! Du har herleg humor! Den signaturen din er jo berre heilt supersøt Eg har berre lese nokre sider i denne boka di, men eg har lyst å lese meir. Håpar eg får tid til å setje meg ned å lese litt. Bryllaupet ditt høyrest iallfall ut til å verte superfint! Nøye planlagd! Eg syns du bør kjøpe deg S&C-boksen Sjølv var eg ingen stor fan før eg kjøpte den, men no er den eit must. Kanskje eg skal setje på nokre episodar i romjula.. Eg diggar stilen til Carrie! Vert veldig inspirert av ho. Sjølv om ho ikkje er den penaste i serien så vert ho den mest interessante! No kjem eg inn hit og skriv nada niks om bryllaupsgreier, er det lov? Eg kan nemleg ingenting om sånt... Reknar med du fekk ringt han onkelen din og at datoen er fastsatt-fastsatt?
Fremhevede innlegg