Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmm... :klø: Jeg eier ikke en dritt, så dette rentegreiene går meg hus forbi :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studielånsrenta derimot....den går opp fra 1.1! :dåne:

Skrevet

:sjenert:

Tenker ikke på den renta, jeg.....

Skrevet

:kjefte:

Skrevet

Hmm, siden jeg begynner å bli voksen (sånn aldersmessig hvertfall), så bør jeg vel snart sette meg inn i alt dette med renter og skit. Men jeg mangler helt interessen. :gjeiper: Det endrer seg kanskje når vi kjøper hus. Det bør hvertfall det. :fnise:

Skrevet

Lånekassa ligger jo alltid mange måneder etter da..... :rolleyes:

Skrevet
Lånekassa ligger jo alltid mange måneder etter da..... :rolleyes:

Ja, men det er ikke noe morro for det! :kjefte:

Skrevet
Ja, men det er ikke noe morro for det! :kjefte:

På ingen måte!!! :kjefte: litt jeg også!

Skrevet

Arg... :sinna: ja, det er noe dritt... Neste gang bør i alle fall den gå KRAFTIG ned!!! Siden de påstår de regulerer etterskuddsvis, må de jo ta igjen det "tapte" da!

Hmm, siden jeg begynner å bli voksen (sånn aldersmessig hvertfall), så bør jeg vel snart sette meg inn i alt dette med renter og skit. Men jeg mangler helt interessen. :gjeiper: Det endrer seg kanskje når vi kjøper hus. Det bør hvertfall det. :fnise:

Ja, det bør det faktisk!! :Hehe:

Er det ikke en slags tommelfingerregel at med et lån på 1.000.000 btaler man ca 1000 kr i måneden pr prosentpoeng? Slik at nå som renta gikk ned 1,75 %, er det 1750 kr mindre å betale i måneden. Så denne nedgangen merkes godt hvis man har litt lån!!

Skrevet

I dag skal jeg gjøre meg ferdig med julegavehandlingen!!!

Skulle egentlig gjort det i går, men da måtte vi hente bilen som har vært på verksted, og når jeg først hadde kommet hjem var det ikke mulig å få meg ut igjen.. :fnise: God sofa!! :jepp:

Så i dag skal jeg dra rett fra jobb! Og jeg har laget liste, så jeg skal prøve å være litt effektiv!! :tommelopp:

Skrevet

Jeg må finne noe til venninna mi, det er så vanskelig.... :klø: Er det forsent å sende ting avgårde med posten nå, tror dere...? Til Molde?

Skrevet
Jeg må finne noe til venninna mi, det er så vanskelig.... :klø: Er det forsent å sende ting avgårde med posten nå, tror dere...? Til Molde?

Det kommer antagelig frem, men garantien for at det skulle komme frem var den 16.

Skrevet

Vi får satse på at jeg har vært snill pike, og fortjener litt flaks :sjarmor:

Skrevet

Jeg lurte akkurat på det samme... Om det er for sent å bestille noe i nettbutikker.. Det er kanskje dumt å ta sjansen på det nå da, og heller bite i det sure eplet og betale fullpris i butikk.

Tenkte å kjøpe Sex and the city-skoesken til søster, den har de jo på salg i diverse nettbutikker.. Billigste jeg fant var 514 kr! Kanskje noen vet om en fysisk butikk den er på salg og?? :pls:

Skrevet

Jøss... hvor fant du den så billig? :klø:

Nå er det jo faktisk mye salg rundtomkring... kan jo tenkes du har skikkelig flax :Nikke:

Skrevet

Å ja, 599 er jo ikke så galt da. Bedre det enn å risikere at den ikke kommer tidsnok.. Takk for tipset!! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...