Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra jenter!! :) Da stoler jeg på dere!! :jepp: Skal inn på FB og pugge litt selv og... Kommer du kl 20 eller 21 Ansjoni?

Skrevet

Håper du får en fin fredag og et bra julebord tøffa!!!

Skrevet
Håper du får en fin fredag og et bra julebord tøffa!!!

Takk!! Føler meg litt tøff nå assa... ;) På nyåret er det din tur!!!! Håper ikke jeg blir helt skremt, og tør å bli med en gang til da!! :Hehe:

Håper din helg også blir bra!!! :klem:

Skrevet
Takk!! Føler meg litt tøff nå assa... ;) På nyåret er det din tur!!!! Håper ikke jeg blir helt skremt, og tør å bli med en gang til da!! :Hehe:

Håper din helg også blir bra!!! :klem:

Ja, du må jo passe på meg på nyåret!! :hoho:

:klem:

Skrevet

Åååå så moro dere kommer til å ha det i kveld :strix:

Skrevet

Så tøffe dere er jenter, som skal på KG julebord :hoppe:

Håper dere får det knall koselig :skaal:

Skrevet

Jeg skal hvertfall ikke skremme deg, hvis du ikke skremmer meg.. Selvom jeg gruer meg litt :tunge1: Men det blir nok koselig!

Skrevet

Lykke til! Synes dere er kjempetøffe jeg! :briller:

Skrevet

Kos deg masse i kveld snuppa :) :) :klemmer: dere får legge ut bilder på FB da så vi får se hvor moro dere har det :jepp:

bare hvis dere vil da :sjenert:

ha en strålende helg snuppa :klemmer::kose::klem::hug:

Skrevet

Jeg ser for meg Reka kommer å sier "BØ!!" åsså sier Cypress det samme, så har de skremt hverandre så fælt at de ikke tørr å se på hverandre resten av kvelden :ler:

Skrevet

Åh, håper dere koser dere masse i kveld :)

Skrevet

Kjempekoselig å treffe deg i kveld, Cypress!

Du var like søt som du så ut på bildene :)

Skrevet

Takk for en koselig kveld! Fikk ikke prata så mye med deg, men det får vi ta igjen en annen gang :)

Skrevet

Hei cypress :klemmer:

Det var veldig hyggelig i går!

Morsomt å møte deg i virkeligheten, du er morsom!! :ler:

Håper du koser deg på julebord med jobben!

Skrevet

Åååå.... :hoppe: Jeg gleder meg til 2009, da skal jeg kvinne meg opp til å treffe dere!! Hørtes ut som en hyggelig kveld i går :Nikke:

Skrevet
Kos deg masse i kveld snuppa :) :) :klemmer: dere får legge ut bilder på FB da så vi får se hvor moro dere har det :jepp:

bare hvis dere vil da :sjenert:

ha en strålende helg snuppa

Vet du, jeg tror ikke det ble tatt noen bilder! Det var urutinert skjønner jeg... Men det var veldig hyggelig, neste gang får du ta turen fra Fr.stad og bli med!!!

Jeg ser for meg Reka kommer å sier "BØ!!" åsså sier Cypress det samme, så har de skremt hverandre så fælt at de ikke tørr å se på hverandre resten av kvelden :ler:

Hehe, akkurat det skjedde faktisk! ;)

Åh, håper dere koser dere masse i kveld :)

We did! Glad jeg tøffet meg opp til å bli med!!

Kjempekoselig å treffe deg i kveld, Cypress!

Du var like søt som du så ut på bildene :)

:sjenert: Takk søte deg, det samme tilbake!!! Kjempehyggelig!!!

Takk for en koselig kveld! Fikk ikke prata så mye med deg, men det får vi ta igjen en annen gang :)

Ja, det får vi gjøre! Kvelden går så fort, så man rekker liksom ikke alle.. Neste gang får vi rullere på plassene ved bordet! :jepp: Håper vi ses igjen en annen gang da!!

Koselig å treffe deg i går, cypress!

Deg og! Veldig moro!! Gleder meg til å høre mer om kjole-prosjektet!!!

Hei cypress :klemmer:

Det var veldig hyggelig i går!

Morsomt å møte deg i virkeligheten, du er morsom!! :ler:

Håper du koser deg på julebord med jobben!

Hei rekevenn! Takk for i går!! Julebord med jobben var slitsomt - vi startet kl 13, med alle barna og nissemor som kom og sang Nissen på låven.. Det ble litt i meste laget kjente jeg, jeg var faktisk overraskende sliten da jeg våknet! Og nå skal jeg snart ut på venninne-julebord! Dette er en hard helg!! :Hehe:

Åååå.... :hoppe: Jeg gleder meg til 2009, da skal jeg kvinne meg opp til å treffe dere!! Hørtes ut som en hyggelig kveld i går :Nikke:

Ja, bare å glede seg!!! Det var ikke så skummelt som man skulle tro!!

Skrevet
Hei rekevenn! Takk for i går!! Julebord med jobben var slitsomt - vi startet kl 13, med alle barna og nissemor som kom og sang Nissen på låven.. Det ble litt i meste laget kjente jeg, jeg var faktisk overraskende sliten da jeg våknet! Og nå skal jeg snart ut på venninne-julebord! Dette er en hard helg!! :Hehe:

Uff, glad ikke jeg var omringet av barn og nissemor :fnise:

Men håper du koser deg masse med venninne-julebord nå! :danser:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...