cypress Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #1161 Skrevet 2. desember 2008 Er den 12, jeg tør egentlig ikke, men jeg skal! For alle sier det blir veldig hyggelig! Skal vi være tøffe sammen og tørre? Ja, kanskje det??? Min kjære skal på julebord med jobben den dagen, jeg har ingen andre planer, har hørt restauranten er god osv... Med andre ord kommer jeg ikke på noen god grunn for å IKKE gå - bortsett fra at det er litt skummelt da....
DDuck Skrevet 2. desember 2008 #1162 Skrevet 2. desember 2008 Er det sånn KG-julebord?? Det høres kjempekoselig ut Jeg skulle gjerne vært med jeg og
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #1163 Skrevet 3. desember 2008 KG-julebord den 12? Det hadde jeg hatt lyst til, men jeg har nattevakt
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #1164 Skrevet 3. desember 2008 Og jeg er sannsynligvis ikke i Oslo... I tillegg til at jeg er feig... Men jeg skal være tøff i 2009!!
cypress Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1165 Skrevet 3. desember 2008 Er det sånn KG-julebord?? Det høres kjempekoselig ut Jeg skulle gjerne vært med jeg og Ja, KG-julebord.. Har skjønt at det er en "hard kjerne" som går på det her i Oslo, det gjør det nesten bare mer skummelt!! Jeg "kjenner" vel egentlig bare Ansjoni og Mymlen som skal, siden jeg nesten bare henger her i bryllupsdagbøkene... Ellers er det bare fremmede skumlinger.. KG-julebord den 12? Det hadde jeg hatt lyst til, men jeg har nattevakt Bytte vakt??!!!? :hoppe: Og jeg er sannsynligvis ikke i Oslo... I tillegg til at jeg er feig... Men jeg skal være tøff i 2009!! Sannsynligvis ikke i Oslo??? Når finner du ut det sikkert da?? Vi hadde jo egentlig en plan om å være tøffe sammen i 2009... Vet ikke om jeg tør alene... Men hvis du ikke skal reise bort, blir du med da eller??
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #1166 Skrevet 3. desember 2008 Sannsynligvis ikke i Oslo??? Når finner du ut det sikkert da?? Vi hadde jo egentlig en plan om å være tøffe sammen i 2009... Vet ikke om jeg tør alene... Men hvis du ikke skal reise bort, blir du med da eller?? Finner ikke ut før dagen før tror jeg, det avhenger av om kjære skal bokse kamp den helga. Skal hun ikke det er vi invitert på førjulsbaking hos et vennepar, så da reiser vi ut av byen. Og så skal jeg på julebord med jobben dagen før, så det spørs om det uansett blir 2009 på meg...
cypress Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1167 Skrevet 3. desember 2008 Finner ikke ut før dagen før tror jeg, det avhenger av om kjære skal bokse kamp den helga. Skal hun ikke det er vi invitert på førjulsbaking hos et vennepar, så da reiser vi ut av byen. Og så skal jeg på julebord med jobben dagen før, så det spørs om det uansett blir 2009 på meg... Æsj... Men ok da... Da ses vi i alle fall i 2009!!
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #1168 Skrevet 3. desember 2008 Æsj... Men ok da... Da ses vi i alle fall i 2009!! Ja det må vi jo!!
Disco Biscuit Skrevet 3. desember 2008 #1169 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Så gøy det høres ut med KG julebord Skulle ønske jeg bodde i Oslo nå ja... For da hadde jeg glatt blitt med Men det får bli en annen gang! Dere må ta masse bilder da sånn at vi andre får se hvor gøy det var... Endret 3. desember 2008 av MaiL
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #1170 Skrevet 3. desember 2008 Er du med på julebordet, cypress?
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #1171 Skrevet 3. desember 2008 Har ikke mulighet til å bytte til de andre helgene, som er spekket med planer... Men jeg kan være tøff i 2009 jeg og!! Da ses vi vel
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #1172 Skrevet 3. desember 2008 Må nesten le litt av den langtidsplanlegginga deres!
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #1173 Skrevet 3. desember 2008 Vi må jo ha vårt eget HottieBride treff!
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #1174 Skrevet 3. desember 2008 Må nesten le litt av den langtidsplanlegginga deres! Det er jo ikke såååååååååååå lenge til 2009 da Vi må jo ha vårt eget HottieBride treff! Ja, så absolutt!!!
Gjest mymlen Skrevet 3. desember 2008 #1175 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er ikke en del av den harde kjernen hvertfall! Den eneste jeg har møtt i virkeligheten er regndråpe, og så har jeg deg og ansjoni også Bli med! Bli med! Bli med!
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 #1177 Skrevet 3. desember 2008 Så gøy det hørtes ut. Det syns jeg du skal tørre cypress. De andre syns sikkert det er like skummelt som deg, og så får dere det nok kjempekoselig. Jeg skal på julebord med jobben den dagen, så vi kan sende julebordsskål-vibber til hverandre.
Gjest mymlen Skrevet 3. desember 2008 #1178 Skrevet 3. desember 2008 Dinedama: Da kan vi jo ordne en anti-permantent i samme slengen!
cypress Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1179 Skrevet 3. desember 2008 Så gøy det høres ut med KG julebord Skulle ønske jeg bodde i Oslo nå ja... For da hadde jeg glatt blitt med Men det får bli en annen gang! Dere må ta masse bilder da sånn at vi andre får se hvor gøy det var... HVIS jeg går, så skal jeg ta bilder!!! Er du med på julebordet, cypress? Jeg var skikkelig på gli, men nå kom akkurat noen kollegaer og lurte på å dra i gang årets siste fredagspils den dagen... :klø: What to do?? :klø: Kjenner det er veldig lett å bli med på det kjente og vante... Har ikke mulighet til å bytte til de andre helgene, som er spekket med planer... Men jeg kan være tøff i 2009 jeg og!! Da ses vi vel Vi ses garantert i 2009!! Må nesten le litt av den langtidsplanlegginga deres! Hva mener du med "deres"??? Du skal også være med da vet du!! Vi må jo ha vårt eget HottieBride treff! All den hottnessen på ett sted samtidig??? Er det så lurt egentlig??? Jeg er ikke en del av den harde kjernen hvertfall! Den eneste jeg har møtt i virkeligheten er regndråpe, og så har jeg deg og ansjoni også Bli med! Bli med! Bli med! Kanskje i 2009....??? Så gøy det hørtes ut. Det syns jeg du skal tørre cypress. De andre syns sikkert det er like skummelt som deg, og så får dere det nok kjempekoselig. Jeg skal på julebord med jobben den dagen, så vi kan sende julebordsskål-vibber til hverandre. Jeg vet jo egentlig at du har rett - rart at det skal være så skummelt egentlig!!???! Er jo bare en gjeng jenter, jeg har jo ikke noe problemer med å snakke med folk sånn ellers... Edit: Forbannade smiley-politi.... Arg....
cypress Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1180 Skrevet 3. desember 2008 Dinedama: Da kan vi jo ordne en anti-permantent i samme slengen! Luring!!
Fremhevede innlegg