Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da venter vi i spenning på å høre om evt innkallelse til intervju, da ;)

Det er vel ikke så lenge til, siden fristen for å søke var i går? :)

Skrevet

Ja, det blir spennende!! Jeg fikk en sånn automail der det stod at det kan ta noe tid før saken er avgjort, og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den.. De bør jo kjappe seg hvis de ønsker at de nye skal rekke å si opp sin nåværende jobb før månedsskiftet.. Vi får se hva som skjer da!! Jeg skal holde dere oppdatert!! :jepp:

I går tror jeg forresten at jeg ødela strømforsyneren til dataen hjemme.. Plutselig ville pcen ikke lade, og så hørte jeg et lite POFF fra den boksen som er nede på ledningen... Og så luktet det litt svidd elektronikk (ifølge min kjære - jeg visste ikke at det var en egen lukt...) Så nå må jeg kjøpe ny ledning!! :sur: CRAP! :sinna: Irriterende, for den jeg hadde er bare noen måneder gammel!! (Er nok ingen reklamasjon, for jeg oppdaget etterpå at den har stått på feil innstilling på antall volt den skal tåle.... :flau: )

Så nå har jeg bare datatilgang på jobb! Kjipt!!!! :sur: (Kanskje særlig for min arbeidsgiver... :fnise: )

Skrevet

Skal krysse fingrene :jepp:

Blir bare desto mere datatid på jobb da :fnise:

Skrevet
Ja, det blir spennende!! Jeg fikk en sånn automail der det stod at det kan ta noe tid før saken er avgjort, og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den.. De bør jo kjappe seg hvis de ønsker at de nye skal rekke å si opp sin nåværende jobb før månedsskiftet.. Vi får se hva som skjer da!! Jeg skal holde dere oppdatert!! :jepp:

I går tror jeg forresten at jeg ødela strømforsyneren til dataen hjemme.. Plutselig ville pcen ikke lade, og så hørte jeg et lite POFF fra den boksen som er nede på ledningen... Og så luktet det litt svidd elektronikk (ifølge min kjære - jeg visste ikke at det var en egen lukt...) Så nå må jeg kjøpe ny ledning!! :sur: CRAP! :sinna: Irriterende, for den jeg hadde er bare noen måneder gammel!! (Er nok ingen reklamasjon, for jeg oppdaget etterpå at den har stått på feil innstilling på antall volt den skal tåle.... :flau: )

Hvis det er offentlig, så er det bare å smøre seg meg tålmodighet... Det er ikke alltid det tenkes over om det er månedsskifte eller ikke der... Jeg søkte en jobb i november i fjor, var til intervju i januar og fikk tilbud i slutten av februar.. (skjønner jo nå at jeg burde skjønt hvor tregt det er her da, men det gjorde jeg jo ikke.... :sjenert: ) Men håper du er på et sted der de tar litt mer tak!! :jepp:

Og svidd elektronikk er definitivt en lukt!! :)

Skrevet
Skal krysse fingrene :jepp:

Blir bare desto mere datatid på jobb da :fnise:

Takk for kryssing! :)

Det er litt stille her om dagen uansett, så ingen som kan si noe på at jeg KGer litt på jobb... Men satser nok mest på at ingen skal finne det ut.. :fnise:

Hvis det er offentlig, så er det bare å smøre seg meg tålmodighet... Det er ikke alltid det tenkes over om det er månedsskifte eller ikke der... Jeg søkte en jobb i november i fjor, var til intervju i januar og fikk tilbud i slutten av februar.. (skjønner jo nå at jeg burde skjønt hvor tregt det er her da, men det gjorde jeg jo ikke.... :sjenert: ) Men håper du er på et sted der de tar litt mer tak!! :jepp:

Og svidd elektronikk er definitivt en lukt!! :)

Jess, offentlig... Og jeg vet at sjefen der er veldig flink, men tar korte dager pga familie og sånn. Så det spørs nok om det ikke går litt tid ja... Men men, det er ikke så veldig hast egentlig da.

Nå har jeg også lært meg hvordan den lukten er!! :jepp:

Skrevet
Det er en spesiell lukt :Nikke:

Ja, det var jo det!!

Irriterende å måtte kjøpe nå kabel igjen... De koster jo noen hundre og! Kanskje jeg skal ønske meg det til jul... :fnise:

Skrevet

Du kan da ikke være uten data helt til jul?? :hakeslepp:

Da treffer vi deg jo nesten ikke.. :cry3:

Skrevet (endret)

Da treffer vi deg jo nesten ikke.. :cry3:

Skal på jobb både mandag og tirsdag da. Og da er det sikkert kjempestille her, og masse KG-tid! :hoppe: Men helgen er et problem... hmm... Kanskje jeg må innom en butikk etterpå og kjøpe en ny. Det er jo en skikkelig døll ting å ønske seg til jul uansett.. :fnise:

Endret av cypress
Skrevet (endret)

Høres ut som en god plan :nigo: Vi vil jo ha deg her så mye som mulig :klem:

Endret av MaiL
Skrevet

Helt til jul? Det er jo ikke så lenge til jul da! :ler:

Skrevet
Høres ut som en god plan :nigo: Vi vil jo ha deg her så mye som mulig :klem:

Åååå, så koselig... :klemmer:

:jepp:

Søta! :klem:

Helt til jul? Det er jo ikke så lenge til jul da! :ler:

Hvis man gleder seg skikkelig føles det veeeeldig lenge til!! :jepp:

Skrevet
:hoppe: Styringsrenta ned 1,75 %!! Bra bra bra!!!
Skrevet

Fantastisk!!!!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Hva er styringsrenta? :sjenert:

Er det den renta som alle andre rentene blir styrt av? :klø:

Jeg er så uffattelig braindead når det kommer til økonomi og renter og sånt :dåne:

Skrevet

For oss som ikke har store lån, men bare innskudd er det ikke så bra :filer:

Skrevet
For oss som ikke har store lån, men bare innskudd er det ikke så bra :filer:

Nei, det er sant. Jeg har faktisk ikke så stort lån selv, men vi vurderer å kjøpe større leilighet, så jeg satser nå på at det blir enklere.

Skrevet

:hoppe:

Vi har ikke stort lån enda, men skal som dere snart kjøpe oss opp, så passer utmerket dette :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...