DDuck Skrevet 3. desember 2008 #1181 Skrevet 3. desember 2008 Dinedama: Da kan vi jo ordne en anti-permantent i samme slengen! Det gjør vi vettu
Gjest mymlen Skrevet 3. desember 2008 #1182 Skrevet 3. desember 2008 Men cypress! Vi vil jo ha deg med!
zilje_k Skrevet 3. desember 2008 #1183 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er faktisk i Oslo den helga, men har egentlig andre planer. Men hadde vært moro om vi fikk det til neste år!!
TuttaV Skrevet 4. desember 2008 #1184 Skrevet 4. desember 2008 KG-julebord høres moro ut... Jeg skal på julebord med jobben jeg, den kvelden, så jeg joiner de som skal være tøffe i 2009 60-SIDERS FEST!
cypress Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #1185 Skrevet 4. desember 2008 Shit, 60 sider allerede... :hoppe: litt, selv om humøret egentlig er ganske råttent akkurat nå. Drittjobben gir meg oppgaver som ikke faller innenfor det jeg egentlig skal eller kan, med en helvetes råtten tidsfrist, og ingen til å følge opp... Fader, pers.sjef er er dust, og fullstendig inkompetent. Knurr. Sorry negativitet, måtte bare få det ut. Ringte på en annen jobb i går, skal sende søknad i helgen... Krysse fingrene for den!!!
Gjest Ansjoni Skrevet 4. desember 2008 #1186 Skrevet 4. desember 2008 Skjønner godt frustrasjonen din, godt å få det litt ut! Skal krysse alt jeg har for at du får en ny jobb! Håper det ordner seg Og så syns jeg du skal tørre å ta et skritt ut i det ukjente, og bli med oss på julebordet
Mazilla Skrevet 4. desember 2008 #1188 Skrevet 4. desember 2008 Dumme personalsjef, sånn behandler man ikke søte snille damer som cypress! Lykke til med søknad og forhåpentligvis ny jobb!
Gjest Neferet Skrevet 4. desember 2008 #1189 Skrevet 4. desember 2008 på cypress med teite jobboppgaver!! Det er alltid frusterende når ting ikke er som de skulle være, og når ingen er der til å følge opp blir det bare enda verre!! Men jeg sender også masse og krysser fingre for at du får ny jobb. Det ordnet seg for meg, så da gjør det garantert det for deg også!!
Lille Blåklokke Skrevet 4. desember 2008 #1190 Skrevet 4. desember 2008 KG Julebord??? Synd jeg bor helt oppi Nord litt på Cypress
Disco Biscuit Skrevet 4. desember 2008 #1192 Skrevet 4. desember 2008 Håper jobbsøkingen går bra og at du i evt ny jobb slippper sånne teite personalsjefer Kan ikke behandle Cypress på den måten! En lykke til
Lille Blåklokke Skrevet 4. desember 2008 #1193 Skrevet 4. desember 2008 Vi får ordne et nord-julebord vi Bambi JAAAAAAAAAAAAA
Sekretæren Skrevet 4. desember 2008 #1194 Skrevet 4. desember 2008 Jeg forundrer meg stadig vekk over sjefer som tar avgjørelser som er lite bærekraftige (selv om jeg har trua på at du klarer å dra i land oppgaven din på en utmerket måte ), og jeg skjønner veldig godt at du ikke gidder å bruke energi på å krangle! Lykke til i bøtter og spann i jobbsøkinga di!!
Lilywhite Skrevet 4. desember 2008 #1195 Skrevet 4. desember 2008 Så kjipt at du ikke trives helt i jobben... lykke til med jobbsøking i allefall!! KG-julebord høres gøy ut, men blir litt langt å dra til Oslo for et julebord...
Muffin! Skrevet 4. desember 2008 #1196 Skrevet 4. desember 2008 Lykke til med jobbsøking! Det er ikke noe særlig når jobbhverdagen blir sånn.
TuttaV Skrevet 5. desember 2008 #1197 Skrevet 5. desember 2008 Æsj! Så kjedelig med drittsjef! Bare få det ut her - gjør godt! Har hatt en liknende kjip sjef selv.. Der var det ikke at vi fikk oppgaver som egentlig var utenfor vårt område, men han prøvde å lure seg unna slik at vi ikke fikk det vi hadde krav på. Bl.a. egenmeldinger, lønn ++ Håper du får bra respons på jobbsøknaden din hvertfall! Hvem kan vel motstå noen så søt og positiv som cypress
cypress Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1198 Skrevet 5. desember 2008 All work and no KG makes Cypress a boring girl.... Men dere er de søteste da, så hyggelig det var å logge seg inn nå og se så mange sympatierklæringer!!! Jeg fikk levert det jeg skulle innen fristen i dag, så sjefen ble fornøyd. Når jeg først kom i gang med det jeg skulle gjøre, viste det seg å ikke være så galt, men jeg reagerer på måten ting organiseres på. Det jeg ble nedt om å gjøre er noe min samboer jobber med til daglig, så jeg fikk mer hjelp av han enn av min kollega. Det blir litt feil... Hadde jeg ikke fått tips av han om hvor jeg skulle begynne hadde jeg sittet i mange tiiimer! :dåne:
Disco Biscuit Skrevet 5. desember 2008 #1199 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Irriterende det der.. kan forstå frustrasjonen din! Men det er bra at din kjære kunne hjelpe til snill han som hjelper deg Ha en superduper helg Endret 5. desember 2008 av MaiL
Muffin! Skrevet 5. desember 2008 #1200 Skrevet 5. desember 2008 Så bra med snill og hjelpsom samboer. God helg!
Fremhevede innlegg